AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 I år har jeg og moren min tenkt å droppe julefeiring og reise bort. Vi vil være i Europa, og vi vil til en plass med greie shoppingmuligheter, og at prisnivået er lavere både mtp hotell, mat og klær. Vi vil hvertfall ha 2, gjerne 3 dager til shopping så det må være et land hvor ikke alt er stengt. Vi planlegger å være borte 5-6 dager, vi reiser 22. desember. Noen som har gode forslag? :-) Anonymous poster hash: c5257...077
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 London og Berlin er kanskje for dyrt? Hva med Krakow? Eller andre steder i Øst-Europa? Tallin skal også være fint. Stockholm kanskje? Anonymous poster hash: 39f25...844
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Har vært 7-8 ganger i London så vil prøve noe annet. Berlin har vi tenkt mest på, samt litt på Krakow. Var i Warszawa i fjor og har gode erfaringer fra Polen Anonymous poster hash: c5257...077
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Wien er flott, men muligens ikke så mye lavere priser? Anonymous poster hash: ea05c...79a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg ville valgt krakow , prisnivå er lavt der, ganske likt med warsawa, Gå inn på nett og skjekk ut litt om det er mye åpent i julen, vil tro mye er stengt 1og 2 jule dag , men mulig salt gruvene er åpen, Anonymous poster hash: a98ff...cbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå