Gå til innhold

Utmattet. Adhd/add. Sitter bare stille og tenker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare få ut tankene mine en plass.

Er 24 år, mamma til et barn på 15 mnd. Jeg fikk diagnose add som 13 åring.

Er alltid utmattet. Viljen er der, men klarer sjelden å utføre.

Elsker å trene, trener 2-5 dager i uken. Alt ettersom. Men er så utmattet dagen etter trening at jeg greier nesten ingenting..

Har en samboer, men jeg greier ikke å behandle han bra. Er mye sur mot han. Jeg vil ikke, men munnen min bare spyr ut ord. Jeg går ikke på medisin.

Jobber mye. Min dag i dag: Leverte barn i bhg. Jobb i 8 timer. Kom hjem og kjørte søsteren min til byen. Dro hjem og lagde mat til lille. Lagde middag til meg og samboer mens han la barnet.

Klokken var 19. Jeg hadde mange små ting som jeg har utsatt og skal gjennomføre. Jeg greide bare 1 av di tingene. Så ble jeg sittende. Nå har jeg sittet i stolen i 2 timer uten å gjøre noe. Bare stirrer, er for sliten til å ta i et tak. Vil bare vente til kl blir 22, så kan jeg legge meg å sove med god samvittighet.

Føler meg mislykket, og lat. At jeg nesten ikke greier å ta vare på hjemmet vårt. Jeg klarer ikke i alle fall jobb, barn, hus og trening på samme dag. Noe må alltid prioriteres bort.

Anonymous poster hash: dc777...dd1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har add og begynte med ritalin som 29 år og det var å få et nytt liv! Endelig ble jeg normal, og klarte endelig å fungere i arbeidslivet. Vurdert medisin?

Anonymous poster hash: f2556...936

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også add, fikk diagnosen når jeg var 14/15 år :) begynte på medisinen concerta når jeg var 17 og er 21 nå, å gå på medisin er det lureste jeg har gjort :) har aldri vært av de med mye energi eller noe, men har energi til både trening og jobb og husarbeid :) medisinen har hvertfall funket på konsentrasjonen min og tålmodigheten min slik at jeg har mer energi etter en lang dag med jobbing :)

Anonymous poster hash: b1372...0b7

Skrevet

Jeg har add og begynte med ritalin som 29 år og det var å få et nytt liv! Endelig ble jeg normal, og klarte endelig å fungere i arbeidslivet. Vurdert medisin?

Anonymous poster hash: f2556...936

Prøvde ritalin,men fikk så bivirkninger at det skremte meg fra å prøve andre...Men vurderer å prøve på nytt igjen

Anonymous poster hash: dc777...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...