AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Hva er sjansen for det? Kjenner ut som det er noe i øret mitt, som om noe kravler inni der.... Kiler og klør om hverandre. Hva kan dette være??? Anonymous poster hash: d6d43...fea
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Sannsynligvis er det ikke det. Der er ulike tilstander som kan føre til en følelse av at det kiler i øret. Jeg hadde det en stund, og jeg kjenner det en gang i måneden eller så, som regel når jeg skal sove. Googlet det og fant mange årsaker som ikke var insekt-relatert, så tenker du kan slappe av når det gjelder det. Jeg husker ikke alle grunnene det kunne være, så kan ikke si mer enn det. Anonymous poster hash: 549ad...631
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Ta deg en tur til legen. Vi kan ikke fjern-undersøke degAnonymous poster hash: 00c92...506
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Hår i øret? Uansett så er løsningen enkel; gå til legen Anonymous poster hash: 83d87...c5f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Jeg fikk en gang en sukkermaur inn i øret mens jeg sov. Voknet med en gang av en kravlelyd det er umulig å ta feil av. OM du har noe i øret hadde du HØRT det Anonymous poster hash: 64bdf...5e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå