AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Overhørt mannen min et par ganger i løpet av sommeren, der han legger "skyld" for grensesetting på meg (stemor) og mor. Jenta er straks 16 år. Dette er da gjerne ting vi har blitt enige om, som han snur til at jeg eller mor ikke finner oss i dette. Jeg ble så sjokkert! Tok dette opp med han, han ble bare sur. Synes dette er så dumt, og det vil ikke akkurat skape et godt forhold videre mellom meg og jenta hvis det fortsetter slik Hva bør jeg gjøre? Jeg og far er gift og vært sammen i 11 år.Anonymous poster hash: 83337...db3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Snakk med denne dusten av en mann. oppfører seg sånn kommer det ingenting godt ut av. Han som far skal stå for det dere har blitt enig om alle tre. Anonymous poster hash: 24778...b27
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Han gjør sin datter en bjørnetjeneste. Han vil ikke kunne sette grenser senere, ikke uten å ødelegge det bilde hun har av han nå (og da vil det virkelig skuffe henne). Mest sannsynligvis er han for feig til å sette de grensene, så han vil gi henne for frie tøyler. Noe som er farlig når hun er i den alderen. Hun vil nemlig prøve de grenser som er der, alle tenåringer gjør det. ALLE. Nei, du er ikke et unntak, du har også gjort det. ALLE gjør det. Det viktige er å lære tenåringen at "her går det en grense", når grensen krysses, men samtidig også at, "jeg er her selv om du har krysset den grensen, jeg er fortsatt glad i deg, jeg vil aldri slutte å være glad i deg, men jeg vil hindre deg fra å krysse den grensen for det er ikke bra for deg å krysse den grensen". Anonymous poster hash: 46e29...9f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå