Gå til innhold

Mona lisa restaurant...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg og 2 venniner har tenkt å ha en jente-kveld. Vi har hørt mye om Mona Lisa ( ligger i Stortinget, tror jeg ), så vi har tenkt å spise der ( kanskje møte noen kjekke gutter fra baren der :oops: ? ) Men saken er at jeg fikk høre at man må være 24 for å komme inn? Er det sant? Hvis det er sant, så er det så synd....for vi er kun 21 :-(

Jo, jeg og en venn spiste på Egon i går ( Palee ), og hun synes at det var merkelig at jeg ga tips der :o Hun sa at hun ALDRI har gitt tips når hun spiser der. Hun mener at Egon er samme som MC`ern, Malik`s o.l. sånne steder man ikke trenger å gi tips. Merkelig :o Egon er jo nokså fin restaurant??!!! Selv om man betaler ved kassa.

Hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke når det gjelder Mona Lisa, men på Egon gir jeg selvsagt alltid tips. Når maten blir servert ved bordet synes jeg det er en selvfølge at man tipser (om man er fornøyd selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du må være 24 for å spise i restauranten. Nå har de nattklubb i underetasjen, og der er det kanskje 24 år? Men vil egentlig ikke anbefalt dere å spise der. Jeg synes ikke de har så god mat, men har bare spist der en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du må være 24 for å spise i restauranten. Nå har de nattklubb i underetasjen' date=' og der er det kanskje 24 år? Men vil egentlig ikke anbefalt dere å spise der. Jeg synes ikke de har så god mat, men har bare spist der en gang...[/quote']

:Nikke: Enig! Jeg har spist der flere ganger, og maten er så som så...! Har ikke vært der på lenge nå, og kommer heller ikke til å gå dit igjen! :wink:

Prøv heller "Delicatessen" på Grünerløkka... nydelig tapas, og god stemning! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...