AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Hei! Idag skjedde noe som jeg angrer jævlig mye på. Han jeg holder på med var på besøk, og uten kondom til stede endte vi opp med å ha sex uten kondom. Jeg prøvde å stoppe ham, men det var ikke så lett når jeg også egentlig hadde lyst. Han hoppet av i svingen, men jeg mistenker at han var litt seint ute. Jeg er mitt i eggløsningsperioden, og burde kanskje ta angrepille. Men, så har det seg sånn, at om to dager, på onsdag, så skal jeg til fastlegen og få resept på p-piller. Altså kommer dette innenfor grensa på 72 timer. Er det mulig å få angrepille hos fastlegen, eller vil de bare henvise meg til apoteket. Jeg er litt blakk for tiden, og har lite lyst å spørre folk om penger for å kjøpe angrepille. Trenger ikke noen preken om hvor dum jeg var, bare svar på spørsmålet :D Anonymous poster hash: 98863...568
infectedsopp Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Vet ikke om du får angrepille hos fastlegen, ville gått til apoteket for sikkerhetsskyld. Legen sa jeg skulle begynne på mine p-piller den dagen jeg fikk mens. Tror også du må gå på dem en liten stund for at de skal fungere ordentlig. Står på mine (yasminelle) at de skal virke fra dag 1, men best å være på sikre siden.
Kvinne87Rogaland Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Angrepillen er reseptfri og du må nok betale for den uansett. Du bør ta den så fort som mulig for at den skal ha best effekt! Bedre å betale en hundrings nå enn å måtte gå gjennom en smertefull abort (eller fødsel) senere. Apoteket neste! 1
Gjest Overrasket Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Hei! Idag skjedde noe som jeg angrer jævlig mye på. Han jeg holder på med var på besøk, og uten kondom til stede endte vi opp med å ha sex uten kondom. Jeg prøvde å stoppe ham, men det var ikke så lett når jeg også egentlig hadde lyst. Han hoppet av i svingen, men jeg mistenker at han var litt seint ute. Jeg er mitt i eggløsningsperioden, og burde kanskje ta angrepille. Men, så har det seg sånn, at om to dager, på onsdag, så skal jeg til fastlegen og få resept på p-piller. Altså kommer dette innenfor grensa på 72 timer. Er det mulig å få angrepille hos fastlegen, eller vil de bare henvise meg til apoteket. Jeg er litt blakk for tiden, og har lite lyst å spørre folk om penger for å kjøpe angrepille. Trenger ikke noen preken om hvor dum jeg var, bare svar på spørsmålet :D Anonymous poster hash: 98863...568 Virkingen av en angrepille faller jo mer tid som går etter samleie. De kan kjøpes reseptfritt. Hvorvidt legen kan skrive ut en resept for å kutte kostnaden for deg tviler jeg på. Du får dele kostnaden med han du knullet?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Har du eggløsning i dag f.eks, vil det ikke fungere å ta en angrepille i morgen. Er egget befruktet, er det for sent. Så kom deg til apoteket og skaff deg angrepille. Og bli mer ansvarlig. Anonymous poster hash: 968be...9a8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Virkingen av en angrepille faller jo mer tid som går etter samleie. De kan kjøpes reseptfritt. Hvorvidt legen kan skrive ut en resept for å kutte kostnaden for deg tviler jeg på. Du får dele kostnaden med han du knullet? Stemmer, man får ikke billigere angrepille av lege. Og det er i grunn dyrere å få barn enn å ta en angrepille Anonymous poster hash: 968be...9a8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Ser ut som jeg må en tur på apoteket da... P-piller skal være sikre fra dag 1 dersom du begynner første dag i mensen, tror jeg. Men hvis jeg tar angrepille kan det jo bli litt fuckd pga hormoner osv? Aldri igjen... Anonymous poster hash: 98863...568
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Ser ut som jeg må en tur på apoteket da... P-piller skal være sikre fra dag 1 dersom du begynner første dag i mensen, tror jeg. Men hvis jeg tar angrepille kan det jo bli litt fuckd pga hormoner osv? Aldri igjen... Anonymous poster hash: 98863...568 Begynn når du vil på p-pillen og så bruker du kondom i tillegg i 7 dager. Så begynn med en gang du får pilla. Ja, du får sannsynligvis en blødning om en 5 dager pga angrepillen. Ta graviditetstest om 2-3 uker Anonymous poster hash: 968be...9a8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Få han som var på besøk til å betale angrepillen Anonymous poster hash: cc166...f4f
Cambria Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Du må nok på apoteket ja. Men jeg synes da virkelig han du jar hatt sex med kan betale halve pilla om du har dårlig råd. Du sa jo ifra til han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå