Gå til innhold

Mycoplasma uten utroskap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vet det er utrolig fjernt å spørre om, og alle kommer sikkert til å tro jeg er hu dumme, uvitende blondina.

For et par uker siden fikk typa mi påvist Mycoplasma kjønnssykdom. Vi har vært sammen i snart 1 år, og jeg tenkte automatisk at det var noe jeg hadde dratt med meg fra forrige partner - siden jeg styret med en fyr i det jeg møtte min nåværende kjæreste. Han med andre ord har ikke hatt sex siden x-kjæresten som var i fjord sommer.

Jeg ba min tidligere partner om å sjekke seg, ettersom jeg var ganske sikker på at det kom fra meg og at han også hadde det. Det viste seg altså å ikke stemme, han sier iallfall at han testet negativt for det. 

Så da er jo hele teorien min blåst i filler. 

Jeg VET egentlig at typa mi ikke har vært utro. Vi er sammen så å si hver dag, og jeg kan ikke skjønne hvordan han kunne fått tid til det engang. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han skulle giddet det - vi er nyforelska og han har aldri hatt et ONS eller lignende. Han er oppvokst i et superkristent hjem og han verdsetter sex og det det står for. Vi har fantastisk sex sammen og vi har alltid en seksuell spenning oss imellom, noe han sier er utrolig positivt - og helt nytt for han.

Jeg tenker at det er mulig at han kan ha hatt mycoplasma helt siden han var sammen med eksen, og at eventuelt hu kan ha vært utro mot han. Jeg vet ikke om Mycoplasma lungebetennelse kan smitte ned dit, jeg vet han eksen hans hadde det. 

Eller så juger han jeg var med sist, selv om han egentlig ikke har noen grunn til det. Jeg sa til han at jeg trodde jeg hadde smitta han - og da kan det vel ikke være flaut å innrømme det hvis han hadde det. 

Kjønnssykdommer kan heller ikke smitte gjennom dass, noe typa mi tror. Etter han klarte å "dyppe" pikken nedi en offentlig dasskål for et par måneder siden, har han klaga over at han har klødd og svidd. Jeg har bare tenkt at han sikkert har sopp eller noe, før han fikk testet seg og fant ut at det var mycoplasma. 

Det er så lite info å finne om den sykdommen! Er det noen som har erfaringer her? 

Jeg VET at dere tenker at han har vært utro, og at dere kommer til å be meg om å åpne øynene. Men jeg har fundert frem og tilbake i ett sett, og jeg vet at han ikke har hatt mulighet til det. Vi sender bla. snapchat daglig - hvor han sender bilder av alt mulig rart han driver med, samt at de kveldene vi ikke er sammen så prater vi så å si konstant i telefon. 

Anonymous poster hash: 762ee...bf8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har møtt noen på jobb? Hvem vet..

Anonymous poster hash: b2801...403

Skrevet

En av dere har vel dratt med dere dette fra et tidligere forhold. Ofte tester jo helsestasjoner bare for Klamydia, og så oppdages ikke andre infeksjoner. Men bra dere oppdaget det. Det er nok umulig å vite hvem som smittet hvem. Selv om din eks ikke har det lenger, så kan infeksjonen ha gått over av seg selv hos han (det kan skje).

Anonymous poster hash: 9e3e9...7fe

Skrevet

Noen merker heller ikke denne type sykdom. Kan være bærer lenge uten å vite. Er ikke livet herlig......hva fremtiden bringer av fortidens hendelser vet ingen.

Skrevet

Hvorfor i helvete har du lagd en ny tråd når du fikk så mange gode, utfyllende svar på den andre tråden din?! Slutt å spam, blondie!

Anonymous poster hash: d0aca...a6c
  • Liker 1
Skrevet

typa???

Fanken der kom du meg i forkjøpet :fnise:

Anonymous poster hash: 0722e...4c4

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Fanken der kom du meg i forkjøpet :fnise:Anonymous poster hash: 0722e...4c4

hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...