Gå til innhold

hva har jeg gjort:(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snust i 1.5 år..få rundt meg vet at jeg snuser. Klarer å gjøre det diskret, har en jobb hvor det ikke er akseptabelt.så litt på tannkjøttet idag, det har trukket seg helt tilbake på den ene siden. Fikk sjokk..begynte å gråte litt fordi jeg føler jeg har ødelagt tennene mine. Det vil jeg aldri gå ned igjen må slutte:(Snufs ..virkelig lei meg.(Jente)

tror det blir riktig å poste denne her..

Anonymous poster hash: 7aa7e...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har ødelagt tannkjøttet ditt. MEN, du kan kanskje ha hindret videre problemer om du slutter NÅ

Anonymous poster hash: 75933...acb
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har ødelagt tannkjøttet ditt. MEN, du kan kanskje ha hindret videre problemer om du slutter NÅ

Anonymous poster hash: 75933...acb

Ja! Hev boksen jeg hadde. Skal slutte.

vet ikke hva jeg skal gjøre med tannkjøttet dog:(. Tannløs før 30...ikke kult om det skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Legg snusen bort. Så er problemet løst.

Anonymous poster hash: 8943f...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Legg snusen bort. Så er problemet løst.

Anonymous poster hash: 8943f...6ff

Det er gjort. Kastet den der og da..kommer ikke til å ta i en snus ever again. Er bare beskymret for tannkjøttet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er gjort. Kastet den der og da..kommer ikke til å ta i en snus ever again. Er bare beskymret for tannkjøttet.Anonymous poster hash: 7aa7e...dbd

Kanskje det trekker seg over tennene igjen, nå som du har sluttet, i alle fall delvis. Jeg har selv opptrukket tannkjøtt noen steder pga for hard pussing og mangende tanntrådbruk i ungdommen, men tennene detter ikke ut av den grunn. Man må bare bruke myk børste og helst tanntråd hver dag. Og ikke snuse, selvsagt.

Anonymous poster hash: 06913...574

Skrevet

Huff, har hatt samme skremmende opplevelse selv. Hev snusen i do og sluttet på flekken. Så sa min mor at det også trakk seg tilbake med alderen, og det tok jeg selvsagt som en grunn til å begynne igjen :P

Har vært forsiktig med pussingen, og tannkjøttet har ikke trukket seg lenger opp heldigvis. Nå snuser jeg ikke pga graviditet.

Vil uansett anbefale deg å slutte, det er ikke bra for hverken munn, helse eller økonomi. Men fy så godt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...