AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 For et par Mnd siden fikk jeg henvisning til ultralyd for en kul under armen. Da ble det konstatert med å være en lymfeknute. Igjen har jeg oppdaget en kul under samme arm og den er faktisk øm og litt i veien når jeg beveger armen. Man tenker og frykter det værste. Burdte jeg oppsøke lege på nytt eller skal jeg slå meg til ro med at det sikkert er den samme lymfeknuta som er tilbake ? Og ev må jeg ha ny henvisning til ultralyd eller kan jeg oppsøke dem direkte siden jeg var der for bare noen Mnd siden i samme ærend. ? Anonymous poster hash: 22746...02f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 For et par Mnd siden fikk jeg henvisning til ultralyd for en kul under armen. Da ble det konstatert med å være en lymfeknute. Igjen har jeg oppdaget en kul under samme arm og den er faktisk øm og litt i veien når jeg beveger armen. Man tenker og frykter det værste. Burdte jeg oppsøke lege på nytt eller skal jeg slå meg til ro med at det sikkert er den samme lymfeknuta som er tilbake ? Og ev må jeg ha ny henvisning til ultralyd eller kan jeg oppsøke dem direkte siden jeg var der for bare noen Mnd siden i samme ærend. ?Anonymous poster hash: 22746...02f Snakk med fastlegen og be han om å se på kulen og å vurdere om du må inn til ny undersøkelse. Anonymous poster hash: 591ca...fed 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Du må ha henvisning til UL. Det er nok bare en lymfeknute igjen du kjenner. Men er du engstelig, så oppsøk legen din Anonymous poster hash: 5cb24...23a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå