Gå til innhold

Skrikende/brølende/skrålende kvinner.


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

Gjest Hofmann

Finnes det noe verre på denne jord en lyden av brølende, skrikende og skrålende kvinnestemme? Jeg tror ikke det. Det er noe med diskanten i kvinnestemmen som bare trenger igjennom marg og bein når kvinner først bestemmer seg for å skru opp volumet. Kvinnestemmen er helt klart best tilpasset det å snakke stille og rolig - eller ikke i det hele tatt. For en stille og rolig, kanskje hviskende, kvinnestemme er egentlig ikke så ille å høre på. Men når lydnivået skrues opp, ja da er det plutselig som å høre på et Belzebubsk janitsjar-orkester rett fra Helvetes dypeste avgrunn.

 

Her er noen eksempler på det jeg snakker om:

 

 

 

 

 

 

Legg merke til hvor mye mindre ubehagelig det er med brølende mannestemmer, som har mer bass:

 

 

Ikke i nærheten like plagsomt, ikke sant? Så kvinner, uansett hva det er dere prøver å få fram, husk innestemme.

Endret av Hofmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da. Vi skal holde munnen lukket, og ikke glemme å støvsuge rundt føttene dine, lage mat og føde hvite barn.

 

Sånn. Nå har du fått oppmerksomhet, TS.

Endret av AmandaVI
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe verre på denne jord en lyden av brølende, skrikende og skrålende kvinnestemme?

 

Det er ikke direkte pent nei. Derfor styrer jeg unna slike kvinner som hyler. Vi finner enkelte av dem i politikken, godt ute på venstresiden. 2 av dem har heldigvis gått av nå. Man får vondt i hode og blir kvalm av slike kvinner som til stadighet må hyle og skrike. Men kvinner som snakker normalt og ikke lar seg bli hissig. Er behagelige vesener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener TS, frekvensen og tonen er ikke veldig behagelig, men menn med samme tone vil være like ubehagelig, og kvinner må få lov til å rope de også.
 



Anonymous poster hash: 4afe0...430
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det var tilsiktet, men sammenligning av hissige mobbfeminister med skrålende fotballfans er nesten litt treffende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart, bare menn bør brøle, rope og bli hørt. Kvinner er mye søtere når de smiler, nikker og ler av menns vitser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Spørsmål om modereringen tas på Ris, Ros og spørsmål, eller PM.

 

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fordrar ikke skrålende mennesker. Hverken kvinner eller menn



Anonymous poster hash: 144f7...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...