Gå til innhold

Positive ting om menn.


Summers

Anbefalte innlegg

Virker som om det bare slenges dritt om menn på KG så i denne tråden kan kvinner og menn skryte menn opp i skyene. 

 

Setter forøvrig pris på om ingen plagierer tråden ved å lage en lignende tråd om kvinner. Kvinner fortjener selvsagt ros, men det virker smålig å ikke kunne rose menn uten å også rose kvinner.

 

Å gi annet enn genuin skryt i slike tråder er også rimelig umodent.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn gjør skitne jobber, tar finansielle risikoer som leder til innovasjon og fremgang, forsvarer landet i krig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det bare slenges dritt om menn på KG så i denne tråden kan kvinner og menn skryte menn opp i skyene. 

 

Setter forøvrig pris på om ingen plagierer tråden ved å lage en lignende tråd om kvinner. Kvinner fortjener selvsagt ros, men det virker smålig å ikke kunne rose menn uten å også rose kvinner.

 

Å gi annet enn genuin skryt i slike tråder er også rimelig umodent.

Det finnes mange gode menn :) 

Anonymous poster hash: 1bca3...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dere menn <3 Dere er barske, har flotte kropper, lukter godt, beveger dere på en måte som ikke jeg gjør, jeg elsker dere!



Anonymous poster hash: 92b8f...351
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på mennesker som individer, og ser ikke hvordan jeg skal klare å rose (eller rise) menn (eller kvinner) som en helhetlig gruppe. Jeg kan ikke se noen ros eller ris som skal kunne være gjeldende for halve jordens befolkning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er flinke til å skrive masse innlegg på kvinneguiden. Menn er også jevnt over mer selvsikre enn kvinner og flinkere til å skryte av seg selv.



Anonymous poster hash: 824c1...eb0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn (men ikke alle) er:

renslige

ryddige

ærlige

kjærlige

loyale

trofaste

hjelpsomme

+mye annet positivt :)


 



Anonymous poster hash: 1bca3...bb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

 

Dere er flinke til å skrive masse innlegg på kvinneguiden. Menn er også jevnt over mer selvsikre enn kvinner og flinkere til å skryte av seg selv.

Anonymous poster hash: 824c1...eb0

 

 

Menn er kanskje flinkere å skryte av seg selv som individ. Men kvinner er mye flinkere til å skryte av seg selv som en gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: 

Vi er rett og slett bare bedre, sånn jevnt over. Til alt, egentlig.

Ja, dere er bedre til å bortforklare,hetse,mobbe,se ned på,krige,slåss,voldta osv også...til alt egentlig skrev du jo :danse:

 

Neida.

dere er ganske flinke til alt ja, dere har jo fått ting servert på et sølvfat fra fødselen av så det er jo kanskje ikke så rart at dere er best :blomst:

 

dere er veldig flinke til å skryte av deres eget kjønn i tide og utide og får en si.

 

ellers:

-barske

-tøffe

-har bedre humor enn kvinner(generelt)

-er morsomme(til tider)

:blomst:  :blomst: :blomst:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan farge /klippe håret uten at en mann legger merke til det :fnise:
"Hmm...noe er forandret, men jeg vet ikke helt hva...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er svært flinke til å tenke logisk til tider. Gode egenskaper i blant annet matematikk og naturfag :)



Anonymous poster hash: a87ff...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det noe positivt med menn? Nei, det tror jeg ikke!



Anonymous poster hash: ec3b5...742
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er kanskje flinkere å skryte av seg selv som individ. Men kvinner er mye flinkere til å skryte av seg selv som en gruppe.

 

Skal man generalisere menn ut i fra det som blir skrevet her på forumet, er kvinner nødt til å skryte av kvinner hvis ikke får vi jo ikke noe skryt! Dere klager jo alltid over at kvinner ikke må sitte på ræva og kreve en masse men ta initiativ og ansvar selv, og det gjør vi jo ved å skaffe oss det dere ikke vil gi oss. Synes det er slemt av dere å ikke unne oss noe skryt!

Anonymous poster hash: 824c1...eb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

 

Skal man generalisere menn ut i fra det som blir skrevet her på forumet, er kvinner nødt til å skryte av kvinner hvis ikke får vi jo ikke noe skryt! Dere klager jo alltid over at kvinner ikke må sitte på ræva og kreve en masse men ta initiativ og ansvar selv, og det gjør vi jo ved å skaffe oss det dere ikke vil gi oss. Synes det er slemt av dere å ikke unne oss noe skryt!

Anonymous poster hash: 824c1...eb0

 

 

Vel hvorfor må dere ha skryt og bekreftelse ?

 

Hvorfor må noen ha det. Menn eller kvinner hvorfor kan man ikke greie seg uten all denne overfladiske skryt og bekreftelser folk kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er rett og slett bare bedre, sånn jevnt over. Til alt, egentlig.

Noe av det beste med oss menn er at vi, oppriktig og ærlig, greier å overbevise oss selv om det, om ikke annet. Det skal vi faen meg ha - selv om det selvsagt ikke stemmer sånn objektivt sett.

But who cares? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse positive ting å si om menn. Men som oss kvinner, så er alle menn individer, så det er omtrent umulig å si positive ting om en hel gruppe bare fordi de er menn. Menn er så forskjellige, akkurat som kvinner heller ikke er en helhetlig gruppe.

 

Jeg tror at nesten alt jeg kan finne på å si om min mann er positivt. Og det negative er så lite at det ikke teller. Han er en ekte mann for meg. Men jeg opplever også menn som er langt fra hans standard, og da er det ikke mye å skryte av.

 

De 3 eksene mine har også vært menn som jeg vil skryte av. De har vært gode for både meg og alle rundt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...