allover Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg vet at treningsklær, uggs, converse.. osv.. er bra å handle i USA: Jeg skal over, og helt sikkert innom noen OUtlets. Aldri vært "over there".. og vil så gjerne handle kupp.. Skal ha med gaver hjem, fotballgutter på 10, 14 og 16 -og ei jente på 14 Er det sminker.. mat (krydder, pynt til kaker??) anything.. som er lurt å handle...? Jeg vet at kursen er dårlig.. men må jo uansett ha med noe hjem
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jente på 14- kanskje noe victoria secret (spesielt pink kolleksjonen) Da mener jeg ikke undertøy nødvendigvis men tøfler, vannflaske, treningstøy, badetøy og slikt! Elsker sånnt selv! Guttene; converse sko, levis er veldig billig, og så masse på outlet ellers feks calvin klein klær er jo kjempebillig der, og fint! Fotball har vel ikke så mye med USA å gjøre.Anonymous poster hash: 17c80...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Når det gjelder sminke til deg selv er jo Sephora stort der borte Anonymous poster hash: 17c80...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Jeg vet at treningsklær, uggs, converse.. osv.. er bra å handle i USA: Jeg skal over, og helt sikkert innom noen OUtlets. Aldri vært "over there".. og vil så gjerne handle kupp.. Skal ha med gaver hjem, fotballgutter på 10, 14 og 16 -og ei jente på 14 Er det sminker.. mat (krydder, pynt til kaker??) anything.. som er lurt å handle...? Jeg vet at kursen er dårlig.. men må jo uansett ha med noe hjem Hva med Nikeklær til guttene, eller Nikesko?Anonymous poster hash: 99903...9aa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Hvor i USA skal du, og bor du på "bygda" eller i by? Hvis du er i en storby, så anbefaller jeg deg å sjekke ut om favorittmerkene dine har en flagship-store i nærheten. Jeg er glad i sport og elsker fint (og dyrt ) sportstøy og jeg har alltid funnet mye bra på de største butikkene. Utrolig mye fint å velge i, og som regel så er de modellene som er på salg der borte ikke kommet til Norge ennå, og utvalget er veldig bra! Sephora er veldig bra, og jeg foretrekker de største butikkene som har "alt". Ulempen er at man kan gå seg litt "vill" i alle produktene, så jeg anbefaler at du lager en wish list på nett som du printer ut og tar med. I og med at kursen er dårlig så kan det lønne seg å sammenlikne med norske priser før du drar, slik at du har oversikt over hva du faktisk sparer på og ikke. Da jeg var der tidligere i sommer var kursen så dårlig at jeg ikke sparte noe på enkelte av mine favorittprodukter, så da gikk jeg for ting som jeg vet at er vanskelig å finne i norge i stedet. Generelt så vil jeg anbefale å handle litt dyre merker. Norge er faktisk ganske konkurransedyktige når det gjelder "billigklær", særlig nå som krona er svekket. Det som derimot er overpriset her hjemme er merkevarer - altså ikke nødvendigvis de aller mest eksklusive varehusene, men mer i prisklassen til Levi's, NIKE, Hilfinger også videre. Er du mann (eller reiser med en mann, hehe) så lønner det seg å kjøpe dress der, er du dame så ville jeg lett etter selskapskjoler eller liknende (hvis du trenger det, da). Elektronikk ville jeg vært forsiktig med. På mange ting kan man spare en del 1000-lapper når man kommer opp i pris (f.eks. kamera og fotoutstyr), mens andre ting sparer man knapt på. Det er dessuten ofte mye ekstra skatt på slike produkter (kommer an på hvilken stat du skal til), og dette kommer i tillegg til oppgitt pris. Hvis man handler over kvota for hva som er tillatt å ta med tilbake til Norge, så er det også mye lettere/mer åpenbart å bli tatt for det hvis du har kofferten full av elektronisk utstyr. Så her må man se an hva som er verdt det ift. at det kan bli vanskelig å få innfridd garanti/heve kjøpet hvis noe skulle vise seg å ikke funke skikkelig. Anonymous poster hash: 1c639...a41 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå