Flynn Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Hei! Jeg har brukt Microgynon i ca 3 år, og har vært veldig fornøyd hittil, men nå har jeg støtt på problemer. Jeg har kunnet hoppe over mensen med det pillemerket før, men har ikke gjort det i det siste. Men nå har jeg mensen i tide og utide :s Jeg fikk nylig mensen plutselig midt i pillebrettet, og det gikk ikke over. Og jeg ble nettopp ferdig med et brett og hadde pillefri uke med mensen da. Nå har jeg tatt to piller inn i et nytt brett, og nå fikk jeg plutselig blødninger igjen! Er utrolig lei. Mensen gikk jo bort kun for 3-4 dager siden, jeg skal da virkelig ikke få den igjen?? Jeg har kjæreste og dette er veldig frustrerende, vi har ikke kunnet ha sex på flere uker. Den ene gangen vi prøvde fikk jeg mensen.... Noen andre som har hatt noen problemer med Microgynon? Noen som vet hvorfor jeg plutselig har fått problemer med merket? Det har jo gått så fint i tre år...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Alle kan plutselig slite med mellomblødninger mellom bortfallsblødningen. Uansett om du har gått på dem i 6 mnd eller 6 år. Vil anbefale deg å prøve å følge brettene som du skal med bortfallsblødning mellom hver i noen måneder, for så å prøve å hoppe over bortfallsblødning. Eller gå til legen og vurdere om bytte av merke Anonymous poster hash: 56dfc...e75
Minya Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Plutselige endringer med bortfallsblødningen bør også undersøkes av lege eller gynekolog. Siden du aldri har hatt problemer med det før med Microgynon, kan det feks hende at du har fått cyster som kløner til syklusen og gir deg blødninger i tide og utide. Det kan også hende at du må over på et annet merke pga hormonforandringer, så kontakt lege eller gynekolog og be om en time angående p-piller og mellomblødninger.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde det også sånn med Microgynon, plutselig så gikk det ikke å utsette mensen lenger. Jeg byttet merke. Anonymous poster hash: 9c6b4...974
Flynn Skrevet 11. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde det også sånn med Microgynon, plutselig så gikk det ikke å utsette mensen lenger. Jeg byttet merke.Anonymous poster hash: 9c6b4...974 Hvilket merke byttet du til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå