Blomst92 Skrevet 28. august 2015 #41 Skrevet 28. august 2015 Ja fy faen elsker menn som virkelig snakker SKITTENT, han skal ydmyke meg og bruke ord som påviser min submissivhet. Menn med stor M og svært utstyr har kun myndighet til å snakke slikt, menn med små mangler naturligvis dette, og vil aldri få min oppmerksomhet. Det eneste Menn kommer til å si til deg skittent er hvor motbydelig og feit du er.
Cowboy Lotte Skrevet 28. august 2015 #42 Skrevet 28. august 2015 Det eneste Menn kommer til å si til deg skittent er hvor motbydelig og feit du er. Jeg er svært ettertraktet og populær blant menn.
Hulderen Skrevet 28. august 2015 #43 Skrevet 28. august 2015 Du din tøyte..... Din skittne lille pike Jeg skal knulle deg ditt spermhøl Fyll halsen din med kuk til du slever på ballene mine din tøs... Jeg skal ta fatt i håret ditt å tvinge deg til å få orgasme.... Gang på Gang. De kommentarene der hadde betydd på hue ut av senga mi. Fullstendig turnoff.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #44 Skrevet 28. august 2015 Jeg er svært ettertraktet og populær blant menn. haha kanskje i din verden. Hva skjedde da han apotek mannen du dro hjem hos ga deg rødt kort? hahhaha Anonymous poster hash: 51f96...cb3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #45 Skrevet 28. august 2015 Jeg skal knulle deg ditt spermhøl Spermhøl?? Anonymous poster hash: ceee8...b1c 1
Cowboy Lotte Skrevet 28. august 2015 #46 Skrevet 28. august 2015 haha kanskje i din verden. Hva skjedde da han apotek mannen du dro hjem hos ga deg rødt kort? hahhaha Anonymous poster hash: 51f96...cb3 Jeg skal innrømme det var en svært ydmykende situasjon, har aldri vært så flau i hele mitt liv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå