Gå til innhold

Osteopat eller kiropraktor i oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jeg bør komme meg til en kiropraktor, men er ikke særlig glad i den knekkinga. Så syns jeg at jeg har hørt osteopat gjør noe av det samme, men ikke bare knekking og at de ser mer helheten? eller er jeg het på bærtur? 

Jeg har slitt/sliter med depresjoner og sånt, og har mange fysiske plager.  jeg tror at jeg overpronere.

Jeg står/går/løper litt som chaplin og knea går innover . og når jeg har søkt på nett gir det masse av plagene jeg har fra ankler, knær og hofter...  

Jeg har før hørt at det er bare psykisk det går over. men nå når jeg har begynt å løpe litt. har jeg prøvd litt forskjellig sko, og ser at jeg får mindre vondt av de skoa som passer meg. men likevel har jeg forsatt mye vondt. og får endel vondt frempå leggen. 

Løpingen passer kanskje ikke bena mine så godt, men det er så deilig å kjenne formen og astmaen bli bedre, og jeg får en mestringsfølelse som er godt å kjenne når man har slitt i mange år.

Fysisk aktivitet gir meg en god dose lykke, så jeg vil ikke slutte å løpe. Det er lettere for meg å ta en jogge løpe tur istedefor en tur på treningssenteret, men jeg vet ikke hvor lenge jeg skal klare det pga bena... 

beklager rotete innlegg. men kanskje noen har noen tips til teraputer eller andre råd

Anonymous poster hash: 3b42f...7db
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Petter Sundsbakk er virkelig å anbefale. Tror han holder til i Bærum men det er jo ikke så langt unna Oslo:) har gått til han lenge, og han er utrolig flink til å se på helheten. Og siden du nevner at du også har psykiske problemer vil eg anbefale han enda sterkere, han er utrolig flink til å også se på de fysiske plagene dette gir og gjøre noe med det:)

Anonymous poster hash: dcf1c...61b

AnonymBruker
Skrevet

Petter er osteopat forresten:) litt lenking, men absolutt ikke bare det:)

AnonymBruker
Skrevet

Petter er osteopat forresten:) litt knekking, men absolutt ikke bare det:)

AnonymBruker
Skrevet

Osteopater er bare tull. En grunn til at det ikke er "godkjent" utdannelse i Norge. Ikke må de ha autorisasjon heller.

Gå til en manuellterapeut/naprapat, fysioterapeut, kiropraktor 

Anonymous poster hash: cc4fc...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...