Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg kan forstå at du er frustrert, TS. Man trodde at KIWI var en butikk-kjede, og så viser det seg at det er en skjede-butikk. Jeg hadde blitt dritsur jeg også om jeg hadde opplevd noe sånt!

:lol:

• Liker 1
Skrevet

Herregud,dette må da være kødd!

Skrevet

Slutt å snakke dritt om Kiwi!! Kiwi får så ufattelig mye ufortjent kritikk! Hva har Kiwi gjort mot deg, huh?! De ga deg blåbær for usle 24,90kr!! Hva med å være litt takknemlig?!! 

Blir så lei meg når folk snakker dritt om Kiwi! 

Hun kunne fint ha vært ei coop kjerring, men det er ikke negativt da, der får du kjøpeutbytte, men kanskje Meny? De er overpriset faenskap med stygge uniformer, hadde hun vært ei meny-kjerring fra ferskvaredisken så hadde jeg forstått du følte deg såret!
Kiwi har ikke gjort noe galt. De gir deg valget mellom penger eller vare når du finner noe som er utgått på dato, hvor mange andre butikker gir deg et slikt valg?! Nettopp, slutt å tråkke på Kiwi og heller rette sinnet der hvor det hører til, nemlig Hitler. Han kunne ha drept én spesifikk person slik at den dama ikke ble født! 

Anonymous poster hash: 00cb6...a22
  • Liker 8
Skrevet

Kanskje du kan prøve å sende inn en reklamasjon på kjerringa, slik at du får igjen noen kroner? Kontakt support på kiwi.no 

• Liker 2
Skrevet

Haha... Tilgir han som var utro  :fnise:

Lykke til, er du heldig så orker du han i et par mnd eller par år til før dere finner ut av at dere egentlig ikke er spesielt gla i hverandre. Du er utro mot din parner fordi du egentlig ikke er lykkelig.

Anonymous poster hash: cfddf...6e1
  • Liker 2
Skrevet

Slutt å snakke dritt om Kiwi!! Kiwi får så ufattelig mye ufortjent kritikk! Hva har Kiwi gjort mot deg, huh?! De ga deg blåbær for usle 24,90kr!! Hva med å være litt takknemlig?!!

Blir så lei meg når folk snakker dritt om Kiwi!

Hun kunne fint ha vært ei coop kjerring, men det er ikke negativt da, der får du kjøpeutbytte, men kanskje Meny? De er overpriset faenskap med stygge uniformer, hadde hun vært ei meny-kjerring fra ferskvaredisken så hadde jeg forstått du følte deg såret!

Kiwi har ikke gjort noe galt. De gir deg valget mellom penger eller vare når du finner noe som er utgått på dato, hvor mange andre butikker gir deg et slikt valg?! Nettopp, slutt å tråkke på Kiwi og heller rette sinnet der hvor det hører til, nemlig Hitler. Han kunne ha drept én spesifikk person slik at den dama ikke ble født!

HEI JEG TROR IKKE DU KAN HA LEST TRÅDEN FOR DA VILLE DU SETT HVA KIWI HAR GJORT MOT MEG, NEMLIG Å PRØVE Å BRYTE OPP MEG OG MANNEN MIN. VI ER HELDIGVIS STERKERE ENN DET <3 HVA HAR HITLER MED DETTE Å GJØRE??

Anonymous poster hash: f0b42...d4e

Skrevet

Haha... Tilgir han som var utro :fnise:

Lykke til, er du heldig så orker du han i et par mnd eller par år til før dere finner ut av at dere egentlig ikke er spesielt gla i hverandre. Du er utro mot din parner fordi du egentlig ikke er lykkelig.

Anonymous poster hash: cfddf...6e1

HVA MENER DU? JEG HAR IKKE VÆRT UTRO

Skrevet

Kanskje du kan prøve å sende inn en reklamasjon på kjerringa, slik at du får igjen noen kroner? Kontakt support på kiwi.no

HEI JOBBER DU I KIWI OG MENER JEG HAR EN SAK? ELLER ER DU ADVOKAT OG MENER JEG HAR EN SAK?

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker denne tråden!

Den har jeg lagt ut til alle på jobben  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

hvordan gikk dette her?

Anonymous poster hash: a9dd5...652

HEI KJÆRE AB, SÅ GODT Å SE AT DU BRYR DEG OM MEG! DET VARMER VIRKELIG HJERTET. MANNEN MIN OG JEG HAR ORDNET OPP, OG ER LYKKELIGE IGJEN. HAN ER SÅ SNILL MOT MEG OG KJØPER BLOMSTER OG SMYKKER NESTEN DAGLIG <3 TROR HAN SER ETTER PARFYME OGSÅ, SIDEN HAN OFTE LUKTER DET. HAN PÅSTÅR HAN JOBBER OVERTID, MEN JEG TROR NOK AT HAN ER PÅ PARFYMERIET OG LETER ETTER DEN PERFEKTE TIL MEG <3<3<3<3

Skrevet

Jeg elsker denne tråden!

Den har jeg lagt ut til alle på jobben :fnise:

HEI OG TAKK FOR STØTTEN!! DA JEG MELDTE MEG INN HER FOR Å LUFTE PROBLEMENE MINE BLE JEG ADVART AV ANDRE SOM PÅSTÅR AT FOLK ER SÅ FREKKE OG SLEMME HER INNE. MEN FOLK SOM DEG MOTBEVISER DETTE. TUSEN TAKK DU ER HERLIG! GODT Å SE AT TIL OG MED UKJENTE PÅ DIN JOBB STØTTER MEG! TUSEN TAKK <3<3

Skrevet

HEI OG TAKK FOR STØTTEN!! DA JEG MELDTE MEG INN HER FOR Å LUFTE PROBLEMENE MINE BLE JEG ADVART AV ANDRE SOM PÅSTÅR AT FOLK ER SÅ FREKKE OG SLEMME HER INNE. MEN FOLK SOM DEG MOTBEVISER DETTE. TUSEN TAKK DU ER HERLIG! GODT Å SE AT TIL OG MED UKJENTE PÅ DIN JOBB STØTTER MEG! TUSEN TAKK <3<3

Ja, vi heier på deg Ts, og takker deg ærbødigst for din ærlighet og dine eeh åpne beskrivelser!

:)

Skrevet

HEI KJÆRE AB, SÅ GODT Å SE AT DU BRYR DEG OM MEG! DET VARMER VIRKELIG HJERTET. MANNEN MIN OG JEG HAR ORDNET OPP, OG ER LYKKELIGE IGJEN. HAN ER SÅ SNILL MOT MEG OG KJØPER BLOMSTER OG SMYKKER NESTEN DAGLIG <3 TROR HAN SER ETTER PARFYME OGSÅ, SIDEN HAN OFTE LUKTER DET. HAN PÅSTÅR HAN JOBBER OVERTID, MEN JEG TROR NOK AT HAN ER PÅ PARFYMERIET OG LETER ETTER DEN PERFEKTE TIL MEG <3<3<3<3

Dette er bare så bra! Komikk av første klasse  :hoho:

• Liker 4
Skrevet

Ja, vi heier på deg Ts, og takker deg ærbødigst for din ærlighet og dine eeh åpne beskrivelser!

:)

MENNESKER SOM DEG ER MED PÅ Å STYRKE KJÆRLIGHETEN MELLOM MEG OG SAMBOER <3<3 ER DET GREIT JEG SENDER DEG EN PM?!? KLEM

Skrevet

MENNESKER SOM DEG ER MED PÅ Å STYRKE KJÆRLIGHETEN MELLOM MEG OG SAMBOER <3<3 ER DET GREIT JEG SENDER DEG EN PM?!? KLEM

JA, bare skriv PM.

Jeg er her for å hjelpe, tross alt:)

Annonse
Skrevet

Og noen har ikke bare en skrue løs men HELE JÆVLA VERKTØYKASSA 😅

Anonymous poster hash: c805d...e37

• Liker 6
Skrevet

Og så var caps locken på igjen.....  :fnise: Man må hvis skrike for å få fram poenget sitt....  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

HEI JEG TROR IKKE DU KAN HA LEST TRÅDEN FOR DA VILLE DU SETT HVA KIWI HAR GJORT MOT MEG, NEMLIG Å PRØVE Å BRYTE OPP MEG OG MANNEN MIN. VI ER HELDIGVIS STERKERE ENN DET <3 HVA HAR HITLER MED DETTE Å GJØRE??

Wow du er skikkelig paranoid.......

Anonymous poster hash: a9dd5...652

Skrevet

Off, sambo handlet på kiwi i morges.

Kansje han er utro......

• Liker 2
Skrevet

Om kiwidama blir gravid så ble det "ta to, betal for en" ;) 

Anonymous poster hash: af944...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...