AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Hei! Jeg har ofte merker ubehag/smerte i nedre høyre del av magen. Det er ikke sinnsykt vondt, og det er heller ikke konstant, men ubehagelig. Var for en stund siden hos gynekolog for noe helt annet og hun tok ultralyd og nevnte i forbifarten at jeg hadde en cyste på eggstokkene. Mitt spørsmål er da om dette kan ha noen sammenheng med ubehaget? Anonymous poster hash: 4f554...b08
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde litt smerter i nederste del av magen når jeg hadde cyste på eggstokken, men kjente det egentlig mest i korsryggen. Anonymous poster hash: b0829...aeb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Cyster på eggstokkene kan være alt fra smertfritt til kjempevondt! Men cyster er sjelden farlig, det hadde nok gynekologen sett om det var en farlig cyste. De går som regel over etter et par mnd, når den sprekker så kan det gjøre veldig vondt. Anonymous poster hash: cf363...a48
cinderella_h Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde cyste som ikke ble oppdaget før den nesten sprakk og ja, det var vondt!! Så vondt at jeg faktisk svimte av!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Spørsmålet er mer hvilken type cyste du har enn om de gjør vondt. Har du blitt undersøkt for endometriose? Endometriose kan gi cyster på eggstokker og endometrioseinplantater ellers i bukhulen. Det gjør ofte vondt.Anonymous poster hash: 0b38d...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå