Gå til innhold

Reform 94....


Oishi

Anbefalte innlegg

Som sagt, står som nr.31 på førstevalget mitt og jævla lista har ikke beveget ræva si på snart en uke eller to (jeg tipper det er det hvertfall, har stoppet å følge med på statusen helt, jepp... Ble oppgitt kan man godt si). Så at saksbehandleren hadde vært innom sida mi den 6.aug, men ingenting ble forandret. Bummer!

 

Anyway....

Men, les her...

Sitat fra SO: "Fag du ønsker å forbedre karakteren din i, kan du ta som privatist. Du kan forbedre så mange fag du selv ønsker.

Du må ta opp igjen det samme faget, og du kan ikke bytte ut faget med et nytt fag. Hvis du tok utdanningen din i Reform 94 eller tidligere, kan du forbedre karakterene ved å ta tilsvarende fag i Kunnskapsløftet."

 

Så jeg spør da er det noen som har erfaring med om at det går an å legge til ny fag når man har fullført utdanning under Reform 94??

Altså, jeg fullførte vgs siden 2005, og på vgs. hadde jeg ikke geografi og religion & etikk fag på vitnemålet.

 

Skal ikke bytte ut noe fag, men legge til nye...

Kan man da få ekstra poeng hvis man legge inn disse to fagene?? 

 

Har tenkt å forbedre historie og samfunnslære (burde kanskje også fikse litt på matte, men siden jeg hadde flaks fordi jeg fikk bestått, tror jeg skal droppe å forbedre matte jeg, hihihii).

 

Forslag & innspilling, anyone??

Det er en pluss hvis noen har erfaring med hvordan det er å ha en privatist undervisning... 
Gud, privatist er dyrrrrrrrt!! O_o

 

:veslejenta:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...