Gå til innhold

Du er så snill, atte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åpnet du kjeften din under reisen, TS? For i så fall tror jeg jeg aner hvorfor din medpassasjer var så hjelpsom...

Anonymous poster hash: e7d9e...b5d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åpnet du kjeften din under reisen, TS? For i så fall tror jeg jeg aner hvorfor din medpassasjer var så hjelpsom...

Anonymous poster hash: e7d9e...b5d

Ja, jeg snakker alltid med randoms på toget. Fatter ikke at det er mulig å skrive noe så dumt.

Anonymous poster hash: b6299...f98

Skrevet

Det er ikke ubetydelig når jeg som regel er blant de travleste på toget. Det skjer ikke hver dag, men overraskende ofte.

Det er ubetydelig når du kan ta små grep i hverdagen for å løse det selv.

• Liker 1
Skrevet

Er jo bare å si ifra. Personen bestemmer vel selv når man skal av, så lenge man blir sluppet frem om man spør så bør det vel være greit.

Skrevet

Bedre tid vil si 30 min tidligere. Det frister, ja... Herre. Og det er fletting når man går av, man skal ikke la alle andre gå først.

Jeg er faktisk mer travel enn de aller fleste når jeg reiser med tog. Og jeg kjører ikke bil til Oslo bare fordi jeg møter på sånne dumpapper noen få ganger i måneden.

Nei vel. Da får du fortsette å lide så fælt noen få ganger i måneden eller følge de tipsene du syntes var intelligent nok etter din smak.

Skrevet

Det er ikke ubetydelig når jeg som regel er blant de travleste på toget. Det skjer ikke hver dag, men overraskende ofte. Anonymous poster hash: b6299...f98

Hvordan veit du det? Det kan jo hende mange har like dårlig tid som deg, men som da har funnet en løsning på å komme seg raskere av.

Det beste du kan gjør, etter min mening er: si unnskyld til sidemannen før toget kjører inn på Oslo s. Krav over sidemannen og still deg ved døra. Eventuelt kan du når det går på noen ved siden av deg be om å få sitte ytterst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...