AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg har min 4. oppkjøring på torsdag, og det blir værre og værre. Og jeg begynner å bli ganske flau å stryke nå. Jeg kjører bra med kjørelæreren og med foreldrene mine, men på oppkjøring gjør jeg bare en haug med tullefeil. Har rett og slett eksamen-nerver, og skjelver helt i kroppen under presset. Jeg er avhengig av lappen pga. jobb, men det blir for dyrt for meg hvis jeg stryker igjen. Det er ikke slik at jeg TROR at jeg kan kjøre bil, for jeg vet at jeg kan kjøre bil uten presset. Jeg visste halvveis i oppkjøringen at jeg kom til å stryke. Jeg ser mange elendige sjåfører som gjør feil som ville ha gitt dem stryk i oppkjøring. Opplever flere ganger om dagen at folk ikke stopper for meg som er fotgjenger, at de ikke en gang gidder å se til høyre ved høyreregel etc. Jeg er alltid ops på slike ting. Det sies at man blir mer og mer rolig til neste oppkjøring etter at man har stryki, men for meg blir det bare værre og værre. Kjørelæreren min sier at de aldri bestiller oppkjøring til elevene som ikke er klare, og at jeg er blitt meldt opp til oppkjøring fordi jeg er god nok. Men nå begynner jeg å tvile... Anonymous poster hash: d6ceb...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 10. august 2015 #2 Del Skrevet 10. august 2015 Gjør alt i sakte tempo, overdriv med å se i spelene. Pust dypt noen ganger, senk skuldrene. Innbill deg at noen i fam din sitter ved siden av. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 10. august 2015 #3 Del Skrevet 10. august 2015 Ei venninne av meg bestod på 4 forsøk. Ikke gi opp, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Del Skrevet 11. august 2015 Du kan be om å få ha med deg kjørelæreren din slik at du kanskje føler deg tryggere. Vet om flere som har fått lov til det og som da endelig har bestått.Anonymous poster hash: 94e62...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #5 Del Skrevet 11. august 2015 Kjenner ei som sto på sin 6 oppkjøring, var snakk om nærver. Da satt sensoren i baksete og kjørelæreren ved sinav Lykke tilAnonymous poster hash: 2be32...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Del Skrevet 15. august 2015 TS her. Glemte å skrive i denne tråden, men jeg besto! Anonymous poster hash: d6ceb...61c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 15. august 2015 #7 Del Skrevet 15. august 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona26 Skrevet 15. august 2015 #8 Del Skrevet 15. august 2015 Yayyy! Gratulerer ts!! Er det deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 16. august 2015 #9 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Yayyy! Gratulerer ts!! Er det deilig? Gjett om! Det var kun nervøsiteten som sto på spill, ettersom jeg gjorde masse tullefeil som jeg aldri gjorde ellers på de forrige oppkjøringene mine. Fikk en meget hyggelig sensor oppi årene som virkelig fikk meg til å slappe av. Han tok ikke alt så dønn seriøst, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har hatt denne sensoren før, så jeg ble litt lettet da jeg så at jeg skulle ha han, selv om han hadde strøket meg før - med god grunn. Var overhode ikke klar på den tiden. Dette er nå ett år siden. Han snakket om sin første datamaskin fra 80-tallet og tullet og lo av enkelte ting som vi møtte på under oppkjøringen. Han satt bare å smilte under hele oppkjøringen. Det har mye å si på hva slags sensor man får. Jeg føler meg ikke som en bedre sjåfør nå enn da jeg strøk forrige gang. Eneste forskjellen er at han klarte å roe meg ned slik at jeg ikke gjorde tullefeil som jeg aldri gjør ellers. Endret 16. august 2015 av kenpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå