Gå til innhold

Økonomisk trangt - begynne med eskorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det litt trangt økonomisk nå pga studier og litt ugrei situasjon som dukket opp.

Har tenkt litt på om eksorte kan være en mulig løsning. Hva tjener man? Hvordan kommer man inn i bransjen? Må man ha perfekt kropp? Kan man velge vekk ekle kunder hvis man vil? Må man kunne masse "triks" eller holder det å "ta imot"?

Anonymous poster hash: b465c...c18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan tenke meg at man må være normalt bra i senga for å kreve penger for sex.  :fnise:

Skrevet

Surf på eskortesider og se hva de tilbyr, og hvilke priser de tar? 

Anonymous poster hash: 5f57e...c5a
  • Liker 2
Skrevet

Du må i det minste kunne bæsje på magen til mannen i reverse cowgirl.

Anonymous poster hash: 6097b...2af
  • Liker 5
Skrevet

Har det litt trangt økonomisk nå pga studier og litt ugrei situasjon som dukket opp.

Har tenkt litt på om eksorte kan være en mulig løsning. Hva tjener man? Hvordan kommer man inn i bransjen? Må man ha perfekt kropp? Kan man velge vekk ekle kunder hvis man vil? Må man kunne masse "triks" eller holder det å "ta imot"?

Det første du skal gjøre, er å bytte ut ordet "eskorte" med hore og prostituert. Og deretter vurdere om det noe du synes om. 

Jeg er bare så lei av at horeyrket skal glorifiseres ved å bruke et finere ord. Som om det gjør det noe bedre. 

Du skriver tydelig at du vurderer å selge sex, derfor er det hore eller prostituert du vurderer å bli. Og ikke eskorte, i ordets egentlige betydning. 

Til din og andres opplysning: Det finnes faktisk eskortepiker/kvinner og menn som jobber som eskorte. Og som ikke selger sex. Tror ikke det finnes mange i Norge, men kanskje noen?

En som har som hovedoppgave å selge kroppen sin, er en prostituert og en hore. Ikke en eskorte. Selv om det sikkert høres mye finere ut...

Anonymous poster hash: 375b2...2b8

• Liker 22
Skrevet

Det første du skal gjøre, er å bytte ut ordet "eskorte" med hore og prostituert. Og deretter vurdere om det noe du synes om. 

Jeg er bare så lei av at horeyrket skal glorifiseres ved å bruke et finere ord. Som om det gjør det noe bedre. 

Du skriver tydelig at du vurderer å selge sex, derfor er det hore eller prostituert du vurderer å bli. Og ikke eskorte, i ordets egentlige betydning. 

Til din og andres opplysning: Det finnes faktisk eskortepiker/kvinner og menn som jobber som eskorte. Og som ikke selger sex. Tror ikke det finnes mange i Norge, men kanskje noen?

En som har som hovedoppgave å selge kroppen sin, er en prostituert og en hore. Ikke en eskorte. Selv om det sikkert høres mye finere ut...

Trenger ikke å glorifiseres, men heller ikke å rakkes ned på.

• Liker 10
Skrevet

Ville seriøst vurdert en helt annen jobb. Hvorfor i all verden får noen det for seg at prostitusjon er så mye enklere enn å finne seg en mer normal jobb ved siden av studiene? Kommer aldri til å forstå det... utsette seg for alle mulige ekle/farlige menn, og i tillegg ha sex med de. Kanskje risikere å bli smittet med kjønnssykdommer (nei, kondom beskytter ikke mot alt). Nei, ÆSJ!

• Liker 6
Skrevet

Så kan du samtidig spørre deg om hvilket sjeleliv du ønsker deg når du blir voksen....

Anonymous poster hash: 5c24a...665
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke eskorte, men har blitt tilbudt mange tusen for et ligg ved et par anledninger.

Det er bare å dra ut på byen og komme i kontakt med et desperat mannfolk. Vær hyggelig mot han uansett hvor rar han måtte være. Han vil tro du liker han. Når du ikke blir med han hjem, kommer han til å tilby deg penger.

Det har bare skjedd meg to ganger at jeg har blitt tilbudt penger, og jeg har hatt et aktivt utelivs-liv, så noen sikker fremgangsmåte er det jo ikke akkurat.

Skrevet

Trenger ikke å glorifiseres, men heller ikke å rakkes ned på.

Jeg rakker ned på dem som kaller seg for eskortepike når man egentlig er prostituert. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg rakker ned på dem som kaller seg for eskortepike når man egentlig er prostituert. 

Hvorfor det?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke eskorte, men har blitt tilbudt mange tusen for et ligg ved et par anledninger.

