Gjest iGirl Skrevet 9. august 2015 #61 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Og det er det som er problemet. Hun forstår ikke at jeg ikke bare ser på en kamp fordi det er så morsomt, men fordi jeg er lidenskapelig opptatt av fotball og vil gjerne se litt mer enn en kamp for underholdningens skyld. Dere skjønner jo ikke noe.Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jeg skjønner deg godt jeg TS. Du er interessert i fotball og vil følge PL-runden. Hvorfor du finner deg i at samboeren din setter reglene for hvor mange kamper du kan se pr dag (eller hvilke fotballpakker du skal ha) vet jeg ikke. Du får bare fortelle henne at dette er viktig for deg og slik blir det. Hun kan vel ikke bestemme det? Kan ikke hun finne på noe annet mens du ser fotball da? Treffe venninner eller noe? Så kan dere gjøre noe sammen etterpå? Skjønner ikke at noen lar seg diktere på denne måten. Endret 9. august 2015 av iGirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #62 Del Skrevet 9. august 2015 Kanskje hun er bekymret for at du ikke kommer til å ta ansvar for babyen og kreve at du skal se på fotballkamper hele tiden, mens hun får alt ansvar for ungen. Slitsomt for henne i hvert fall. Anonymous poster hash: 35148...201 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #63 Del Skrevet 9. august 2015 Hva gjorde du før du ble samboer tenker jeg? Hvis du i starten viste deg fra din beste side, uten så mye fotball kan du nødig forvente at hun nå etter x tid plutselig skal akseptere en annen side enn den du solgte inn som kjæreste? Er man "dum" nok til ikke å spille med åpne kort fra starten er dette gjerne problemer som dukker opp underveis. Hva gjør du når barnet kommer og du må velge mellom din sønn/datter og en kamp? Hva er viktigst - fotballen på tv eller familien din satt på spissen? Anonymous poster hash: 0f052...3e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #64 Del Skrevet 9. august 2015 Hva er galt med fotball og jobb? Nå er det sånn at terminlista er fastsatt jo, så det er ikke sånn at jeg kan bestemme meg for når det passer å se en kamp. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Unnskyld? Så terminlista er det som bestemmer hva du kan gjør den dagen? Om du fjernstyres til å måtte se den-og-den kampen. Din engang egne vilje er overtatt av FIFA ja..... Jaja.... lykke til ! Anonymous poster hash: 74f78...4cd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #65 Del Skrevet 9. august 2015 Hva gjorde du før du ble samboer tenker jeg? Hvis du i starten viste deg fra din beste side, uten så mye fotball kan du nødig forvente at hun nå etter x tid plutselig skal akseptere en annen side enn den du solgte inn som kjæreste? Er man "dum" nok til ikke å spille med åpne kort fra starten er dette gjerne problemer som dukker opp underveis. Hva gjør du når barnet kommer og du må velge mellom din sønn/datter og en kamp? Hva er viktigst - fotballen på tv eller familien din satt på spissen? Anonymous poster hash: 0f052...3e8 Så like mye fotball før vi ble samboere også, men hun var jo ikke så masete da. Men barna skal jo bli fotballinteresserte de og? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 9. august 2015 #66 Del Skrevet 9. august 2015 Kan du ikke bare spørre henne hva hun egentlig ønsker fra deg? Hva mener hun at du skal gjøre i stedet for å se på fotball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #67 Del Skrevet 9. august 2015 Og jeg sitter ikke høykonsentrert og ser på alle kampene heller. Mange av dem gløtter jeg bare på, men jeg må slippe å føle at hun isolerer meg fra fotballverden. Jeg trenger det, det er en del av livet mitt. Dere kvinner forstår ikke hvordan det er å være noe mer enn overflatisk interessert i noe. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 "Dere kvinner forstår ikke hvordan det er å være noe mer enn overfladisk interessert i noe". Give me a break! Man kan fint være dame og lidenskapelig opptatt av noe ANNET enn fotball! Du høres rett og slett avhengig ut. Fotballen styrer ditt liv og din tid. Anonymous poster hash: ec69c...a7c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #68 Del Skrevet 9. august 2015 Unnskyld? Så terminlista er det som bestemmer hva du kan gjør den dagen? Om du fjernstyres til å måtte se den-og-den kampen. Din engang egne vilje er overtatt av FIFA ja..... Jaja.... lykke til ! Anonymous poster hash: 74f78...4cd Dere skjønner jo ingenting. Hvis jeg skulle gitt faen i terminlista og bare sett kamper spontant så hadde jeg gått glipp av det meste som var verdt å se. Får sånn "bil er bil" følelse av svarene jeg får her inne, av sånne huskoner som med stolthet har underkuet tøffelheltene sine. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #69 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vet i hvert fall at jeg aldri kunne vært gift med en som var totalt avhengig av å se flere fotballkamper pr dag. For meg er det totalt uforståelig at en sport (uansett hvilken) kan styre enkeltes liv så til de grader. Derfor er det jo sikkert også like greit at jeg fant meg en fyr som har et avslappet forhold til sånt, og som ikke synes det er livsviktig å se et eneste sportsarrangement på tv. Hun kan umulig ha skjønt hvilken stor fotballidiot du er før dere ble samboere. Antagelig forsto hun ikke at det var mulig å være så opphengt. Det er nemlig nokså uforståelig for de fleste andre enn de store fotballidiotene. Anonymous poster hash: d7079...737 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #70 Del Skrevet 9. august 2015 Så like mye fotball før vi ble samboere også, men hun var jo ikke så masete da. Men barna skal jo bli fotballinteresserte de og? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Er det din plan? Hva om de ikke ønsker dette? Anonymous poster hash: 136fd...c7c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 9. august 2015 #71 Del Skrevet 9. august 2015 Så like mye fotball før vi ble samboere også, men hun var jo ikke så masete da. Men barna skal jo bli fotballinteresserte de og? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Mannen min og de to eldste sønnene mine er på Ullevål og ser Real Madrid mot Vålerenga as we speak Fotball er en hyggelig interesse for hele familien. Men jeg får fremdeles ikke helt tak på om samboeren din har noe reelt å klage på i forhold til tidsbruk eller om hun bare er prinsipielt imot at du bruker tid på fotball (du har moderert deg en del utover i tråden). Synes uansett du kholde deg til favorittlaget mesteparten av tiden. Om di ser United-kampen MÅ du ikke se Chelsea bare for tabellens del, vel? Holder å sjekke resultatet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 9. august 2015 #72 Del Skrevet 9. august 2015 Hehe, så de fjollete kommentarene dine om kvinner nå. Hvis det er sånn du diskuterer hjemme, fortjener du det tynet du får. Skjønt, egentlig tror jeg du bare er ute etter å provosere 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #73 Del Skrevet 9. august 2015 Det er greit å ha en lidenskap, men din høres mer ut som en addiction. Hvis du ikke får med deg den og den kampen, blir du nervøs og forbanna på andre bl.a din samboer. Hvordan tror du det er å bo sammen med en såm MÅ se samtlige kamper pr uke? Prøv å sett deg inn i hennes situasjon. Jeg hadde blitt gal hvis tv'n stod kontsant på med hyling fra forballkamper. Det er vel og bra å ha en lidenskap, en interesse, men i dette tilfelle høres det over the top ut, på grensa til sykelig. Det er og en lidenskap du er passiv av. Du sitter og ser på kamper, du deltar ikke selv. Blir litt det samme som de så ser kontant påm anddre ting på tv, på serier de alltid på følge med på, evt andre "tomme" programmer. Du skaper ikke noe selv, men er en passiv tilskuer og du bruker mesteparten av livet ditt på den! WAKE UP MAN. Anonymous poster hash: ec69c...a7c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #74 Del Skrevet 9. august 2015 Mannen min og de to eldste sønnene mine er på Ullevål og ser Real Madrid mot Vålerenga as we speak Fotball er en hyggelig interesse for hele familien. Men jeg får fremdeles ikke helt tak på om samboeren din har noe reelt å klage på i forhold til tidsbruk eller om hun bare er prinsipielt imot at du bruker tid på fotball (du har moderert deg en del utover i tråden). Synes uansett du kholde deg til favorittlaget mesteparten av tiden. Om di ser United-kampen MÅ du ikke se Chelsea bare for tabellens del, vel? Holder å sjekke resultatet. Hvordan skal jeg da bli kjent med motstanden til laget mitt og gjøre meg opp en meningen om taktiske avgjørelser til laget mitt i forhold til motstanderenes styrker og svakheter? Det er ikke bare hjernedød underholdning for meg, det morsomste er å analysere spillet under veis og da trenger jeg mer oversikt enn hva mitt eget lag driver med. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #75 Del Skrevet 9. august 2015 Hvordan skal jeg da bli kjent med motstanden til laget mitt og gjøre meg opp en meningen om taktiske avgjørelser til laget mitt i forhold til motstanderenes styrker og svakheter? Det er ikke bare hjernedød underholdning for meg, det morsomste er å analysere spillet under veis og da trenger jeg mer oversikt enn hva mitt eget lag driver med. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Du har ikke vurdert et liv som enslig, da? Måtte jo vært sinnssykt deilig å dele hus kun med tv og fjernkontroll, og slippe kjas og mas fra noen som ikke forstår din lidenskap i det hele tatt? (Det jeg lurer aller mest på er hvordan du i det hele tatt greide å hooke opp med en dame.) Anonymous poster hash: d7079...737 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #76 Del Skrevet 9. august 2015 Hadde du spilt fotball selv, hadde det vært noe annet. Men å sitte passiv å se på kamper, dag ut og dag inn, høres rimelig "tomt" ut. Du bare ser på, er ikke selv en deltager. Det er bekymringsfullt at du bruker så mye tid på dette! Anonymous poster hash: ec69c...a7c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #77 Del Skrevet 9. august 2015 Det er greit å ha en lidenskap, men din høres mer ut som en addiction. Hvis du ikke får med deg den og den kampen, blir du nervøs og forbanna på andre bl.a din samboer. Hvordan tror du det er å bo sammen med en såm MÅ se samtlige kamper pr uke? Prøv å sett deg inn i hennes situasjon. Jeg hadde blitt gal hvis tv'n stod kontsant på med hyling fra forballkamper. Det er vel og bra å ha en lidenskap, en interesse, men i dette tilfelle høres det over the top ut, på grensa til sykelig. Det er og en lidenskap du er passiv av. Du sitter og ser på kamper, du deltar ikke selv. Blir litt det samme som de så ser kontant påm anddre ting på tv, på serier de alltid på følge med på, evt andre "tomme" programmer. Du skaper ikke noe selv, men er en passiv tilskuer og du bruker mesteparten av livet ditt på den! WAKE UP MAN. Anonymous poster hash: ec69c...a7c Nei, det er du som ikke forstår dybden av spillet hvis du tror det er like tomt som de drama og såpeseriene dere sluker. Grunnen til at jeg vil følge med såpass er jo fordi jeg ikke bare vil bli underholdt å følge med passivt i 90 minutter. Det er en verden jeg deltar i. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #78 Del Skrevet 9. august 2015 Hvordan skal jeg da bli kjent med motstanden til laget mitt og gjøre meg opp en meningen om taktiske avgjørelser til laget mitt i forhold til motstanderenes styrker og svakheter? Det er ikke bare hjernedød underholdning for meg, det morsomste er å analysere spillet under veis og da trenger jeg mer oversikt enn hva mitt eget lag driver med. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jeg forstår at dette er en lidenskap hos deg. Hva gjør dere sammen før og etter kampene? Har dere kvalitetstid sammen? Er dere glad i å tilbringe kvalitetstid sammen? Hva gjør dere sammen når dere har kvalitetstid sammen? Anonymous poster hash: 136fd...c7c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 9. august 2015 #79 Del Skrevet 9. august 2015 Så like mye fotball før vi ble samboere også, men hun var jo ikke så masete da. Men barna skal jo bli fotballinteresserte de og? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Hvor lenge har dere vært sammen? Har hun alltid vært like avvisende til fotballtittingen din, eller er det noe som fulgte med graviditeten? Hvor mye er du borte hjemmefra i forbindelse med jobb? Når jeg(jente) ble sammen med samboeren min, så sa jeg klart ifra at jeg skal se alle kampene til favorittlaget mitt, så godt det lar seg gjøre. Han kan ha besøk og okkupere stua under kamp, men da må han si ifra i god tid, slik at jeg kan se den et annet sted. Er det virkelig nødvendig at du ser kampene til de andre topplagene også? Jeg skjønner at du vil, men jeg skjønner også at hun ikke vil. Det er flott at du ikke ser alle fotballkamper i verden, men jeg tror nok du burde begrense deg til maks 3 kamper i helger, og 2 i ukedagene. Sannsynligvis mindre, men dette burde dere bli enige om sammen. Du kommer sikkert til å få forballinteresserte barn, men du kan ikke akkurat tvinge dem, husk det. Husk også at babyer ikke får noe glede ut av fotball, slik at du nok må la det være mindre viktig for en periode. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #80 Del Skrevet 9. august 2015 79 innlegg og 36 brukere som følger tråden. Dette er en engasjerende tråd for mange Anonymous poster hash: 136fd...c7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå