AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Er en gift mann på 38 som begynner å lure på alt jeg leser. Jeg holder selvfølgelig noen ganger ut i 10-15 min når vi holder på, men må si at jeg som regel må avslutte en god stund før det. Og da er det slutt. Så mitt spørsmål er om det er vanlig at menn kan holde på i en time + ? Og kan dere fortsette når det har gått for dere?? Hva gjør dere mens dere venter på at dere kan fortsette??Anonymous poster hash: f580f...70a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Det varierer fra mann til mann, men skjønner jeg har vært bortskjemt med mine menn. Ingen av dem har holdt ut mindre enn en 1/2 time til en time. Da snakker jeg ikke bare om penetrering, da holder de gjerne ikke lenger enn 15-20 minutter. Det gjelder å ha langt forspill med masse deilig kos, før man avslutter med å knulle. Da går det fort en time til sammen Anonymous poster hash: 5aea6...95b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Det varierer fra mann til mann, men skjønner jeg har vært bortskjemt med mine menn. Ingen av dem har holdt ut mindre enn en 1/2 time til en time. Da snakker jeg ikke bare om penetrering, da holder de gjerne ikke lenger enn 15-20 minutter. Det gjelder å ha langt forspill med masse deilig kos, før man avslutter med å knulle. Da går det fort en time til sammen Anonymous poster hash: 5aea6...95b Sånn hadde jeg det og med min ex, men jeg har inntrykk av at det ikke er veldig vanlig. Venninnene mine trodde jeg løy når jeg fortalte det, så da bare antar jeg at deres menn var raskere ferdig. (Exen var virkelig fantastisk i sengen!) Min første ex varte derimot i max 2 min med kun penetrering, og han var ikke spesielt villig til å gjøre noe for meg og min nytelse. Så jeg har to exer som var motsetninger av hverandre.Anonymous poster hash: 9a755...4eb
Gjest Godjente Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Ikke i hele mitt liv har jeg opplevd noen som holder veldig lenge. Da må man stoppe opp og dra det ut, Ved vanlig knulling kommer de fleste i løpet av 1 sekund til 2 -5 minutter etter penetrering, noen før penetrering. 1
annebanane Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Fjompen Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Ren penetrering er jo med unntak av tilfeller der vi vil være nærest mulig hverandre, drit kjedelig, og trenger ikke være spesielt langvarig. Tipper jeg ikke gidder å gjøre det stort mer enn 10 min.. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Takk Gud for at menn ikke holder ut så lenge.Anonymous poster hash: caa67...d3c 2
skreppamedleppa Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 (endret) Men hva er sex for folk? Det er jo en definisjonsak. Er det bare inn og ut, tjo og Hei, wam bam thank you ma'am.. I så tilfelle så holder ikke de fleste menn ut så særlig lenge, ikke alle kvinner heller for den saks skyld da mange kan bli sår og finne det hele litt kjedelig av å ligge i en time og to å bli penetrert. Definerer en sex som noe annet enn bare inn og ut aktivitet der det er mye teasing, lange forspill, ha det deilig i sengen, bygge opp forventningene og ha det godt sammen både med inn og ut aktiviteter, rundt og rundt aktiviteter, og all anna deilig digg aktiviteter, så litt inn og ut aktivitet igjen så er ikke tiden det avgjørende men da kan en godt ha sex i 60 min + (++) For vår del er det greit med en godt og blandet variant, av og til blir det 12 min sex, av og til 60 min++. Endret 9. august 2015 av skreppamedleppa 2
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 For meg kan det ta så kort tid som ett minutt, men kan holde på i en time om jeg vil bygge opp min egen orgasme. Er velsignet med å kunne fortsette etter orgasme, med en liten timeout under selve orgasmen da det blir så intenst. Det var snakk om at rundt 10% av menn er naturlig multiorgasmisk. Med multiorgasmisk menes det at man kan fortsette etter kun kort tid - men det kommer jo an på hva man definerer som kort tid.
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Definerer en sex som noe annet enn bare inn og ut aktivitet der det er mye teasing, lange forspill, ha det deilig i sengen, bygge opp forventningene og ha det godt sammen både med inn og ut aktiviteter, rundt og rundt aktiviteter, og all anna deilig digg aktiviteter, så litt inn og ut aktivitet igjen så er ikke tiden det avgjørende men da kan en godt ha sex i 60 min + (++) For vår del er det greit med en godt og blandet variant, av og til blir det 12 min sex, av og til 60 min++. Er så enig. Når sex er mer enn bare ren puling kan timen/timene fly fort avgårde! Selve inn/ut sexen er bare en liten del av pakka. All teasingen og spenningen....slikking + beføling/fingring i forkant gjør det til den fantastiske opplevelsen sex faktisk er. Det finnes knapt noe bedre når man tar seg god tid og prøver mye sammen og at kjemien er riktig.
Gjest lipgloss Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 visst jeg kunne pumpet ut og inn i 20-30 min tror jeg kona hadde gitt meg sparken,knuller max 5 min før jeg kommer,men vi koser med slikk,sug å beføling passer alltid på at kona kommer før meg:) tipper et vanlig samleie for oss ligger på 20-30 min,da er hun fornøyd og jeg det samme
Gorgonzola Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 (endret) Men hva er sex for folk? Det er jo en definisjonsak. Er det bare inn og ut, tjo og Hei, wam bam thank you ma'am.. I så tilfelle så holder ikke de fleste menn ut så særlig lenge, ikke alle kvinner heller for den saks skyld da mange kan bli sår og finne det hele litt kjedelig av å ligge i en time og to å bli penetrert. Definerer en sex som noe annet enn bare inn og ut aktivitet der det er mye teasing, lange forspill, ha det deilig i sengen, bygge opp forventningene og ha det godt sammen både med inn og ut aktiviteter, rundt og rundt aktiviteter, og all anna deilig digg aktiviteter, så litt inn og ut aktivitet igjen så er ikke tiden det avgjørende men da kan en godt ha sex i 60 min + (++) For vår del er det greit med en godt og blandet variant, av og til blir det 12 min sex, av og til 60 min++. Det hun sier PS! Hva var greia med "mengde" egentlig? Endret 10. august 2015 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Det varierer veldig. Kommer alltid fortest med ONS, mens det tar lang tid med en kjæreste. Det er noe som kan trenes opp dersom du føler for det, men det er enda mer frustrerende de gangene man ikke kommer i det hele tatt -.- Anonymous poster hash: df39f...955
Gjest The damned Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Jeg har ikke noe behov for at en mann skal penetrere meg i en halvtime. Min erfaring er at menn ikke holder så veldig lenge da,men det gjør jo ingenting så lenge man gjør andre ting før og/eller etter. Noen ganger er det greit med en kjappis,mens andre ganger er greit med litt mer tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå