AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hei. Er 5+3, så ingen vet om graviditeten enda. Så svigermor serverte rødvinsmarinert biff til middag. Kan dette være skadelig? Mener å ha lest at alkohol fordamper.Anonymous poster hash: d243d...2bc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Alkohol fordamper veldig raskt. Verre om biffen ikke var gjennomstekt. Anonymous poster hash: 95b40...e56
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Alkohol fordamper veldig raskt. Verre om biffen ikke var gjennomstekt. Anonymous poster hash: 95b40...e56 Er tredjegangsgravid og i overkant hysterisk på å spise riktig - så biffen var gjennomstekt ja Anonymous poster hash: d243d...2bc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Fikk servert noe rødvinssausgreier på observasjonsposten for gravide på Rikshospitalet :-)Anonymous poster hash: bfece...9dd
Florence Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Alkoholen fordamper ikke fullstendig, men det er vel såpass lite igjen at det ikke gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Alkohol fordamper veldig raskt. Verre om biffen ikke var gjennomstekt. Anonymous poster hash: 95b40...e56 Det stemmer faktisk ikke, alkohol forsvinner saktere og i mindre grad under varmebehandling enn mange tror http://www.todayifoundout.com/index.php/2011/11/alcohol-doesnt-really-cook-out-of-food-in-most-cases/ Jeg ville likevel ikke bekymret meg om jeg var TS. Marinade og saus er jo ikke store mengdene, og i tillegg forsvinner jo endel under matlagingen. Tror fort du får i deg mer alkohol om du spiser mye yoghurt. Anonymous poster hash: 32c10...a06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå