Gå til innhold

Værsåsnill hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal. Har fått 3 jobb tilbud og nei alle er like ille dessverre! Men plassene variere. Er litt av hvert person med tur og by, bygd menneske. Plassene er som sagt ulike plasser, nord, midt Norge og siste i sør. Nord og sør er "øde" men midten der litt øde. Bare fly ikke noe tog. Nord er det bare fly of den i sør er den på en måte ikke sentralt heller men mere sentralt enn de andre. Blir gal jeg klarer ikke å velge, lønna varierer. Men vet ikke hvor j skal begynne og velge. Ta den med mest lønn? El nærmest min by? El hva...

Ene av den er j liittegran i tvil om jeg vil klare alt. Kaos, er så nedfor. Redd å ende med ingen av dem! Så redd. Føler jeg duger til intt, deppa, ubrukelig og alt dette. Ubeslitsom, sko ønske andre kunne ta valg for meg. Kom me innspill om noen har noe å si? Værsåsnill el om vært borti slikt selv. Og nei har ikke venner o familie. Sitter og griner for meg selv for uansett vil jeg ikke trives og jakten på bedre liv har jeg glemt.

Anonymous poster hash: 0ccba...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å skulle gi deg noen råd uten å vite noe som helst om disse jobbene. Hvis du vil, kan du sende meg en PM med litt mer opplysninger, så skal jeg hjelpe deg til å se ting litt klarere?

 

Det blir bra til slutt, skal du se. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Ikke gråt. Dette ordner seg. Du har fått hele tre jobbtilbud! Mange får ikke et eneste ett på lang, lang tid. Du har faktisk et luksusproblem!

Sett opp for- og imotlister på hver jobb. Kjenner du til noen av stedene fra før? Spør her inne om det er noe du lurer på angående tilbud på fritiden f.eks. Du vil bli overrasket over hvor godt du vil trives på et ukjent sted. Det er som regel verre før du reiser og starter i ny jobb, enn det er etter du kommer dit. Ikke tenk så mye på "rømningsveien" hjem. Tenk på hvilke utviklingsmuligheter du har i jobben og hva som ser gøyest ut. Uansett har du prøvetid på seks måneder, og det går fint an å bytte jobb om det ikke var det riktige for deg. Dette er ikke et endelig valg som det er helt umulig å snu på. Tørk tårene nå, og start på for- og moteksempel din. Det vil utpeke seg en vinner etterhvert.

Anonymous poster hash: e2be5...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere er så snille. Det er ikke noe luksusproblem når jobbene er dårlig betalt, langt i gokk og ensomt og dyrt å bo der! Men ja problemet mitt ubesluttsomhet :( tar knekken på meg! Klarer ikke bestemme meg for jeg er ikke bra nok :( skal se hva jeg kan skrive i privaten.

Anonymous poster hash: 0ccba...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om jeg kan hjelpe, men jeg er fra Midt-Norge, så hvis du vil kan du sende meg en PM. Kanskje jeg kan bistå med noe hvis jeg får vite hvor i Midt-Norge det er du har tilbud.

 

Ellers lykke til med valget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...