AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #21 Skrevet 11. august 2015 Hvor gamle er dere? Syntes det høres litt skummelt ut, og er det barn i bilde? Anonymous poster hash: 1ef48...aba
pinar Skrevet 11. august 2015 #22 Skrevet 11. august 2015 Jeg lurer litt på hva folk legger i begrepet gal.. For syns veldig mange hevder å ha en "gal" eks. Jeg ville ikke lagt så mye i det nettopp derfor. Er hun virkelig gæern finner du nok fort ut av det, men som andre har påpekt tenker jeg det er sært at han ikke har blokkert henne fra fb, for det ville hvertfall jeg gjort med en jeg omtalte som gal. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #23 Skrevet 11. august 2015 Hvor gamle er dere? Syntes det høres litt skummelt ut, og er det barn i bilde?Anonymous poster hash: 1ef48...aba Nei ingen barn med i bildet i følge TS. Hadde exmannen vært litt mer ærlig om sin ex hadde jeg vært over alle hauger lenge før. Hadde han fortalt at hun var skingrende gal og med psykopatiske trekk, hadde han spart meg for mye! Det er ikke alltid det er riktig å holde kjeft! Anonymous poster hash: 251a2...e7f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #24 Skrevet 11. august 2015 Min eks (som ble eks pga problemer med sinnemestring og null selvinnsikt), hadde to gale ekser. Nå har han tre... Og han er det selvsagt ikke noe galt med - han er snill, gavmild og suksessrik. Mennesker som ikke har noe godt å si om sine ekser, selv flere år etter brudd, har som regel noen problemer selv. Jeg har hatt mine problemer med mine ekser, men det meste er skrinlagt og jeg kan da se gode sider ved dem også. Anonymous poster hash: f375c...594 1
guttemann Skrevet 11. august 2015 #25 Skrevet 11. august 2015 Det er jo liten tvil om at det finnes en del gale mennesker der ute. Og at enkelte virkelig fortjener å bli omtalt som "gal eks" selv om de ikke har med lapp fra psykologen. Stalking, telefonterror, aldri gi slipp, overvåking i sosiale medier og kanskje også fysisk skjer jo. Forsåvidt et interessant poeng noen kom med tildigere, at man kanskje har gjort noe som trigget galskapen til eksen, i form av utroskap e.l. Det vet man jo aldri. Uansett er det ikke spesielt positivt å snakke om eksene sine i det hele tatt, og ihvertfall ikke på en måte som anyder at man ikke er over dem.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #26 Skrevet 11. august 2015 Det er jo liten tvil om at det finnes en del gale mennesker der ute. Og at enkelte virkelig fortjener å bli omtalt som "gal eks" selv om de ikke har med lapp fra psykologen. Stalking, telefonterror, aldri gi slipp, overvåking i sosiale medier og kanskje også fysisk skjer jo. Forsåvidt et interessant poeng noen kom med tildigere, at man kanskje har gjort noe som trigget galskapen til eksen, i form av utroskap e.l. Det vet man jo aldri. Uansett er det ikke spesielt positivt å snakke om eksene sine i det hele tatt, og ihvertfall ikke på en måte som anyder at man ikke er over dem. Det er sant. Men jeg stusser over at han har behov for å fortsette å ha henne på vennelisten sin når hun er "gal" og "plager han" med meldinger o.l.. Anonymous poster hash: 5893a...439 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå