Gå til innhold

Ville du datet en venneløs mann

Fremhevede innlegg

Gjest The damned
Skrevet

Jeg er venneløs og er sammen med en som også er det nå,så helt greit det :)

Så lenge vi ikke må tilbringe alt av tid sammen,og han er totalt asosial så er det null problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke brydd meg. Syntes egentlig det er greit jeg, så lenge han også trives i sitt eget selskap da og ikke blir heeeelt avhengig av meg 24/7.

Jeg har ikke så mange venner selv og syntes det er hyggelig å for eksempel chatte med en gutt som har tid til å chatte mye eller spille, sånn at vi kan være sammen uten å faktisk sitte sammen (som kan bli slitomt når det blir for mye). Det er veldig vanlig å komme i den situasjonen at vennene reiser til en annen by for å studere eller folk får barn og ikke opprettholder kontakten og vennskapet så bra lenger så det er nok mange som kjenner seg igjen i det du skriver ts. Jeg ville ikke bekymret meg :) Har aldri stusset på at en mann har lite venner eller kommer alltid alene :)

Anonymous poster hash: dd15b...f6e
Skrevet

Er i den situasjonen at jeg for tiden ikke har venner.

Har venner andre steder i landet, men etter samlivsbrudd har jeg mistet vennene jeg hadde her jeg bor.

Ville du datet en slik mann?

Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 72a9b...7c4

Jeg hadde data deg. Er i samme situasjon selv. Ikke lett å finne nye venner etter man er ferdig med studietiden.

Betyr ikke at man er asosial - bare uheldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...