Gå til innhold

Hun står i veien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da er spørsmålet, er ikke forholdet med samboeren og familien viktigere? Bør ikke dette være første prioritet?.

Og nr 2, hjelper vedkommende til i hjemmet? Like mye som kvinnen?

Jeg tror jeg hadde synes det var greit med maks 1 kamp annen hver dag og 1-2 kamp i helgen. Hvor lenge varer en kamp? 90 min?

En kamp er 90 minutter ja, pluss litt tilleggstid som regel, som gjerne er noen minutter eller så. I cup'er kan det være mer, da er det 90 minutter (med tilleggstid) og om det er uavgjort ved spilleslutt så er det 2*15 minutters ekstraomganger. Om det fortsatt er uavgjort etter det, så er det straffekonk der det uansett avgjøres. 

Anonymous poster hash: 72d4b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kamp er 90 minutter ja, pluss litt tilleggstid som regel, som gjerne er noen minutter eller så. I cup'er kan det være mer, da er det 90 minutter (med tilleggstid) og om det er uavgjort ved spilleslutt så er det 2*15 minutters ekstraomganger. Om det fortsatt er uavgjort etter det, så er det straffekonk der det uansett avgjøres.

Ja så med reklame osv...så er 2 timer med ren skjær egentid temmelig mye. Du må nok regne med at det sannsynligvis blir enda mindre når du får en liten baby. Jeg håper du har sånn dekoder som kan sette kampen på pause og ta den opp osv.

Uansett, dere må inngå et kompromiss og du må nok innse at du trer inn i en ny fase av livet nå, nå blir du far. Dine behov er ikke lenger viktigst. Det kan nok føles utrolig kjipt i begynnelsen. Mange menn som har opplevd en sorgreaksjon pga dette

Endret av Snublefella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er spørsmålet, er ikke forholdet med samboeren og familien viktigere? Bør ikke dette være første prioritet?.

Og nr 2, hjelper vedkommende til i hjemmet? Like mye som kvinnen?

Jeg tror jeg hadde synes det var greit med maks 1 kamp annen hver dag og 1-2 kamp i helgen. Hvor lenge varer en kamp? 90 min?

Lol nei det er ikke viktigere når du ikke får drive med lidenskapen din. Ja jeg "hjelper til" hjemme. Jeg lager som oftest middagen, og trakter kaffen om morgenene siden jeg står opp først. Støvsuger som regel før kamp også hvis jeg vet hun kommer til å gå rundt og fomler med det når det er kamp. En kamp er alt for lite, særlig siden det ikke går kamper hver dag.Er det ingen som har noe forslag til hvordan det kan løses uten å kutte ned på fotballen da?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja så med reklame osv...så er 2 timer med ren skjær egentid temmelig mye. Du må nok regne med at det sannsynligvis blir enda mindre når du får en liten baby. Jeg håper du har sånn dekoder som kan sette kampen på pause og ta den opp osv.

Uansett, dere må inngå et kompromiss og du må nok innse at du trer inn i en ny fase av livet nå, nå blir du far. Dine behov er ikke lenger viktigst. Det kan nok føles utrolig kjipt i begynnelsen. Mange menn som har opplevd en sorgreaksjon pga dette

Ikke meg som er ts, btw. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TA opp kamp? ER DETTE 1999? HAHA, bare jeg er innom mobilen så får jeg jo resultater trøkt ned ørene enten jeg vil det eller ikke. Må jo skru av alt av radio, nett, og tv hvis det skal fungere. hvem gjør det nå til dags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol nei det er ikke viktigere når du ikke får drive med lidenskapen din. Ja jeg "hjelper til" hjemme. Jeg lager som oftest middagen, og trakter kaffen om morgenene siden jeg står opp først. Støvsuger som regel før kamp også hvis jeg vet hun kommer til å gå rundt og fomler med det når det er kamp. En kamp er alt for lite, særlig siden det ikke går kamper hver dag.Er det ingen som har noe forslag til hvordan det kan løses uten å kutte ned på fotballen da?

Hvis ikke familien din er viktigere enn familien din så kommer nok vedkommende til å ende opp alene dessverre.

Hvorfor valgte dere å få barn når ikke barnet settes først?

Du virker ikke så veldig moden om jeg får si det. Det er mye man må gi opp når man får barn, sånn er det for alle.

Jeg har også en altoppslukende hobby som tar mye tid, type 4 timer 4-5 dager i uka. Jeg skjønner jo at når jeg får barn så må jeg kutte ned på noe av dette. Dessverre

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg hadde det ikke vært aktuelt å ha barn med en person som hadde brukt så mye tid på en interesse. Samme om det er fotball eller noe annet.

Anonymous poster hash: 140d1...896

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg hadde det ikke vært aktuelt å ha barn med en person som hadde brukt så mye tid på en interesse. Samme om det er fotball eller noe annet.

Anonymous poster hash: 140d1...896

Det er jo sinnssykt at dere mener det å se noen kamper i helgen pluss et par kamper i midtuken annen hver til hver 3. uke er mye. fyfaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du virker jo helt blottet for å ta i mot noe som helst tips til hvordan ting kan bli bedre. Det er nok fordi det er du som er urimelig oppi det her. Å dra "ingen forstår lidenskapen min"-kortet fungerer ikke. Voks opp. Du har andre plikter nå enn da du var tenåring. Når du i tillegg skal bli pappa så krever det faktisk at du prioriterer andre enn deg selv først. 

Anonymous poster hash: 4526d...16b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du virker jo helt blottet for å ta i mot noe som helst tips til hvordan ting kan bli bedre. Det er nok fordi det er du som er urimelig oppi det her. Å dra "ingen forstår lidenskapen min"-kortet fungerer ikke. Voks opp. Du har andre plikter nå enn da du var tenåring. Når du i tillegg skal bli pappa så krever det faktisk at du prioriterer andre enn deg selv først. 

Anonymous poster hash: 4526d...16b

Men ungen har ikke kommet enda, og hun har mast på meg lenge før hun ble gravid. Jeg har ikke fått noen tips annet enn irettelsettelser om at jeg bare skal holde kjeft å se en kamp når hun tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ungen har ikke kommet enda, og hun har mast på meg lenge før hun ble gravid. Jeg har ikke fått noen tips annet enn irettelsettelser om at jeg bare skal holde kjeft å se en kamp når hun tillater det.

Nei, vårt tips er at du inngår et kompromiss med dama. Noen faste regler som dere begge blir enige om og kan forholde dere til FØR barnet kommer.

Sett deg ned med dama og prat om problemet, si at du vil inngå en kompromiss.

Det vi påpeker her er at dine krav er veldig høye. 4 timer med fotball på en lørdag er veldig mye

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA opp kamp? ER DETTE 1999? HAHA, bare jeg er innom mobilen så får jeg jo resultater trøkt ned ørene enten jeg vil det eller ikke. Må jo skru av alt av radio, nett, og tv hvis det skal fungere. hvem gjør det nå til dags?

Mange. Er lett å unngå nyheter da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vårt tips er at du inngår et kompromiss med dama. Noen faste regler som dere begge blir enige om og kan forholde dere til FØR barnet kommer.

Det vi påpeker her er at dine krav er veldig høye. 4 timer med fotball på en lørdag er veldig mye

Nei det er det ikke. Slik satt min far i alle år, slik sitter kompisene mine, slik sitter alle jeg kjenner, og flere bruker mye mer tid på det enn jeg gjør. Dere lever i en boble, en feministboble der dere tror menn gidder et der kvinneføleriet deres bare fordi noen av  dere er så unge enda at dere fortsatt finner menn som er kåte og desperate nok til å holde ut med at dere holde dem i bånd. Dere kommer til å få dere deres livs sjokk når typene deres får mer enn nok av dere, vær du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Haha, du forlanger å bruke hver eneste kveld på å sitte på ræva og se på fotball?? Er så vanvittig glad for at jeg ikke er sammen med en som deg! Hva hadde du sagt dersom kona di okkuperte tv-stua hver eneste kveld for å se på håndballkamper? Og overlot alt av barnepass, klesvask og oppvask til deg? Du er ikke et forholdsmenneske, den eneste du bryr deg om er deg selv. Evt finn deg en gaming-nerd som spiller 6-8 t hver kveld og ikke vil ha barn, da kan dere kose dere uten noensinne å være sammen 😉👍

Anonymous poster hash: 5f2be...5c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, du forlanger å bruke hver eneste kveld på å sitte på ræva og se på fotball?? Er så vanvittig glad for at jeg ikke er sammen med en som deg! Hva hadde du sagt dersom kona di okkuperte tv-stua hver eneste kveld for å se på håndballkamper? Og overlot alt av barnepass, klesvask og oppvask til deg? Du er ikke et forholdsmenneske, den eneste du bryr deg om er deg selv. Evt finn deg en gaming-nerd som spiller 6-8 t hver kveld og ikke vil ha barn, da kan dere kose dere uten noensinne å være sammen

Vasker du opp og vasker klær for hånd?

Anonymous poster hash: 16b60...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo sinnssykt at dere mener det å se noen kamper i helgen pluss et par kamper i midtuken annen hver til hver 3. uke er mye. fyfaen

Mulig jeg husker feil, men mener at TS nevnte 1-2 kamper pr dag

TS:  Hvordan går det med kjærestetiden? starplucker.gif Gjør dere noe hyggelig sammen i kveld?

Eller er :ball: i veien for kjærestetiden deres?

Anonymous poster hash: 136fd...c7c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Haha, du forlanger å bruke hver eneste kveld på å sitte på ræva og se på fotball?? Er så vanvittig glad for at jeg ikke er sammen med en som deg! Hva hadde du sagt dersom kona di okkuperte tv-stua hver eneste kveld for å se på håndballkamper? Og overlot alt av barnepass, klesvask og oppvask til deg? Du er ikke et forholdsmenneske, den eneste du bryr deg om er deg selv. Evt finn deg en gaming-nerd som spiller 6-8 t hver kveld og ikke vil ha barn, da kan dere kose dere uten noensinne å være sammen

Det er ikke snakk om hver kveld, det er noe dere har for dere. Og som jeg sa, jeg lager middag, støvsuger, trakter kaffe, og tar meg av mye av husarbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke. Slik satt min far i alle år, slik sitter kompisene mine, slik sitter alle jeg kjenner, og flere bruker mye mer tid på det enn jeg gjør. Dere lever i en boble, en feministboble der dere tror menn gidder et der kvinneføleriet deres bare fordi noen av dere er så unge enda at dere fortsatt finner menn som er kåte og desperate nok til å holde ut med at dere holde dem i bånd. Dere kommer til å få dere deres livs sjokk når typene deres får mer enn nok av dere, vær du sikker.

Jeg vet ikke om du er ts. Men det dreier seg faktisk ikke om å leve i en feministboble, det har faktisk null nada å gjøre med feminisme. Det dreier seg om å GI OG TA i et forhold! Å tilpasse seg hverandre, prøve å leve sammen i harmoni.

Hvis ikke dette er noe for deg så vil jeg anbefale deg å leve alene jeg. Lev singelivet, gjør som du selv vil! Vær fri! Er helt greit det, men ikke kom hit og sutre når du sitter der ensom og bitter i en alder av 45 og skyld på alle de grusomme kvinenne.

Det er opp til deg hvordan du vil leve livet, men fint om du unngår å skaffe deg barn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om hver kveld, det er noe dere har for dere. Og som jeg sa, jeg lager middag, støvsuger, trakter kaffe, og tar meg av mye av husarbeidet.

Det høres bra ut ts! Selvfølgelig skaø også dine behov bli hørt her.

Dere må sette dere ned å bli enige om en løsning dere begge kan leve med. Kommunikasjon er løsningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig jeg husker feil, men mener at TS nevnte 1-2 kamper pr dag

TS:  Hvordan går det med kjærestetiden? starplucker.gif Gjør dere noe hyggelig sammen i kveld?

Eller er :ball: i veien for kjærestetiden deres?

Anonymous poster hash: 136fd...c7c

Nei, jeg har aldri sagt det har vært hver dag. Det er dere som har lest dere blind på noen få linjer. Det er toppen mulig å få med seg 3 kamper på lørdag, 2-3 på søndag, toppen 3-4 i løpet av midtuken, dette er langt i fra noe hver dag. Og midtuke kamper er ikke hver uke heller. Det er hver andre eller hver tredje. Ja vi gjør kjæresteting sammen. Vi lager mat sammen og går turer og er ute og spiser i blant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...