AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #141 Del Skrevet 9. august 2015 Det forundrer meg ikke ett sekund at så mange av de stakkars, små 'menn' som vanker her inne er mutters alene. Og også med god sannsynlighet vil forbli alene. Det er som å høre guttunger i trassalderen å høre på majoriteten av dere. Anonymous poster hash: 74f78...4cd Hvorfor det? Fordi vi ikke vil gi slipp på interesseområdene våres for å imøtekomme deres interesser? Jeg skjønner det ikke. Jeg ser ikke så mye fotball, men likevel er det et problem. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #142 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vil ikke kalle det et kjæresteforhold å måtte henge sammen de gangene ikke begge vil det heller. Det høres mer ut som noen slags støttekontakt-ordning. Høres mer ut som et støttekontaktforhold nå. Han er konstant opptatt av fotballen, dvs ikke til stede ellers. Uten henne, hadde han bodd hjemme hos mora si... Anonymous poster hash: ec69c...a7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #143 Del Skrevet 9. august 2015 Hvordan er "vi kvinner"? Det er jo en forskjell på å være bare venner, og det å være i et forhold. Kan man ikke akseptere det, er det jo ikke verre enn å la være å være i et forhold. Det kan også være en plan å finne noen man deler interesser med. Det gjorde jeg. Helt klart. Å finne noen som deler samme interesser er en god strategi. En annen strategi er å finne seg ei som er sosialt selvstendig. Vet ikke om du med din "la være å være i forhold"- kommentar mente å insinuere at alle kvinner er like sosialt uselvstendige, men det er de heldigvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #144 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor det? Fordi vi ikke vil gi slipp på interesseområdene våres for å imøtekomme deres interesser? Jeg skjønner det ikke. Jeg ser ikke så mye fotball, men likevel er det et problem. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Jo, du ser MYE fotball. Hvis dere skal komme hvernadre i møte, må du først innrømme det! Anonymous poster hash: ec69c...a7c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #145 Del Skrevet 9. august 2015 Men hvorfor kan hun ikke finne på noe på egen hånd? Hvorfor så avhengig av "kjærestetid"? Og hva er det i det hele tatt enkelte av dere kvinner tror dere får ut av å tvinge og mase dere til tid sammen med typen? Kjærlighet og respekt? Folk er så klart forskjellige, men jeg forstår bare ikke dette behovet for å legge beslag på noen andres tid, mot deres vilje på toppen av alt. Personlig hadde det ikke gjort meg det spett om kjæresten min ville gjøre sine egen greier 95% av tiden, så lenge vi kunne ha jevnlig sex, og kanskje spise middag sammen. Man går jo møkk lei av å drive og henge i skjørtene og buksene på hverandre, og ikke få disponere sin egen fritid slik man selv vil. Skjønner TS veldig godt, og er sjeleglad jeg ikke har det på den måten. Tror rett og slett en del av dere kvinner er litt sosialt uselvstendige, kjeder dere når dere må finne på noe på egen hånd, eller med egne venner, og at det er derfor en del av dere ender opp med å mase så mye på kjærestene deres. Å se på kjærestetid som en jobb er jo helt vanvittig. Når man velger å inngå forhold med noen så er det fordi man er glad i den personen og ønsker å tilbringe tid sammen, fordi man liker hverandres selskap. Har man ikke den lysten så er det jo ikke vits i å være i et forhold. Den dagen man må be om kjærestetid, eller be om å få tid sammen med samboeren sin, da er det på tide å avslutte. Setter ikke mannen av tid til dama så er det fordi han ikke er glad i henne og liker å tilbringe tid med henne lenger, og da er ikke forholdet liv laga. Og nei, man må ikke være sammen mye. Men man må i det minste ønske det. Anonymous poster hash: 75da6...4d7 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #146 Del Skrevet 9. august 2015 Helt klart. Å finne noen som deler samme interesser er en god strategi. En annen strategi er å finne seg ei som er sosialt selvstendig. Vet ikke om du med din "la være å være i forhold"- kommentar mente å insinuere at alle kvinner er like sosialt uselvstendige, men det er de heldigvis ikke Forskjell på å være sosial selvstending og smamen med en som aldri er til stede, fordi han enten ser på kamp, eller tenker på neste kamp han skal se... Anonymous poster hash: ec69c...a7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #147 Del Skrevet 9. august 2015 Høres mer ut som et støttekontaktforhold nå. Han er konstant opptatt av fotballen, dvs ikke til stede ellers. Uten henne, hadde han bodd hjemme hos mora si... Anonymous poster hash: ec69c...a7c Etter mine beregninger bruker han ca 20 timer i uka på fotball, noe som antageligvis er mindre enn hva hun bruker på rosablogger, facebook og reality-serier. 20 timer i uka er generelt ikke så hårreisende mye tid å bruke på noe som er ens lidenskap. Jeg bruker mye mer tid enn det på diverse underholdningskilder som TV, internet, dataspill, musikk og fotball i løpet av en uke, og det tror jeg du også gjør (dersom du er ærlig mot deg selv). Jeg kan heller ikke se at han krever at hun skal ta del i hans lidenskap, slik hun krever at han skal ta del i hennes tid, så han er definitivt ikke den av de to som oppfører seg som om han trenger en støttekontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #148 Del Skrevet 9. august 2015 Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg. Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag. Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det. I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang. Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er?Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Er du 19 år??!! 1 fotballkamp om dagen?! Hadde ikke orket... Som gravid er man svært, svært følsom at da provoserer fotball voldsomt!!! Hvorfor viser du henne ikke at hun er spesiell for deg?! Det er hva hun søker etter!! Jazz..😡😴Anonymous poster hash: d2483...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #149 Del Skrevet 9. august 2015 Jo, du ser MYE fotball. Hvis dere skal komme hvernadre i møte, må du først innrømme det! Anonymous poster hash: ec69c...a7c Så hvor mye fotball mener du er greit da? Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 9. august 2015 #150 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Helt klart. Å finne noen som deler samme interesser er en god strategi. En annen strategi er å finne seg ei som er sosialt selvstendig. Vet ikke om du med din "la være å være i forhold"- kommentar mente å insinuere at alle kvinner er like sosialt uselvstendige, men det er de heldigvis ikke Nei, jeg mener at man fint kan være sosialt selvstendig og likevel ønske tid med sin partner. Og jeg mener at det ikke er vits i å være sammen med noen om man ikke vil bruke noe av tiden sin på dem. Jeg respekterer at du kan ha et annet syn på det. Jeg snakker ikke om hundre prosent av tiden, men mer enn ingenting, for å si det sånn. Jeg snakker ikke her om folk som ikke har et liv utenom partneren (grøss). Det virker som om du mener at enten så er man så og si aldri sammen med kjæresten sin, eller så er man sosialt uselvstendig. Endret 9. august 2015 av sol87 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #151 Del Skrevet 9. august 2015 Å se på kjærestetid som en jobb er jo helt vanvittig. Når man velger å inngå forhold med noen så er det fordi man er glad i den personen og ønsker å tilbringe tid sammen, fordi man liker hverandres selskap. Har man ikke den lysten så er det jo ikke vits i å være i et forhold. Den dagen man må be om kjærestetid, eller be om å få tid sammen med samboeren sin, da er det på tide å avslutte. Setter ikke mannen av tid til dama så er det fordi han ikke er glad i henne og liker å tilbringe tid med henne lenger, og da er ikke forholdet liv laga. Og nei, man må ikke være sammen mye. Men man må i det minste ønske det. Anonymous poster hash: 75da6...4d7 Selskap kan være hyggelig det, så lenge det er rom for at begge sitter i samme stue og gjør hver sine greier. Men det selskapet blir fort slitsomt og irriterende når den ene parten på død og liv skal begynne å surmule over hva den andre parten bedriver tiden sin med, og lage kjip stemning. Men hvis han kan se på fotballen sin, mens hun surfer på rosabloggene sine, så kan det så klart være bare koselig, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #152 Del Skrevet 9. august 2015 Er du 19 år??!! 1 fotballkamp om dagen?! Hadde ikke orket... Som gravid er man svært, svært følsom at da provoserer fotball voldsomt!!! Hvorfor viser du henne ikke at hun er spesiell for deg?! Det er hva hun søker etter!! Jazz..Anonymous poster hash: d2483...45a ' Er EN kamp dagen mye?!?! Spesielt når det ikke er hver eneste dag det går fotball engang? HAHAAHAAh piss meg i øret. EN kamp om dagen? EN KAmp Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #153 Del Skrevet 9. august 2015 Etter mine beregninger bruker han ca 20 timer i uka på fotball, noe som antageligvis er mindre enn hva hun bruker på rosablogger, facebook og reality-serier. 20 timer i uka er generelt ikke så hårreisende mye tid å bruke på noe som er ens lidenskap. Jeg bruker mye mer tid enn det på diverse underholdningskilder som TV, internet, dataspill, musikk og fotball i løpet av en uke, og det tror jeg du også gjør (dersom du er ærlig mot deg selv). Jeg kan heller ikke se at han krever at hun skal ta del i hans lidenskap, slik hun krever at han skal ta del i hennes tid, så han er definitivt ikke den av de to som oppfører seg som om han trenger en støttekontakt. Hvorfor går du utifra at hun bruker tid på dette? Har TS skrevet noe om det? Er det en forestilling du har om at alle kvinner er interessert i slike ting? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #154 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Nei, jeg mener at man fint kan være sosialt selvstendig og likevel ønske tid med sin partner. Og jeg mener at det ikke er vits i å være sammen med noen om man ikke vil bruke noe av tiden som på dem. Jeg respekterer at du kan ha et annet syn på det. Jeg snakker ikke om hundre prosent av tiden, men mer enn ingenting, for å si det sånn. Jeg snakker ikke her om folk som ikke har et liv utenom partneren (grøss). Det virker som om du mener at enten så er man så og si aldri sammen med kjæresten sin, eller så er man sosialt uselvstendig. Jeg mener man skal respektere hverandres grenser, enkelt og greit. Jeg vet dette allerede er et mantra blant dere kvinner når det kommer til f.eks. sex, men det bør også gjelde når det kommer til en manns lidenskaper, hva han ønsker å bruke tiden sin på og hans behov for sosial kontakt. Endret 9. august 2015 av Hofmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #155 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg mener man skal respektere hverandres grenser, enkelt og greit. Jeg vet dette allerede er et mantra blant dere kvinner når det kommer til f.eks. sex, men det bør også gjelde når det kommer til en manns lidenskaper, hva han ønsker å bruke tiden sin på og hans behov for sosial kontakt. DERE KVINNER, ÅHHHHHHHHH! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #156 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) DERE KVINNER, ÅHHHHHHHHH! Så du er uenig i at man skal respektere hverandres grenser når det gjelder sex? Hvorfor går du utifra at hun bruker tid på dette? Har TS skrevet noe om det? Er det en forestilling du har om at alle kvinner er interessert i slike ting? Veldig mange er det, ja. Hvis ikke hadde ikke disse tingene vært så store som de er, for menn er som regel ikke interessert. En del kvinner er også litt for flinke til å angripe typens disponering av sin fritid, uten å være like villige til å se på hvordan de disponerer sin egen. Rett og slett fordi de ikke ser på rosabloggelesingen og reality-tittingen sin som et "tidsfordriv", på samme måte som de ser på dataspillingen og fotball-tittingen til typen som det. Endret 9. august 2015 av Hofmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 9. august 2015 #157 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg mener man skal respektere hverandres grenser, enkelt og greit. Jeg vet dette allerede er et mantra blant dere kvinner når det kommer til f.eks. sex, men det bør også gjelde når det kommer til en manns lidenskaper, hva han ønsker å bruke tiden sin på og hans behov for sosial kontakt. Jeg hadde respektert det slik: Vel, du ønsker å bruke all din fritid på hobbyen din, og ønsker ikke å bruke tid på meg. Det er greit, men da passer ikke vi sammen. Det er en grunn til at jeg ikke er sammen med en som har en hobby som fører til at han kun har tid til oss på mandager, for å si det sånn. Hvis et forhold skal fungere, bør man inngå kompromisser, disse bør gå begge veier. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 9. august 2015 #158 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Jeg hadde respektert det slik: Vel, du ønsker å bruke all din fritid på hobbyen din, og ønsker ikke å bruke tid på meg. Det er greit, men da passer ikke vi sammen. Det er en grunn til at jeg ikke er sammen med en som har en hobby som fører til at han kun har tid til oss på mandager, for å si det sånn. Hvis et forhold skal fungere, bør man inngå kompromisser, disse bør gå begge veier. Her er vi helt enige, og dette mener jeg er en 100% ærlig sak. Null problemer med den holdningen. Poenget mitt er at dere får ikke noe verdifullt ut av å tvinge typen til sosial aktivitet han ikke ønsker seg der og da. Kanskje han gir seg, kanskje han kapitulerer i ny og ne, men alt dere får er uansett en fantasi, og en type som innerst inne går litt lei av dere. Endret 9. august 2015 av Hofmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. august 2015 #159 Del Skrevet 9. august 2015 Så du er uenig i at man skal respektere hverandres grenser når det gjelder sex? Nei, det er jeg ikke uenig i. Men du skjærer alle kvinner over én kam. Våre interesser er rosablogger, facebook og reality-serier. Kan du forklare for meg hva du mener med rosablogger og realityserier? Hva facebook angår, ser jeg stort sett bare etter om jeg har fått meldinger om diverse arrangementer o.l. Ellers ser jeg svært sjelden på TV. DERE MENN ser vel bare på høyverdige programmer på TV. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 9. august 2015 #160 Del Skrevet 9. august 2015 Og jeg er sikker på at det var han som presset gjennom det å få valp....Du skjønner ikke. Du oppgir ikke dine egne interesser her selv om du gjør en innsats for dem. Det er du som har valgt deg en fyr som har den samme husdrømmen som deg i et hav av menn der du kunne fått menn som ikke var interessert i å flytte sammen en gang. å du har funnet en fyr som er av de sjeldnere, mens du selv er ganske typisk kvinne som vil ha hus, familie, valp, barn osv. Henviser han til et fotballrom også i stedet for at han kan ser det i stua. Så nei, du demonstrerer poenget mitt. Du er en kvinne som har måttet endre veldig lite av dine egentlige interesser for å få en mann som er litt sjeldnere enn ditt slag av kvinner er. Så du vinner på denne dealen, ikke innbill deg noe annet. Anonymous poster hash: 23b62...6d9 Nei, for ett år siden lagde jeg en tråd her inne om at samboeren min kunne få kjøpe barndomshjemmet sitt. Langt unna min egen drøm, langt tidligere enn planlagt, noe jeg absolutt ikke ville. Noe som kunne ødelegge karriere, og mine planer. Jeg solgte min leilighet, fikk jobb rett i borti nabolaget (ikke drømmejobben, men en helt grei jobb) for å være med på hans drøm. Han ville ha hund som en "erstatning" til at vi ikke kan bli gravide med det første. Med svigermor i nabohuset følte han på ekstra på presset om barn. Jeg ville også ha hund, men ikke valp fordi vi sto foran en tid med masse oppussing kompromisset ble at vi ventet 6mnd til huset hadde gått gjennom de tyngste endringene og vi skaffet oss en valp -hvor valg av rase også var et kompromiss. Du må gjerne synse og tro, mene og vite om ting du ikke veit en dritt om. Jeg er faktisk en kvinne som digger mannen min, jeg blir helsprø av CL og TL, gutteprat og Fifa, men det går greit for vi finner ut av det. Jeg drar på trening, når det er kamp. Han blir ikke vist til et fotballrom, han har ønsket seg et fotballrom og jeg ønsket meg et større soverom. Vi fiksa det. Du derimot... Jah, jeg sier det igjen -lykke til videre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå