AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Er i den situasjonen at jeg for tiden ikke har venner. Har venner andre steder i landet, men etter samlivsbrudd har jeg mistet vennene jeg hadde her jeg bor. Ville du datet en slik mann? Hvorfor eller hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 72a9b...7c4
Gjest Holititten Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jeg er sammen med en mann nå som ikke har veldig mange nære venner. Hans gamle fra ujngdomsskolen og vgs (vi er 19) bryr seg mest om festing og sjekking av jenter, og siden han ikke intresserer seg for deg nå som han har meg, blir det til at de ikke er så mye sammen. Tror han gleder seg til å flytte for å studere og møte nye mennesker som har litt likere syn på ting! Så ja, jeg ville datet en sånn person, hehe
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg er sammen med en mann nå som ikke har veldig mange nære venner. Hans gamle fra ujngdomsskolen og vgs (vi er 19) bryr seg mest om festing og sjekking av jenter, og siden han ikke intresserer seg for deg nå som han har meg, blir det til at de ikke er så mye sammen. Tror han gleder seg til å flytte for å studere og møte nye mennesker som har litt likere syn på ting! Så ja, jeg ville datet en sånn person, hehe Da er jeg redd du kan hilse typen din og si at han kommer ikke til å finne noen likesinnede på et nytt studiested, hvis de er på samme alder. Han må nok vente 10-12 år før kameratene virkelig begynner å roe ned byen og damesjekking. Sånn var det for meg. Gikk å gledet meg fra jeg var 18 til at folk skulle bli ferdig med byen. Nå er jeg straks 35, og merker at det så smått begynner å dabbe av også for de rundt meg Anonymous poster hash: c445f...761
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Jeg vil gjerne at min kjæreste skal ha hobbyer og venner utenom meg, så for min del blir det et nei. Det blir fort at man går oppi hverandre når den ene parten ikke har mange venner. Snakker av erfaring! Anonymous poster hash: 95506...fc1 1
Florence Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 (endret) Ja. Så lenge han ikke krever at jeg må tilbringe all min tid med han. Endret 9. august 2015 av Florence 2
Sahmi Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 hvis jeg liker han spiller det ingen rolle hvor mange venner han har... han kan bli venn med mine venner
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Da er jeg redd du kan hilse typen din og si at han kommer ikke til å finne noen likesinnede på et nytt studiested, hvis de er på samme alder. Han må nok vente 10-12 år før kameratene virkelig begynner å roe ned byen og damesjekking. Sånn var det for meg. Gikk å gledet meg fra jeg var 18 til at folk skulle bli ferdig med byen. Nå er jeg straks 35, og merker at det så smått begynner å dabbe av også for de rundt meg Anonymous poster hash: c445f...761 Nå er det slik at man sjekker damer i alle aldre om man er singel, og det vil mange være deler av livet, noen mer enn andre. Enten fordi mange bruker lang tid på å finne noen, eller fordi mange opplever et eller flere samlivsbrudd i løpet av livet. Men sjekking behøver på ingen måte å innebære byen. Om man ønsker noen som ikke ønsker folk rundt seg og/eller noen som heller aldri sjekker når man er singel, så må man nesten flytte langt ut på et grisgrendt strøk. De fleste mennesker er sosiale på et eller annet plan, noen mer enn andre. Anonymous poster hash: 547f3...9b1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Og til TS: jeg er ikke dame, men så lenge du ikke en fullstendig usosial person, så vil jeg ikke tro dette er noe problem. Du har jo venner andre steder, og jeg antar at de vennene du nå har mistet egentlig var hennes venner? I så fall, ikke gjør det samme igjen. Vitkig å ha egne vennerelasjoner også, ikke bare de som kommer gjennom dama Anonymous poster hash: 547f3...9b1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Nå er jeg en veldig sosial person som elsker å være ute med mennesker og også elsker å bli kjent med nye mennesker, så for min del betyr det at han jeg dater har gode og nære venner veldig mye. Jeg setter forøvrig de nære relasjonene høyere enn å møte nye hele tiden. Gode og varme vennskap betyr mye. Så det hadde ikke passet meg. Jeg velger ofte menn etter hvordan de er godtatt av venneflokken. Men jeg kjenner mange som heller ville valgt en mann som deg fremfor de jeg velger. Fordi de ønsker mer ro og stabilitet i livet sitt. Anonymous poster hash: 6b0eb...521
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Er i den situasjonen at jeg for tiden ikke har venner. Har venner andre steder i landet, men etter samlivsbrudd har jeg mistet vennene jeg hadde her jeg bor. Ville du datet en slik mann? Hvorfor eller hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 72a9b...7c4 Hvorfor mistet du dine venner pga samlivsbrudd da?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Jeg har tidligere datet en som ikke hadde venner der han bodde. Kommer nok ikke til å gjøre det igjen, da det førte til at han alltid ville være med meg når jeg skulle henge med mine venner. Så klart tok jeg han med og han kom godt overens med mine venner, men jeg har behov for alenetid sammen med venner uten at han er med hver eneste gang. Det mener jeg alle forhold har godt av. Det endte opp med at han gav meg dårlig samvittighet dersom jeg nevnte at jeg ville finne på noe med venninnene mine og foreslo at han kunne finne på noe annet den kvelden. Ble slitsomt at han var så avhengig av meg. Anonymous poster hash: 2d07d...aae
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Hva legger du i venneløs da TS? Har han absolutt nada venner eller har han noen få gode venner? Noen er så sosiale og har et 20-30 talls personer som dem henger med, og ser dem en med bare en liten håndfull venner er den personen venneløs i deres øyne. Anonymous poster hash: 3b005...aa2
dillyduzit Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Jeg føler på en måte det er slik her, han har noen venner, men vil ikke si at de er nærme (bortsett fra en eks - som forresten er hyggelig mot meg). Han kommer jo fra et annet land, så det å skulle skaffe seg venner her, som ikke er kollegaer blir jo ganske så vanskelig. Han har sitt å holde på med, jeg har mitt, og vi har funnet en fin balansegang mellom våres hobbyer, og vår tid sammen. (Begge er forsåvidt på pc/mac, så vi kan gjerne sitte sammen å holde på med hvert vårt) For å svare på spørsmålet ditt: Så lenge du har en hobby, så ja. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Ingen problem Anonymous poster hash: e5f5f...fe5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Venneløs betyr ikke at det er noe galt med vedkommende, noe noen mennesker automatisk tror. Anonymous poster hash: 0cbac...dc7
Sandie Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 (endret) Er i den situasjonen at jeg for tiden ikke har venner. Har venner andre steder i landet, men etter samlivsbrudd har jeg mistet vennene jeg hadde her jeg bor. Ville du datet en slik mann? Hvorfor eller hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 72a9b...7c4 Hadde ikke brydd meg så mye.De grunnene du oppgir er jo dessuten ganske vanlige årsaker til at det kan bli litt stille på vennefronten.Hadde ikke tenkt noe negativt om en person hvis han fortalte meg dette. Endret 9. august 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Nja, litt usikker, faktisk. Har vært sammen med et par stykker som ikke hadde venner, og det var litt både og. Han ene viste seg å være en drittsekk av dimensjoner, så det var en naturlig forklaring på hvorfor han ikke hadde venner, men det fant jeg ikke ut før det var for sent Han andre ble veldig avhengig av meg, og jeg følte at det ble negativt at jeg fant på ting på egenhånd, for da ble han temmelig mutt for at jeg dro fra han. Dessuten var han aldri ute på noe uten meg, så jeg fikk aldri noe alenetid, og det takler jeg dårlig. Så jeg vil si at det kommer litt an på hvorfor, og om han gjør ting utenfor husets fire vegger på egenhånd i blant. Men det er ingen absolutt deal breaker om han ikke har venner, det kommer mest an på årsaken til det, og om han er selvstendig til tross for. Anonymous poster hash: 4088a...295
Gjest Holititten Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 Da er jeg redd du kan hilse typen din og si at han kommer ikke til å finne noen likesinnede på et nytt studiested, hvis de er på samme alder. Han må nok vente 10-12 år før kameratene virkelig begynner å roe ned byen og damesjekking. Sånn var det for meg. Gikk å gledet meg fra jeg var 18 til at folk skulle bli ferdig med byen. Nå er jeg straks 35, og merker at det så smått begynner å dabbe av også for de rundt meg Anonymous poster hash: c445f...761 Det er jo faktisk det dummeste jeg har hørt. Kanskje ikke så rart at du er venneløs når du er så negativ? Kanskje frekt å si, men altså.. Selvfølgelig finnes det likesinnede på vår alder! Vi er fra et veldig lite sted, så man kjenner liksom alle her. Å flytte til en storby og en studieby vil tilsi at man møter mange forskjellige mennesker, deriblandt folk som faktisk ikke setter fest over alt annet. Tro det eller ei, men det finnes 19-20 åringer som ikke lever for å feste. Selv om dine ex-venner har festet halve livet betyr det jo ikke at alle er sånn.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 Ja det hadde ikke vært noe problem for meg. Men han må være sosial og omgjengelig, og kanskje ha andre ting som jobb/hobby som tar opp tiden hans. Sosial angst osv hadde vært dealbreaker. Føler mange menn ikke har så mange nære venner egentlig, de har ambisiøse jobber og mange bekjente liksom.Anonymous poster hash: 8f8b3...38b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Da er jeg redd du kan hilse typen din og si at han kommer ikke til å finne noen likesinnede på et nytt studiested, hvis de er på samme alder. Han må nok vente 10-12 år før kameratene virkelig begynner å roe ned byen og damesjekking. Sånn var det for meg. Gikk å gledet meg fra jeg var 18 til at folk skulle bli ferdig med byen. Nå er jeg straks 35, og merker at det så smått begynner å dabbe av også for de rundt meg Anonymous poster hash: c445f...761 Nei. Det finnes mange som oss. Anonymous poster hash: f6677...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå