Gå til innhold

Fortalte om "voldtekts"fantasien min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fortalte kjæresten min at jeg ønsker at han skal ta meg med makt. Han liker ideen, men han er usikker på om han klarer å bli kåt av det, og dermed ikke få ereksjon. Noen som har tips til hva vi kan gjøre for å få det til å fungere? Jeg vil føle meg maktesløs så kan jo ikke begynne å kysse han osv for å gjøre han kåt.

Anonymous poster hash: c3e97...4f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du bare bli dominert eller brukte du ordet 'voldtekt'? Jeg ser for meg at jeg også hadde hatt vanskelig for å bli tent hvis det ordet hadde blitt nevnt. Dere kan jo begynne rolig, at du blir bundet fast i senga og får bind for øynene, slik at han har full kontroll, men ikke så voldsomt.

Skrevet

Vil du bare bli dominert eller brukte du ordet 'voldtekt'? Jeg ser for meg at jeg også hadde hatt vanskelig for å bli tent hvis det ordet hadde blitt nevnt. Dere kan jo begynne rolig, at du blir bundet fast i senga og får bind for øynene, slik at han har full kontroll, men ikke så voldsomt.

Vil bli dominert, men jeg vil at det skal skje brått og plutselig. Vil at det skal kunne skje i en hvilken som helst setting og at han ikke advarer meg om det på forhånd.

Anonymous poster hash: 5ae3e...d51

• Liker 1
Skrevet

Dere må starte i små steg, som nevnt over her, gjør det heller planlagt i starten, til han blir mere komfortabel med det og får se hvor mye du tenner på det.
Sett av tid til kvelder dere eksperimenterer med at han binder deg fast eller holder deg fast, så får det heller bli mere spontant når han blir comfy med det.

Anonymous poster hash: 709ec...644
Skrevet

Kan ikke så mye om temaet, men vet at heter "Rape Play". Du kan vel google og se om det finnes en guide for nybegynnere? 

Anonymous poster hash: e20b0...8c4
Skrevet

Hvis du blir overrasket og absolutt ikke forberedt, er du jo verken våt eller klar? Det høres jo egentlig forferdelig vondt ut! At hans tørre penis skal presses inn i en tørr uforberedt skjede.... Høres ut som et mareritt. Vil du virkelig det?

Anonymous poster hash: 0e6d9...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...