Gå til innhold

Sigaretter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men helsike så dyrt da! Kjøper du i utlandet eller no? :o

Ja, det er sykt dyrt for røyk i Norge... Heldigvis bor jeg ikke langt fra Sverige, så jeg og typen er der en gang i uka! Også er pappa ute å reiser ofte, så da får jeg røyk av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte når jeg var 15 og slutta ved 35. Fikk bedre helse og pust. Men fikk etterhvert unger og stoppet pga av dem. Men milsiker fremdeles stigmaet røykere utsettes for og kjenner jeg fremdeles identifiserer meg med dem og har sympati pga av hetsen de blir utsatt for av de moralsk overlegne. Savner kaffe og prince mild på trappa i den kjølige morgenlufta. Bodde uten naboer med skogen rett utenfor. Balsam for sjela.....

Anonymous poster hash: 7c3bf...17a

Ja, mårrarøyken er herlig! Røyker den på senga før jeg står opp jeg da! Jeg begynte når jeg var 12 jeg da, og røyker jo hele tia... Så jeg merker det på pusten og kondisen, men det plager meg ikke! Hater å trene uansett! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk er digg. Anbefaler Marblo

Jeg liker ikke Marlboro! Syns den smaker parfyme, også blir den så fort "varmrøykt" hvis man tar sjikkelige drag av den! Rød Prince er den beste røyken i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Lucky strike, petterøes blå/lys blå og Marlboro gold. 

 

Men, siden jeg er fattig så går det i Paramount Gold. Det smaker dritt, men må man så må man :) 

 

Har ikke røyket på 2 måneder, holder på å slutte med snus. Savner røyken, men nå så stinker det ikke av klærne og leiligheten. Så det er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Alle sigaretter er like rævva.

 



Anonymous poster hash: 00029...eee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sigaretter er gode?

Anonymous poster hash: 3587d...928

Oppfatter dette som snikreklame for tobakk/sigaretter: hvilket er forbudt i Norge.

Rapporterer tråden.

Anonymous poster hash: f5738...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikreklame? Dette er en diskusjon om hvilke sigaretter men syns er gode! Det har da ingen ting med reklame å gjøre! Reklame er et virkemiddel en selger bruker for å selge mer av et produkt! Vi som diskuterer her er forbrukere av produktet, og ikke selgere! Å kalle denne diskusjonen for reklame, blir jo det samme som å si at noen som røyker i offentligheten driver med reklame for røyk...! Det er jo ikke tilfellet! Det handler om forbruk av et lovlig produkt, for å tilfredstille sitt eget behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjønner bare ikke hvorfor jeg er blitt sugen på røyk,fornuften vet at det et idioti å prøve/begynne,men ja...!

Anonymous poster hash: 3587d...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Støtter de som sier Rød Prince, helt klart den beste! 
Nå er jeg så fattig at jeg må låne (les: få) av samboer, der går det i Marlboro Gold (tidl. light). Ikke like god, men den funker :)



Anonymous poster hash: ada07...494
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky Strike. Kent er som å røyke et sugerør.

 

Ikke begynn hvis du ikke allerede røyker. Jeg har slutta (nesten helt), men jeg kommer til å elske sigaretter til den dagen jeg dør. Litt som å være forelska i en voldelig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter de som sier Rød Prince, helt klart den beste!

Nå er jeg så fattig at jeg må låne (les: få) av samboer, der går det i Marlboro Gold (tidl. light). Ikke like god, men den funker :)

Anonymous poster hash: ada07...494

Helt enig! Rød Prince er best! Jeg syns Marlboro Gold blir for mild! Merker jo ikke at man har røyka!

I tillegg til Rød Prince er Tiedemann Rød og Blue Master bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...