Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har dere også en slik kul/klump ved rumpehullåpningen? Fra halebeinet. Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, har dere også en slik kul/klump ved rumpehullåpningen? Fra halebeinet. Takk på forhånd.

Hvor mange cm fra rumpehullet har du denne kulen/ klumpen? Er den hard eller myk?

Anonymous poster hash: 1a7f8...b74

Skrevet

Hvor mange cm fra rumpehullet har du denne kulen/ klumpen? Er den hard eller myk?

Anonymous poster hash: 1a7f8...b74

Vurdere om det er tvilling. Den er hard og rett under :)

Skrevet

Mange nevner tvilling/byll, men tviler på det. Hva er de første og de mest konkrete symptomene på denne bylen?

Skrevet

Flere? Eller er det ingen som har rumpe? ;)

• Liker 1
Skrevet

Vel. Halebeinet mitt i seg selv er en hard kul - bein. Men jeg har også en tvillingcyste som periodevis hovner opp til en kul, men bare når den er betent. Den ligger lenger nede. Finn et speil og se etter. Min tvilling åpner seg når den er betent og da er det lett å se at det er en tvilling..

Anonymous poster hash: 7cc31...fa0

Skrevet

Vel. Halebeinet mitt i seg selv er en hard kul - bein. Men jeg har også en tvillingcyste som periodevis hovner opp til en kul, men bare når den er betent. Den ligger lenger nede. Finn et speil og se etter. Min tvilling åpner seg når den er betent og da er det lett å se at det er en tvilling..

Okey kompis, det jeg vêr ute etter. Er det en sånn hard kul ved rumpeåpninga du har?

Skrevet

Kunne du svart på spm? Så blir vi ferdig med denne tråden ;)

Skrevet

Kunne du svart på spm? Så blir vi ferdig med denne tråden ;)

Kan ikke du bare komme deg til legen? Så slipper du å opprette enda en tråd. Du har spurt om det samme tidligere.

Anonymous poster hash: 13c4c...d94

Skrevet

Min kul er på selve halebeinet. Den hovner opp om jeg belaster den plassen en stund og blir veldig øm.

Har ingen fungerende nerver i den heller, kan stikke nål der og kjenner ingenting.

Den er ikke i nærheten av anus da.

Har tatt MR og alt, ingen som finner ut hva det er.

Er ikke tvilling eller byll.

Anonymous poster hash: 7ff2e...328

Skrevet

Får av og til en vondt kul rett på øversiden av kaviarstjerna, tenker det er en fettkul eller noe siden den sitter så langt inn liksom. Kanskje er det en tvilling  :(

Anonymous poster hash: 10f71...08e
Skrevet

Min kul er på selve halebeinet. Den hovner opp om jeg belaster den plassen en stund og blir veldig øm.

Har ingen fungerende nerver i den heller, kan stikke nål der og kjenner ingenting.

Den er ikke i nærheten av anus da.

Har tatt MR og alt, ingen som finner ut hva det er.

Er ikke tvilling eller byll.

Anonymous poster hash: 7ff2e...328

Hvordan føles den? Er det vondt med engang du sitter på halebeinet da?

Skrevet

Får av og til en vondt kul rett på øversiden av kaviarstjerna, tenker det er en fettkul eller noe siden den sitter så langt inn liksom. Kanskje er det en tvilling :(

Anonymous poster hash: 10f71...08e

Når du sitter på hardt underlag eller? Når er det du kjenner smertene?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan dette være en hemoroide? Eller må man blø av det?

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Angående halebeinet. Nå er det egentlig bare litt vondt når jeg sitter i visse stillinger. F.eks på et hardt underlag over en lang periode.

Kom også på nå at jeg i sommer, på stranda, når jeg skulle sette meg ned så satt jeg meg akkurat ned på den spise steinen, og akkurat på den halebeinkulen... Kan det være noe i det?

Er vel bare å ta tiden til hjelp.

Skrevet

Hva med å oppsøke lege i stedet for å plage alle forumbrukerne med gjentatte forespørsler om nøyaktig det samme?

Anonymous poster hash: 602bf...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...