Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker ikke det med at du nevner navn, blir ikke det outing ts?

Anonymous poster hash: a9dd5...652
  • Liker 1
Skrevet

nå tror jeg jeg har fått av caps lock. håper dette hjelper siden dere henger dere opp i det som ikke betyr noe. jeg bruker selvfølgelig ikke ekte navn (alle steder) ja han sendte meg en melding i kveld og lurte på hvorfor jeg var så sinna!!!!!!!

Anonymous poster hash: f0b42...d4e

• Liker 2
Skrevet

Da har du en butikk mindre å velge mellom neste gang du skal handle. Gjør valget enklere. 

• Liker 1
Skrevet

Nå skjerper du deg !

Noen burde gi deg en reality-smekk på kinnet nå.

Hør her, om du ikke er like umøblert mellom øra som du gir inntrykk av, så kanskje du klarer å se at det er hun du kaller venninna di som har pult guvben din, - det er ikke KIWI-kjeden, ikke noen andre i KIWI.

Så, skal du ta noen så ta gubben din og hun du sier er venninnen din.

Anonymous poster hash: d43b1...099

Oh lord...

Tror du tok det LITT seriøst?

Skrevet

DET ENESTE JEG ØNSKER Å FÅ TILBAKE ER INTEGRITETEN MIN OG SELVTILLITEN MIN!!! DE HAR DRITI MEG UT FORAN HELE BYGDA!!!!

White-trash-town?

:)

Du fåir finna deig en skekkelig kær fra snekkerværste oppve´n Ola. 

Skrevet

Da har du en butikk mindre å velge mellom neste gang du skal handle. Gjør valget enklere.

jeg skal selfølgelig aldri handle på kiwi igjen. min ex jobbet også på kiwi og han var også utro. tror det må være noe med dårlig moral og kiwi. uansett er det noen som har gode råd til hvordan jeg kan få hevn?!?!?!

Skrevet (endret)

JEG KOMMER IKKE TIL Å FORTELLE BARNA AT HAN HAR FLYTTET DA HANS KUKSKAP IKKE SKAL GÅ UTOVER DEM. DE MÅ VITE SANNHETEN PÅ EN FIN MÅTE NÅR TIDEN ER INNE.

I mellomtiden får du komme opp med unskyldninger for hvor pappa er..

-Nei, n´pappa er i skauen hen

- Nei, n´pappa er ute i fjøset hen

- Nei n´pappa ER PÅ KNIWI Å KNULLER HITLREFITTE SIEG SHEGI SHEG!!!!!!!

Endret av Walden
Skrevet (endret)

jeg skal selfølgelig aldri handle på kiwi igjen. min ex jobbet også på kiwi og han var også utro. tror det må være noe med dårlig moral og kiwi. uansett er det noen som har gode råd til hvordan jeg kan få hevn?!?!?!

Fru ribssssskog, er det deg? 

Endret av Walden
Skrevet

Kle deg i kiwi-uniform, gå på byen og finn deg en kjekk mann du kan knulle for natten! Dokumenter ved å snappe exen din. God ide?

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene. Blir helt svimmel av alle de store bokstavene her. Hører ts skriker inne i hodet mitt.

• Liker 1
Skrevet

DU ER VELDIG HELDIG SOM KUN HAR TROFASTE OG ÆRLIGE FOLK I LIVET DITT MEN IKKE ALLE ER SÅ HELDIGE!!

:rolleyes:

Skrevet

Dette er den mest dysfunksjonelle tråden på lenge....

Anonymous poster hash: 71977...5a9

• Liker 4
Skrevet

Han syns vel det var KJAPT TRYGT OG BILLIG, KIWI KIWI!! :/

• Liker 2
Skrevet

klarer ikke å ta denne tråden seriøst. det eneste du vil TS er å få ropt ut sinnet ditt mot kiwi tydeligvis, å så fort noen prøver å si noe angriper du de omtrent. nei, melder meg ut. kos deg med kiwi

Anonymous poster hash: 8052b...9a5
Skrevet

hvorfor er folk så slemme her inne? litt normal sympati er vel ikke for mye å forlange?!?for de som skulle være interessert så brukte kjæresten min en time på å unnskylde seg.venninna mi har gått gjennom en ting periode og trengte litt trøst.vi har bestemt oss for å fortsette forholdet men likevel holde ting litt på avstand.han flytter inn til foreldrene sine noen dager slik at vi kan få roe oss ned og tenke litt over ting <3<3<3mitt vennskap til kiwihora er ødelagt for alltid og hun bør ikke prøve deg på mannen min igjen.da blir det månelys!!!!!!!!

ts

Annonse
Skrevet

FIKK NETTOPP VITE AT SAMBOER GJENNOM 5 ÅR OG 3 BARN NETTOPP HAR VÆRT UTRO MED BESTEVENNINNA MI SOM JOBBER PÅ KIWI!!!! HELVETE FOR NOEN DRITTFOLK KIWIFOLK ER!!!!

Er tråden plantet av RIMI?

Anonymous poster hash: 96f46...49f

• Liker 7
Skrevet

Jeg er spent på hvordan dette vil ende

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg handlet på Kiwi en gang. Sikkert 10 år siden da. Jeg prøvde kiwi-dusjsåpen, og den funka greit (first price). Jeg ble jo ren. Så jeg tenkte jeg skulle prøve Kiwi-godteriet. Fra first price. Lite visste jeg at de bruke dusjåpen og litt gelatin til å lage godteriet ...

Jeg skulle åpenbart ha prøv meg på Kiwi-brunettene isteden.

Skrevet

Uff, jeg kan forstå at du er frustrert, TS. Man trodde at KIWI var en butikk-kjede, og så viser det seg at det er en skjede-butikk. Jeg hadde blitt dritsur jeg også om jeg hadde opplevd noe sånt!

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet

hvordan gikk dette her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...