Det er bare å dra ut på byen og komme i kontakt med et desperat mannfolk. Vær hyggelig mot han uansett hvor rar han måtte være. Han vil tro du liker han. Når du ikke blir med han hjem, kommer han til å tilby deg penger.

Det har bare skjedd meg to ganger at jeg har blitt tilbudt penger, og jeg har hatt et aktivt utelivs-liv, så noen sikker fremgangsmåte er det jo ikke akkurat.

Når man er hobbyhore, er det pengene man tjener på eller at en mann er villig til å betale penger? 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

Da spør jeg tilbake: 

Vet du hva en eskorte (kvinne eller mann) egentlig er? 

Skrevet

Ja ok sorry feil terminologi da, wow slapp av!

Greien er jo at jeg ikke vet hvordan man kommer i kontakt med kunder, men jeg vet at eks-mannen min og vennene hans brukte eskorte på nett når de skulle ta en spontan fest. Ja man er prostituert når man selger sex, men jeg har latt meg pule av menn jeg ikke tenner veldig på enten pga pity eller fordi de har spandert drinker hele kvelden feks. Er jo ikke langt unna å være det samme det egentlig.

Det er lettere å bli betalt for sex et par timer enn å stå natt og dag og stelle gamle folk på sykehjem for mindre enn hva 2-3 ligg gir!

Skrevet

Da spør jeg tilbake: 

Vet du hva en eskorte (kvinne eller mann) egentlig er? 

Ja det er en som tar betalt for å være en annens venn. Litt sånn som en omsorgsarbeider.

• Liker 3
Skrevet

Greien er jo at jeg ikke vet hvordan man kommer i kontakt med kunder, men jeg vet at eks-mannen min og vennene hans brukte eskorte på nett når de skulle ta en spontan fest. Ja man er prostituert når man selger sex, men jeg har latt meg pule av menn jeg ikke tenner veldig på enten pga pity eller fordi de har spandert drinker hele kvelden feks. Er jo ikke langt unna å være det samme det egentlig.

Det er lettere å bli betalt for sex et par timer enn å stå natt og dag og stelle gamle folk på sykehjem for mindre enn hva 2-3 ligg gir!

Det er samfunnets fordømmelse som plager deg vet du, og som også gir deg betalt. Uten denne fordømmelsen så kunne prostituerte heller ikke kunne tjent penger. Hadde ingen blitt fordømt hadde jo alle kvinner gjort dette og prisen hadde havnet på null.

• Liker 4
Skrevet

Det er samfunnets fordømmelse som plager deg vet du, og som også gir deg betalt. Uten denne fordømmelsen så kunne prostituerte heller ikke kunne tjent penger. Hadde ingen blitt fordømt hadde jo alle kvinner gjort dette og prisen hadde havnet på null.

Ja og jeg forstår jo at det provoserer. Alle vet jo at det er mye menn i etablerte forhold som bruker eskorte for å få tømt seg.

Skrevet

Ja det er en som tar betalt for å være en annens venn. Litt sånn som en omsorgsarbeider.

Likevel mener du at en prostituert=eskorte og omvendt? 

Skrevet

Ja og jeg forstår jo at det provoserer. Alle vet jo at det er mye menn i etablerte forhold som bruker eskorte for å få tømt seg.

En ting er kvinners alminnelige sjalusi mot andre kvinner, men tanken om at mannen hennes betaler andre kvinner og ikke henne selv for ligg er aldeles uimotståelig forakt. Og når man tillegg har lovverket med seg som gjør det tillatt å forfølge menn som ligger med kvinner for betaling får de samtidig amnesti for sin egen forakt! Litt sånn som dengang det var lov å hate homoer.

Feminister og kvinnesakskvinner har den aller merkeligste form for logikk. I deres hode så hjelper det kvinner, - at dersom en hun har ligget med betaler henne, - så skal mannen få tjuefemtusen i bot, - som betales statskassen og kvinnen ingenting! 

Det er jo grusomt å la staten være hallik og stjele alle pengene og ikke la noe gå til kvinnen.

Dersom en mann ligger med en prostituert og ikke betaler henne så er han innenfor loven.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Helt korrekt.

Kjør på kvinne!

Hva er værst? Vaske bæsjen til gamle folk for luselønn, riskiere liv og lemmer i psykiatrien etc, eller ligge og ta i mot en pikk for flere tusen kroner. Vet hva jeg hadde gjort i hvert fall, om jeg var singel :)  og kvinne..hehe.

Ikke hør på disse kjerringene som ikke tør ta grep i livet sitt, og sitter her å rakker ned på andre.

Endret av Walden
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...