AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hei har vært hos legevakten men ble send hjem ganske fort med at jeg måtte kontakte legen i morgen. I går var jeg og drakk alkohol, i løpet av kvelden fikk jeg puste problemer og krampe smerter i høyre del av magen, jeg har ligget våken natt til i dag med disse smertene for og se det Ann, men da det fortsatte i dag i tillegg med 38,5 i feber gikk jeg legevakta, som sagt ble jeg send hjem, jeg kan nevne at jeg har spist, vært på to og tømt meg uten at noe hjelper, tenkte først på fyllesjuka men, det er rart da jeg ble så dårlig i går før jeg kom meg hjem, klarer så vidt og gå, smertene dempes når jeg legger meg i foster stilling. Har fortsatt puste problemer. Det jeg lurer på er om noen har noe anelse om hva dette kan være og om jeg burde vente med og gå til legen i morgen som lege vakten sa.. Anonymous poster hash: 5b4dd...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Ingen ?Anonymous poster hash: 5b4dd...a7b
PetrovaFire Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Har du ikke blitt noe bedre til i morgen, så bør du dra til legen. vet ikke om du kanskje kan ha spist noe "rart", litt mye alkohol (leveren). Bare pass på å få i deg nok med væske.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Er du en kvinne med testikkelproblemer eller en mann med eggstokkbetennelse? Skjønner du at dette er vesentlige opplysninger ved magevondt, altså mann eller kvinne? Anonymous poster hash: 5dd91...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Beklager, men jeg syns slike tråder som dette er så meningsløse! Dette kan være alt fra luftsmerter til tarmkreft, og ingen her inne har noen som helst forutsetninger for å vite hva det kan være. Hvis du har så vondt i magen at du ikke klarer å gå, må du selvsagt komme deg til legen. Bare på den måten kan du finne ut hva som feiler deg! Anonymous poster hash: eb562...422
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 1. Er kvinne 2 . Vært hos lege Og beklager om tråden var meningsløs men trenger ikke og være frekk ...Anonymous poster hash: 5b4dd...a7b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 1. Er kvinne 2 . Vært hos lege Og beklager om tråden var meningsløs men trenger ikke og være frekk ...Anonymous poster hash: 5b4dd...a7b Når du er kvinne er der langt flere ting som kan være glat ved akutt abdomen/vondt i magen. Kontakt fastlegen din når de åpner telefonen i morgen og få en hastetime. Spør om du skal ta med deg urinprøve. Anonymous poster hash: 5dd91...fb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå