AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg og samboer går fra hverandre og jeg flytter til ny plass. Må ha ny fastlege, psykolog og saksbehandler på nav. Jeg går på aap og aktivitetsplan innebærer fysioterapi og psykolog. Ny utredning. Jeg har studert litt forskjellige plasser så er vant med nye psykologer men kjenner jeg gruer meg litt nå. Så lurer på om råd og tips. Jeg har spiseforstyrrelse(atypisk bulimi, overvektig) og ønsker hjelp med mat og trening. Pga brudd har jeg ikke kontroll over mat og penger så gått opp 7 kilo på 2 mnd og mange penger mindre. Men føler dette blir vanskelig å si til en ny lege Og prøver å finne ut av ting om kommunen har en frisklivssentral som der jeg bodde før. Men ser ikke sånn ut. Hvem kan jeg kontakte for å få slik informasjon?Anonymous poster hash: 5e239...f40
Baby <3 Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg og samboer går fra hverandre og jeg flytter til ny plass. Må ha ny fastlege, psykolog og saksbehandler på nav. Jeg går på aap og aktivitetsplan innebærer fysioterapi og psykolog. Ny utredning.Flytter du så langt at du MÅ skifte fastlege? Jeg flyttet til en nabokommune og fortsatte å gå til min fastlege. Hadde jo vært heldigere for deg å kunne ha samme lege som kjenner deg så godt. Og prøver å finne ut av ting om kommunen har en frisklivssentral som der jeg bodde før. Men ser ikke sånn ut. Hvem kan jeg kontakte for å få slik informasjon?Du kan kontakte kommunen du skal flytte til tenker jeg. Hvis ikke de kan svare deg, så kan de helt sikkert fortelle deg hvor du kan henvende deg for å få svar på om det finnes en frisklivssentral Anonymous poster hash: 5e239...f40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå