AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Takk! Takk til alle dere som står bak kvinneguiden.no og som nå har tatt den beslutning at alt hjernedødt stoff som har vært her før er ut og det nå er viktig å fokusere på sterke kvinner og likestilling! Jeg gleder meg allerede til dette! Anonymous poster hash: 6de93...1f7 9
Sir Winston Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Takk! Takk til alle dere som står bak kvinneguiden.no og som nå har tatt den beslutning at alt hjernedødt stoff som har vært her før er ut og det nå er viktig å fokusere på sterke kvinner og likestilling! Jeg gleder meg allerede til dette! Anonymous poster hash: 6de93...1f7 Ja, det blir knall!! Kunne vi så bare få fjernet all den hjernedøde konspirasjonsidiotien som spres her med rund hånd!!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Ja, det blir knall!! Kunne vi så bare få fjernet all den hjernedøde konspirasjonsidiotien som spres her med rund hånd!! Ja, helt enig. Hadde vi bare blitt kvitt alle disse påstandene om at, "det er muslimenes feil", som er i omtrent annen hver tråd her inne så hadde det vært knall! Anonymous poster hash: 6de93...1f7 8
slask Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Ja, det blir knall!! Kunne vi så bare få fjernet all den hjernedøde konspirasjonsidiotien som spres her med rund hånd!! Wimson vet ikke at det er forskjell på kvinneguiden.no og forum.kvinneguiden.no 1
Drizzt Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Wimson vet ikke at det er forskjell på kvinneguiden.no og forum.kvinneguiden.no Drives forumet av andre enn kvinneguiden.no?
FrittgåendeBurugle Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Ja, det blir knall!! Kunne vi så bare få fjernet all den hjernedøde konspirasjonsidiotien som spres her med rund hånd!! Og miste all underholdningen?
slask Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Drives forumet av andre enn kvinneguiden.no? Sikkert ikke, men når det er snakk om redaksjonelt innhold så er det ikke forumet det dreier seg om, slik Winston blander inn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Er jo typisk sånne feministartikler. Får assosiasjoner til den episoden av friends der chandler må se på en sånn dyster feministfremføring. Dere kvinner elsker dystre ting og sterke overskrifter og uttrykksmåter og annet rølp. Anonymous poster hash: 84fbf...0f9 2
Sir Winston Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Sikkert ikke, men når det er snakk om redaksjonelt innhold så er det ikke forumet det dreier seg om, slik Winston blander inn. Det spiller jo ingen rolle, målet mitt er å få slutt på konspirasjons-idiotien. Det er en hån mot alt som kan kalles intelligens. Hvilken redaksjon, som tar seg sammen og stopper svineriet, bryr jeg meg mindre om.
Sir Winston Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Ja, helt enig. Hadde vi bare blitt kvitt alle disse påstandene om at, "det er muslimenes feil", som er i omtrent annen hver tråd her inne så hadde det vært knall! Anonymous poster hash: 6de93...1f7 Kom gjerne med argumenter for de feil, som du mener urettmessig blir tilskrevet muslimer, så kan vi se på det. Jeg har en klar oppfattelse av at det her på KG ikke klages så mye på muslimer som det klages på islam og islamister.
Gjest Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Takk! Takk til alle dere som står bak kvinneguiden.no og som nå har tatt den beslutning at alt hjernedødt stoff som har vært her før er ut og det nå er viktig å fokusere på sterke kvinner og likestilling! Jeg gleder meg allerede til dette! Anonymous poster hash: 6de93...1f7 Selv takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg tror og håper mange er interessert i å lese spennende saker om annet enn sminke og slanking. Og dette er bare begynnelsen, -håper dere vil følge med videre og, for vi har mange spennende planer for høsten :-)
Gjest Ferie Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 (endret) . Endret 11. august 2015 av Ferie
Snof Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Synes kvinneguiden bør skrive mer om, vitenskap og teknologi, fotball, biler og kvinner. Noen spennende reportasjer slik som, løvejakt, Mexicos karteller eller krigen i Ukraina hadde absolutt vært å anbefale. Send Susanne på tur sier nå jeg. På toppen av dette, så kunne dere tatt med en erotisk novelle eller to, med noen lettkledde kvinner, fra alle Norges kroker, der de gir noe korte intervju. Men for all del, ikke glem bildet!
WubWub Skrevet 11. august 2015 #15 Skrevet 11. august 2015 (endret) Synes kvinneguiden bør skrive mer om, vitenskap og teknologi, fotball, biler og kvinner. Noen spennende reportasjer slik som, løvejakt, Mexicos karteller eller krigen i Ukraina hadde absolutt vært å anbefale. Send Susanne på tur sier nå jeg. På toppen av dette, så kunne dere tatt med en erotisk novelle eller to, med noen lettkledde kvinner, fra alle Norges kroker, der de gir noe korte intervju. Men for all del, ikke glem bildet! Jeg liker hvordan du tenker! Erotiske noveller, lettkledde bilder, geopolitikk og vitenskap bør absolutt settes på dagsorden i redaksjonen. Ellers så er jeg på bølgelengde med de andre svarene i tråden her. Jeg syntes også at nivået på artiklene har blitt hevet betraktelig etter Susanne's inntog ! Nå er ikke akkurat artiklene på KG innenfor mine interessesfære eller noe som har aktualitet for min del men nå tilhører jeg uansett ikke målgruppen for artiklene. Til tross for dette så hender jeg at jeg leser artikler her for det kan være litt spennende å se hva som opptar kvinner og hvilke briller kvinner ser verden fra. Sterke kvinner og likestilling er bra Med vennlige hilsen Imperator Dictator Rex Consular Tribune Legatus Praefectus Caesar Pontifex Maximus Princeps Senatus Magister Militum Augustus Wubius Wuberius Endret 11. august 2015 av WubWub
Gjest Hofmann Skrevet 11. august 2015 #16 Skrevet 11. august 2015 Synes kvinneguiden bør skrive mer om, vitenskap og teknologi, fotball, biler og kvinner. Noen spennende reportasjer slik som, løvejakt, Mexicos karteller eller krigen i Ukraina hadde absolutt vært å anbefale. Send Susanne på tur sier nå jeg. På toppen av dette, så kunne dere tatt med en erotisk novelle eller to, med noen lettkledde kvinner, fra alle Norges kroker, der de gir noe korte intervju. Men for all del, ikke glem bildet! Perler for svin. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #17 Skrevet 11. august 2015 Tror dette kan være veldig uheldig for forumet, og kan skape dårlig stemning, noe jeg synes det har blitt allerede (I større grad enn før). Likestilling, feminisme og sterke kvinner... Bare jeg som ikke er så fan av det? Er selvsagt for likestilling til en viss grad, men synes alt dette blir så krampeaktig og "rødstrømpe". Er man automatisk en svak kvinne dersom man liker å lese artikler om sminke, hår, slanking etc. Eller har det å holde seg i form blitt tabu? Alt jeg ser er artikler om "Kvinner hører ikke til kjøkkenet" "Kjønn skal være det samme" "Kjøp BLÅTT til dattera di!", Litt skriving om vagina her og vagina der, "Umulig å tenke på puling" "Høye heler er skadelig for deg!" "Hva om vi oppdro våre sønner som våre døtre" "Hvorfor er det negativt å kjøre som en kjerring?" "Fedme er vakkert" <-- Ok, satt litt på spissen... Men det blir forherliget. Likte Kvinneguiden og forumet mye bedre før. Forumet blir arena for skittkasting og krangler som kanskje har litt med den nye stilen her inne, ikke vet jeg, men det er kun min mening. Anonymous poster hash: 0accf...8fa 3
Nordvesta Skrevet 11. august 2015 #18 Skrevet 11. august 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt Nordvesta, mod. 1
waco Skrevet 11. august 2015 #19 Skrevet 11. august 2015 Selv takk for hyggelig tilbakemelding! Jeg tror og håper mange er interessert i å lese spennende saker om annet enn sminke og slanking. Og dette er bare begynnelsen, -håper dere vil følge med videre og, for vi har mange spennende planer for høsten :-) Synes dere skal sto opp for svake kvinner også jeg. Ikke bare de sterke og mektige forbildene deres.
Antlers Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Tror dette kan være veldig uheldig for forumet, og kan skape dårlig stemning, noe jeg synes det har blitt allerede (I større grad enn før). Likestilling, feminisme og sterke kvinner... Bare jeg som ikke er så fan av det? Er selvsagt for likestilling til en viss grad, men synes alt dette blir så krampeaktig og "rødstrømpe". Er man automatisk en svak kvinne dersom man liker å lese artikler om sminke, hår, slanking etc. Eller har det å holde seg i form blitt tabu? Alt jeg ser er artikler om "Kvinner hører ikke til kjøkkenet" "Kjønn skal være det samme" "Kjøp BLÅTT til dattera di!", Litt skriving om vagina her og vagina der, "Umulig å tenke på puling" "Høye heler er skadelig for deg!" "Hva om vi oppdro våre sønner som våre døtre" "Hvorfor er det negativt å kjøre som en kjerring?" "Fedme er vakkert" <-- Ok, satt litt på spissen... Men det blir forherliget. Likte Kvinneguiden og forumet mye bedre før. Forumet blir arena for skittkasting og krangler som kanskje har litt med den nye stilen her inne, ikke vet jeg, men det er kun min mening. Anonymous poster hash: 0accf...8fa Sier meg enig med deg når det gjelder "rødstrømpe"-stoffet og krampaktighet, men synes allikevel kvaliteten har økt betraktelig. Der jeg før bare stirret vantro på overskriftene (og følte meg ti hakk dummere etter å en sjelden gang ha lest en artikkel), har jeg nå lest flere saker som har vært både velskrevne og interessante. Ros for det! Jeg har ingenting imot å lese en og annen artikkel skrevet av en feminist - det kan være fint å sette seg inn i hvordan andre tenker - men nå som det har gått en stund siden forbedringen, synes jeg det begynner å bli litt vel ensidig og ekskluderende, siden jeg ikke kjenner meg igjen i noe. Jeg skulle gjerne sett at mennesker med andre meninger slapp til også. Kanskje finnes det rett og slett ingen som vil skrive om de mulige ulempene ved (overdreven) likestilling, eller stille saklige, kritiske spørsmål rundt dette? Da er det jo ikke så mye kvinneguiden får gjort. Om det derimot er slik at kun skribenter med "korrekte" meninger blir vurdert, synes jeg det er hårreisende. Mitt ønske er at artiklene i større grad skal gjenspeile mangfoldet av meninger og interesser vi ser både her i forumet og samfunnet ellers. Hvis dette ikke skjer, er ikke forbedringen stort annet enn "dette gjør (les: tenker) du feil" i ny og litt penere innpakning. Ja til artikler om "slik sminker du deg til fest" og "du trenger ikke sminke" om hverandre! Ja til meningsmangfold! Nei til "feministguiden.no"! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå