AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg strever etter det perfekte selv om jeg vet det ikke finnes. Jeg sliter... Mvh Mann i tjueårene. Skulle også ønske jeg ikke var så kroppsfiksert..Anonymous poster hash: 72791...005 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg strever etter det perfekte selv om jeg vet det ikke finnes. Jeg sliter... Mvh Mann i tjueårene. Skulle også ønske jeg ikke var så kroppsfiksert..Anonymous poster hash: 72791...005 Hvorfor er kroppen egentlig så viktig? Største parten av livet tilbringer vi jo uansett i alderdommen. Jeg synes det er langt viktigere ting å fokusere på min tid her på jorden, enn å prøve å kjempe mot naturen.Anonymous poster hash: 9b251...d01 1
skreppamedleppa Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 (endret) Bra nok for hva eller hvem? Bra nok for naboen din? Arbeidskollegaer, klassekamerater? Damer? Kompiser? Hvem er det som skal dømme deg og hvem er det som måler deg og ikke finner deg god nok? Hvem mener du er perfekt nok til å dømme deg? Hvem er det du ønsker anerkjennelse av? "Andres øyne våre fengsler, deres tanker våre bur". Og i innlegget ditt virker det som at du er buret inne i et fengsel, ikke pga kroppen din men pga holdningen din. Viss du skulle ønske du ikke var så kroppsfiksert, vel hva gjør du for å ikke være det? Har du noen mening selv hva du selv kan gjøre for å bli mindre kroppsfiksert. Selv har jeg laaaaaangt i fra den "perfekte" kroppen og det er 100% ok. Jeg er bra nok for meg selv, og det kan jeg også leve både godt og lenge med. Endret 10. august 2015 av skreppamedleppa 1
Cinder Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Jeg har den perfekte kroppen. Kroppen min gjør meg i stand til å gå på jobb, ta vare på barn og hjem. Den gir meg seksuell nytelse og den er sterk nok til at jeg klarer å bære fulle handleposer fra Rema 1000. Den tar meg til fantastiske naturopplevelser på fjellet. Kroppen min har holdt seg frisk, bortsett fra litt problemer med fornøyelsen. Hva mer kan jeg kreve ? Hva mer VIL jeg kreve ? Jeg syns kroppen min gjør en strålende jobb. Og da er den perfekt i mine øyne 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Strålende ord! TS Anonymous poster hash: 72791...005
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Jeg tenker også i forhold til utdanning. Jeg føler meg ikke flink i det vi holder på med på skolen, men innerst inne vet jeg også at andre heller ikke er så god, men føler meg dårligere fordi om. Jeg setter alt for store krav til meg selv tror jeg! Off ? Anonymous poster hash: 72791...005
Cinder Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg tenker også i forhold til utdanning. Jeg føler meg ikke flink i det vi holder på med på skolen, men innerst inne vet jeg også at andre heller ikke er så god, men føler meg dårligere fordi om. Jeg setter alt for store krav til meg selv tror jeg! Off ? Anonymous poster hash: 72791...005 Det er viktig å finne en balanse mellom å ha noe å strekke seg mot for å yte sitt beste og det å aldri bli fornøyd fordi alt kunne vert bedre. Jeg tror at du finner den balansen etterhvert. Tenk på at døgnet har 24 timer og det er begrenset hva vi får ut sv dem fordi vi velger å ha flere opplevelser, egenskaper og evner. Jeg leste en gang at Jennifer Aniston bruker 200.000 i året på hår. Om jeg hadde gjordt det ville mitt hår også sett strålende ut. Jeg kunne sikkert også gjort en master på halv tid om jeg valgte bort venner, trening, opplevekser og søvn Men de fleste sv oss er ikke så ensporet, vi velger å leve livene våre i bredden. Og da blir vi ikke så gode på alt. Og det er greit :-) Lykke til 1
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Jeg strever etter det perfekte selv om jeg vet det ikke finnes. Jeg sliter... Mvh Mann i tjueårene. Skulle også ønske jeg ikke var så kroppsfiksert..Anonymous poster hash: 72791...005 Kompis, se deg om etter andre verdier, utenfor deg selv. Du er god nok. Bruk heller tiden på noe som er hensiktsmessig i livet ditt i stedet for å tenke på en måte som gjør deg dårlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå