Gå til innhold

Kondombruk how to tell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ofte det er vanskelig å ta opp kondombruk når man er på vei til å ha sex. Syns det ofte er kleint, og hvertfall når man går på p-pilla. Hvordan si det på en måte som ikke er kleint?

Anonymous poster hash: a3f79...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

Ha med kondomer og gi det til han/ta det på etter litt foreplay, han/hun/den tar den på raskt, ikkeno kleint. Har man litt peiling burde man fint kunne ta på en kondom mens man f.eks. kysser.

Anonymous poster hash: dd115...ba9
Skrevet

Keine problem hos meg. Jeg synes det ville være svært erotisk om en kvinne tok på kondom på en sensuell måte. Ingen av oss har lyst til å bli syk, men sex er deilig uansett med eller uten kondom

Anonymous poster hash: 2612d...900

Skrevet

Ikke kleint i det hele tatt. Jeg pleier bare å si det under vorspillet når vi begynner å ta av oss trusene "Har du kondom?" eller "Skal jeg hente kondom?".
Kondom er helt obligatorisk her i gården, de fleste voksne menn introduserer det selv, men i de tilfelle jeg har måttet si det så har det blitt mottatt bra og det setter ingen demper på stemningen. Fint at begge kan føle seg trygge på å ikke få uplanlagt barn eller kjønnssykdommer. Det er ingen selvfølge at damen går på p piller og heller ingen selvfølge at begge nettopp er testet for kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: a6d05...a9b
Skrevet

Jeg tar bare på en uten å gjøre noe big deal ut av det. Sjelden jeg ikk har en med hvis jeg er ute på byen. Jeg har faktisk fått positive tilbakemeldinger på det, så du er nok ikke den eneste som helst ikke vil ta det opp. Men det beste er jo om du bare sørger for å ha det med selv, og tar den på når du har runket ham litt som oppvarming. Sex med kondom er merkbart kjipere enn uten, og ikke noe jeg kunne tenke meg i et fast forhold. Men hverken farskap eller sykdommer frister så veldig, og jeg har aldri helt skjønt idiotene som bare tar sjansen. Kanskje det er annerledes fordi som har ONS som sin "pimærsexkilde". Det har jeg aldri hatt, heldigvis.

Skrevet

skaff denne

Anonymous poster hash: 018fe...41b
Skrevet

Jeg tar bare på en uten å gjøre noe big deal ut av det. Sjelden jeg ikk har en med hvis jeg er ute på byen. Jeg har faktisk fått positive tilbakemeldinger på det, så du er nok ikke den eneste som helst ikke vil ta det opp. Men det beste er jo om du bare sørger for å ha det med selv, og tar den på når du har runket ham litt som oppvarming. Sex med kondom er merkbart kjipere enn uten, og ikke noe jeg kunne tenke meg i et fast forhold. Men hverken farskap eller sykdommer frister så veldig, og jeg har aldri helt skjønt idiotene som bare tar sjansen. Kanskje det er annerledes fordi som har ONS som sin "pimærsexkilde". Det har jeg aldri hatt, heldigvis.

Det er jo veldig bra da! :) Du høres ut som en ordentlig fyr! :) Vet ikke helt om det kanskje har noe med alderen å gjøre? men jeg er hvertfall 21 og de gangene det har vært nor har ingen tatt det frem, og da har selvfølgelig jeg gjort det,men syns det har vært litt kleint. vil ikke ha noen sykdommer.

Anonymous poster hash: a3f79...948

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...