AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Fem voksne og tre barn drept. Hva må gjøres for å forhindre dette i fremtiden? Anonymous poster hash: 6db9d...19c
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Det kan ikke forhindres, det ligger imenneskets natur. Det hadde ikke vært like ille i Norge velger jeg å tro, selv om vi hadde blitt like store på folketall, men så er ikke Norge like kulturelt og etnisk blandet heller. Anonymous poster hash: 9acb0...562
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Flere barn skutt og drept, har ikke ord :cry: hvordan kan det gå ann å utføre noe så grusomt.. Anonymous poster hash: 98177...e93
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Totalforbud mot våpen. De som velger å kjøpe våpen ulovlig blir straffet med 15 års fengsel. Jeg begriper ikke hvorfor amerikanerne absolutt MÅ ha våpen, når man ser hvor mye det blir misbrukt hver dag. Anonymous poster hash: 92bc6...c0c
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Fem voksne og tre barn drept. Hva må gjøres for å forhindre dette i fremtiden? Anonymous poster hash: 6db9d...19c Dette er noe Amerikanerene selv må ordrne opp i. Det har ingenting med oss nordmenn å gjøre.
Gjest Walden Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Totalforbud mot våpen. De som velger å kjøpe våpen ulovlig blir straffet med 15 års fengsel. Jeg begriper ikke hvorfor amerikanerne absolutt MÅ ha våpen, når man ser hvor mye det blir misbrukt hver dag. Anonymous poster hash: 92bc6...c0c Du forstår ikke grunnloven eller hva Amerika er for noe. De er nødt til å kunne eie våpen. Det er en mekanisme slik at folket kan gjøre opprør mot myndighetene dersom det skulle bli fascisme/totalitarisme. Beviset på at det går mot nettop det i USA er at myndighetene ønsker forby våpen. Det er for svært mange, spesielt konstitusjonalister, et tegn på at de faktisk HAR fascisme, og den mekanismen som skulle beskytte dem som folk er i ferd med å tas i fra dem.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Du forstår ikke grunnloven eller hva Amerika er for noe. De er nødt til å kunne eie våpen. Det er en mekanisme slik at folket kan gjøre opprør mot myndighetene dersom det skulle bli fascisme/totalitarisme. Beviset på at det går mot nettop det i USA er at myndighetene ønsker forby våpen. Det er for svært mange, spesielt konstitusjonalister, et tegn på at de faktisk HAR fascisme, og den mekanismen som skulle beskytte dem som folk er i ferd med å tas i fra dem. Jeg forstår at amerikanerne er syke i hodet. Selvom det står i grunnloven må noe endres. Jeg mener totalforbud. Hvis det ikke lar seg gjøres bør det være svært strengt å få eie våpen. Man må utelukke farlige psykiske sykdommer. Man må gå på skole for å eie våpen i minst 3-5 år. Slik det er i dagens USA kan ikke fortsette. Hver gang jeg er i USA føler jeg meg like utrygg som i farlige land i Afrika. Man vet man kan bli skutt av hvilken som helst lunatic der borte for ingen grunn. Anonymous poster hash: 92bc6...c0c
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Du forstår ikke hva Amerika er for noe. 3
slask Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 (endret) Du forstår ikke grunnloven eller hva Amerika er for noe. De er nødt til å kunne eie våpen. Det er en mekanisme slik at folket kan gjøre opprør mot myndighetene dersom det skulle bli fascisme/totalitarisme. Beviset på at det går mot nettop det i USA er at myndighetene ønsker forby våpen. Det er for svært mange, spesielt konstitusjonalister, et tegn på at de faktisk HAR fascisme, og den mekanismen som skulle beskytte dem som folk er i ferd med å tas i fra dem. Og for å prøve å fjerne våpen fra folket i US settes det i gang falseflags som Sandy Hook, en liksom-skytehendelse med et gigantisk skuespill av "foreldre", myndigheter og jukseopplegg. Mediene er med, politiet er med, store penger er tydeligvis brukt for å klare å rigge et slikt opplegg. Den som tror det er jeg som fantaserer - ta en god titt på hvor mange som har reagert på dette falske syke opplegget som prøver å lure en hel verden. Men den gang ei.....internett gjør det heldigvis vanskelig for disse myndighets-kriminelle. Sjekk ut Dan Malloy, guvernøren som lyver for folket, men røper seg i en tale..."been spoken to". https://www.youtube.com/watch?v=FThj8Qm1tvM (den kraftige mannen som stiller spørsmålet i starten av videoen er Wolfgang Halbig, som har jobbet lenge og vel for å få løgnene frem i dagen. Han møter lukkede munner og trenering kontinuerlig. Rettsmedisineren som ble tatt i løgner, med sin sinnsyke opptreden, fleipende på pressekonferanse med flirende politimenn rundt seg. Sandy Hook Medical Examiner H Wayne Carver FRAUD EXPOSEDhttps://www.youtube.com/watch?v=fHGYIxdBcVY Faren til den bildemanipulerte "datteren" som fleipende dukker opp for å holde en sippe-tale, setter seg i sippemodus nærmest på kommando (video-opptaket hadde startet litt tidligere, så han røpet seg). Datteren som liksom ble drept i "skoleskytingen" er med på bildene i etterkant med en lattermild Obama, det er kanskje litt snodig? Sandy Hook School shootings - Robbie Parker - Full Speechhttps://www.youtube.com/watch?v=qkbsXIWIPF8 CNN Sandy Hook Hoax Robbie Parker Smiling - Laughing FULL Press Conference (BEST QUALITY) Part 1https://www.youtube.com/watch?v=xTSpvuXfn2A Oppdagelsene er mange mange fler enn dette. Hele greie bare virkelig oser (OSER!!!) av coverup og det store apparatet rundt misbrukes for å trenere de som prøver å stille spørsmål. Derfor er Wolfgang Halbig en veldig viktig person, han har gjort mye for avsløringene. Men nettets soldater er stort i antall og summen er at vi vet at hele juksegreia er sinnsyk stor. Tror du ikke på at dette er falseflag-operasjon? Da har du en ting å gjøre - undervise deg selv med å søke opp saken på nettet og prøve å styre unna desinfo-menneskene som lager desinfo-blogger og skriver desinformasjon i kommentarfeltene. De er mange og er ofte lett å kjenne igjen, og blir fort satt i bås som "shills" (skygger som jobber for myndighetene under dekke av bare å være en vanlig kommentator). To "større" dokumentarer er viktig å nevne. We Need to Talk about Sandy Hook - Full Video in Higher Qualityhttps://www.youtube.com/watch?v=IxTafqejV6k Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hookhttps://www.youtube.com/watch?v=hzrdmZnWhPA Hvorfor jeg lager innlegg som dette? Fordi jeg mener det er viktig at folk blir klar over hva som foregår i statene. Myndighetene misbruker makt og muligheter til å lage gedigne falske aksjoner. Det bør ikke gå noen hus forbi. Verden er gal nok fra før. Videre diskusjon om Sandy Hook foregår i denne tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=740495&page=1 Endret 9. august 2015 av slask
Mann 42 Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Du forstår ikke grunnloven eller hva Amerika er for noe. De er nødt til å kunne eie våpen. Det er en mekanisme slik at folket kan gjøre opprør mot myndighetene dersom det skulle bli fascisme/totalitarisme. Beviset på at det går mot nettop det i USA er at myndighetene ønsker forby våpen. Det er for svært mange, spesielt konstitusjonalister, et tegn på at de faktisk HAR fascisme, og den mekanismen som skulle beskytte dem som folk er i ferd med å tas i fra dem. Så, Walden, åssen trives du på "Team Slask"? 1
slask Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Så, Walden, åssen trives du på "Team Slask"? Neppe noe mer team enn "team Mann42". Jeg er ikke noe team.
Mann 42 Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Neppe noe mer team enn "team Mann42". Jeg er ikke noe team. Kødder du? Klart du er. "Team Slask" jobber frem allehånde konspirasjonsteorier, og består av Slask, Ulick, en tredje gjøk jeg ikke husker navnet på i farta, og altså nå Walden, som mener at demokratenes forsøk på våpenkontroll er et fascistisk forsøk på å frata amerikanske borgere friheten deres. Jeg kan knapt vente til Walden kommer med nye, spennende videobevis i en av dine false flag-tråder. Selv om jeg antar at du har det dekket.
Gjest Walden Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Så, Walden, åssen trives du på "Team Slask"? Snork. Du har redusert deg til personangrep, og kun det Mann42. Det kler deg og alle andre svært dårlig. Jeg er ikke bekjent med noen falseflag-angrep. Jeg sitter ikke å spekulerer i konspirasjoner og konspirasjonsteorier. Men de forekommer nok. Og USA er ikke lenger mye demokrati, det tror jeg enhver gjøk kan si seg enig i. Jeg forventer ikke at du skal klare å se nyansert og forholde deg til fakta. Dere sosialister og pk`ere er helt lost. Så da er jeg vel team Slask da. Who cares? Bedre det enn team mann42 i hvert fall.
Sir Winston Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Og for å prøve å fjerne våpen fra folket i US settes det i gang falseflags som Sandy Hook, en liksom-skytehendelse med et gigantisk skuespill av "foreldre", myndigheter og jukseopplegg. Mediene er med, politiet er med, store penger er tydeligvis brukt for å klare å rigge et slikt opplegg. Den som tror det er jeg som fantaserer - ta en god titt på hvor mange som har reagert på dette falske syke opplegget som prøver å lure en hel verden. Men den gang ei.....internett gjør det heldigvis vanskelig for disse myndighets-kriminelle. Sjekk ut Dan Malloy, guvernøren som lyver for folket, men røper seg i en tale..."been spoken to". https://www.youtube.com/watch?v=FThj8Qm1tvM (den kraftige mannen som stiller spørsmålet i starten av videoen er Wolfgang Halbig, som har jobbet lenge og vel for å få løgnene frem i dagen. Han møter lukkede munner og trenering kontinuerlig. Rettsmedisineren som ble tatt i løgner, med sin sinnsyke opptreden, fleipende på pressekonferanse med flirende politimenn rundt seg. Sandy Hook Medical Examiner H Wayne Carver FRAUD EXPOSEDhttps://www.youtube.com/watch?v=fHGYIxdBcVY Faren til den bildemanipulerte "datteren" som fleipende dukker opp for å holde en sippe-tale, setter seg i sippemodus nærmest på kommando (video-opptaket hadde startet litt tidligere, så han røpet seg). Datteren som liksom ble drept i "skoleskytingen" er med på bildene i etterkant med en lattermild Obama, det er kanskje litt snodig? Sandy Hook School shootings - Robbie Parker - Full Speechhttps://www.youtube.com/watch?v=qkbsXIWIPF8 CNN Sandy Hook Hoax Robbie Parker Smiling - Laughing FULL Press Conference (BEST QUALITY) Part 1https://www.youtube.com/watch?v=xTSpvuXfn2A Oppdagelsene er mange mange fler enn dette. Hele greie bare virkelig oser (OSER!!!) av coverup og det store apparatet rundt misbrukes for å trenere de som prøver å stille spørsmål. Derfor er Wolfgang Halbig en veldig viktig person, han har gjort mye for avsløringene. Men nettets soldater er stort i antall og summen er at vi vet at hele juksegreia er sinnsyk stor. Tror du ikke på at dette er falseflag-operasjon? Da har du en ting å gjøre - undervise deg selv med å søke opp saken på nettet og prøve å styre unna desinfo-menneskene som lager desinfo-blogger og skriver desinformasjon i kommentarfeltene. De er mange og er ofte lett å kjenne igjen, og blir fort satt i bås som "shills" (skygger som jobber for myndighetene under dekke av bare å være en vanlig kommentator). To "større" dokumentarer er viktig å nevne. We Need to Talk about Sandy Hook - Full Video in Higher Qualityhttps://www.youtube.com/watch?v=IxTafqejV6k Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hookhttps://www.youtube.com/watch?v=hzrdmZnWhPA Hvorfor jeg lager innlegg som dette? Fordi jeg mener det er viktig at folk blir klar over hva som foregår i statene. Myndighetene misbruker makt og muligheter til å lage gedigne falske aksjoner. Det bør ikke gå noen hus forbi. Verden er gal nok fra før. Videre diskusjon om Sandy Hook foregår i denne tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=740495&page=1 Kan du ikke holde konspirasjons-pisset ditt i de fjorten-femten idiot-trådene du allerede har startet her på KG?? Den kollektive intelligens her på forumet faller med flere promille for hvert eneste innlegg fra deg!!
slask Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 (endret) Kan du ikke holde konspirasjons-pisset ditt i de fjorten-femten idiot-trådene du allerede har startet her på KG?? Den kollektive intelligens her på forumet faller med flere promille for hvert eneste innlegg fra deg!! Det er bare konspirasjonspiss i ditt hode fordi du ikke orker å sette deg inn i saken. Selv du hadde vært nødt til å oppdage at dette er iscenesatt av myndighetene om du hadde giddet å studere saken fremfor å slenge ut pisskommentarer her så fort du oppdager noe du ikke liker. Og i en tråd om massaker i Texas så er det relevant å nevne skuespill-saken i Newtown CT, som helt tydelig er arrangert for å fremme strengere våpenlover/inndragning av våpen. Så helt sinnsyke greier foregår i statene, men idioter her på berget prøver så godt de kan å hjelpe myndighetene med å holde lokket på saken. Og glem ikke at jeg oppfordret til å fortsette i den parallelle tråden, om falseflags. Så du kunne latt være å pirke her, men i stedet lager du en oppfølger som igjen blir besvart... Falseflag-tråden er det forresten ikke jeg som startet, noe du sikkert antar. Endret 9. august 2015 av slask
Sir Winston Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Det er bare konspirasjonspiss i ditt hode fordi du ikke orker å sette deg inn i saken. Selv du hadde vært nødt til å oppdage at dette er iscenesatt av myndighetene om du hadde giddet å studere saken fremfor å slenge ut pisskommentarer her så fort du oppdager noe du ikke liker. Og i en tråd om massaker i Texas så er det relevant å nevne skuespill-saken i Newtown CT, som helt tydelig er arrangert for å fremme strengere våpenlover/inndragning av våpen. Så helt sinnsyke greier foregår i statene, men idioter her på berget prøver så godt de kan å hjelpe myndighetene med å holde lokket på saken. Og glem ikke at jeg oppfordret til å fortsette i den parallelle tråden, om falseflags. Så du kunne latt være å pirke her, men i stedet lager du en oppfølger som igjen blir besvart... Falseflag-tråden er det forresten ikke jeg som startet, noe du sikkert antar. Det er konspirasjonspiss og svada fra ende til annen. Man orker ikke å sette seg inn i saken, fordi det ikke er noen sak å sette seg inn i. For å følge alle dine idiot-video "bevis" så må man være sterkt retardert eller på ekstremt sterke hallusinogener, ja helst begge deler på en gang. Hvordan moderatorene her på KG kan mene dette idiotiske svineriet er innen for reglene er en gåte. Det er intet annet enn spekulasjoner, dog ekstremt lite logiske og veldig ofte sterkt injurierende sånne. Spekulasjon er noe som slette over en lav sko, men ikke når det er konspirasjonskammeratene som er på ferde. Forstå det den som kan???
slask Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 (endret) Det er konspirasjonspiss og svada fra ende til annen. Man orker ikke å sette seg inn i saken, fordi det ikke er noen sak å sette seg inn i. For å følge alle dine idiot-video "bevis" så må man være sterkt retardert eller på ekstremt sterke hallusinogener, ja helst begge deler på en gang. Hvordan moderatorene her på KG kan mene dette idiotiske svineriet er innen for reglene er en gåte. Det er intet annet enn spekulasjoner, dog ekstremt lite logiske og veldig ofte sterkt injurierende sånne. Spekulasjon er noe som slette over en lav sko, men ikke når det er konspirasjonskammeratene som er på ferde. Forstå det den som kan??? Det jeg umiddelbart forstår er at du altså ikke orker å sette seg inn i saken. Du sier jo at du har for tynt grunnlag til å kommentere, men gjør det likevel. Da burde du holde deg for god til å kommentere. Mange der ute har satt seg inn i saken og faktisk brukt flere år på å finne/eksponere alle bevis og lassevis med usannsynligheter. Wolfgang Halbig er klart mest kjent, fordi han også har brukt alle de offisielle kanaler for å få frem bevisene samt få viktige involverte i tale. F.eks. FOIA-høringene. Det er ikke bare 2-3 merkverdigheter, men mange ti-talls momenter som viser at det frekke skuespillet faktisk fant sted og ingen barn ble drept. Adam Lanza ("skytteren") finnes ikke. Så å si alle familiene som var involvert har mistenkelige forhold. Det virker som alle fikk gratis boliger i området. Foto av familier med et ekstra barn manipulert inn. Barne eksisterer i eldre versjoner i dag, og de sang i Super Bowl, men de var ikke nødvendigvis tilhørende den familien de liksom tilhørte under "skytingen". Når også guvernøren, rettsmedisineren og diverse skuespillere oppfører seg fullstendig idiotisk i seriøse situasjoner så trenger man ikke begynne å lure. Man må få de kriminelle frem i lyset. Derfor oppfordres alle her som har tid å bruke på sånt - gjør det. Se videoer, les artikler, og bli overbevist om de kriminelle på høyt nivå over there. F.eks. hvorfor ble det satt opp donasjons-sider på nett før skytingen faktisk "fant sted"? Nok linker å begynne med i innlegget tidligere i dag. Endret 9. august 2015 av slask
Sir Winston Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 Det jeg umiddelbart forstår er at du altså ikke orker å sette seg inn i saken. Du sier jo at du har for tynt grunnlag til å kommentere, men gjør det likevel. Da burde du holde deg for god til å kommentere. Mange der ute har satt seg inn i saken og faktisk brukt flere år på å finne/eksponere alle bevis og lassevis med usannsynligheter. Wolfgang Halbig er klart mest kjent, fordi han også har brukt alle de offisielle kanaler for å få frem bevisene samt få viktige involverte i tale. F.eks. FOIA-høringene. Det er ikke bare 2-3 merkverdigheter, men mange ti-talls momenter som viser at det frekke skuespillet faktisk fant sted og ingen barn ble drept. Adam Lanza ("skytteren") finnes ikke. Så å si alle familiene som var involvert har mistenkelige forhold. Det virker som alle fikk gratis boliger i området. Foto av familier med et ekstra barn manipulert inn. Barne eksisterer i eldre versjoner i dag, og de sang i Super Bowl, men de var ikke nødvendigvis tilhørende den familien de liksom tilhørte under "skytingen". Når også guvernøren, rettsmedisineren og diverse skuespillere oppfører seg fullstendig idiotisk i seriøse situasjoner så trenger man ikke begynne å lure. Man må få de kriminelle frem i lyset. Derfor oppfordres alle her som har tid å bruke på sånt - gjør det. Se videoer, les artikler, og bli overbevist om de kriminelle på høyt nivå over there. F.eks. hvorfor ble det satt opp donasjons-sider på nett før skytingen faktisk "fant sted"? Nok linker å begynne med i innlegget tidligere i dag. Jeg trenger ikke å kommentere en 'ikke-sak' som baserer seg på stakkarslige eksistensers vrangforestillinger og trang til eventyrfortellinger. Alle, absolutt alle! fakta som frembys av konspirasjonstosser er ikke fakta. Ikke en eneste av dine såkalte "bevis" lar seg etterprøve av uavhengige kilder. Ingen nada zip zilch - ikke en eneste!! Bare rot og piss fra ende til annen!!!
Mann 42 Skrevet 9. august 2015 #20 Skrevet 9. august 2015 Snork. Du har redusert deg til personangrep, og kun det Mann42. Det kler deg og alle andre svært dårlig. Jeg er ikke bekjent med noen falseflag-angrep. Jeg sitter ikke å spekulerer i konspirasjoner og konspirasjonsteorier. Men de forekommer nok. Og USA er ikke lenger mye demokrati, det tror jeg enhver gjøk kan si seg enig i. Jeg forventer ikke at du skal klare å se nyansert og forholde deg til fakta. Dere sosialister og pk`ere er helt lost. Så da er jeg vel team Slask da. Who cares? Bedre det enn team mann42 i hvert fall. Se, der, ja. Et verdig medlem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå