AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg er lys og har blå øyne og blondt hår. I dag skjedde det noe merkelig på flyplassen. Jeg ble plukket ut til såkalt tilfeldig kontroll. De ville vel sjekke om jeg var terrorist. Det som er ekstra rart er at foran meg i køen var det en muslim med sånn rar muslimhatt, mannekjole og langt svart skjegg. Han ble ikke plukket ut. Burde de ikke heller valgt ut denne mannen? Eller skal vi være så politisk korrekte at vi later som om hvem som helst kan være terrorister, og at det like godt kan være en blond nordmann som en som åpenbart er muslim? Anonymous poster hash: bb2ef...210 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Ja. Når så du sist en norsk blondine sprenge mennesker i lufta? Dette skjer hver dag med muslimer. Anonymous poster hash: bb2ef...210 1
Rainbow Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Jepp! Ellers hadde det ikke lenger vært en tilfeldig kontroll. Og det er ikke for å sjekke om du er terrorist, men en TILFELDIG kontroll, som sjekker alt fra neglesaks og vannflaske til smugling. Og det går på hvilket nummer du er i køen eller noe sånt, ikke utseende. 6
avida30 Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke for å sjekke om du er terrorist eller ikke. De ser hovedsaklig etter andre gjenstander det er restriksjoner mot, alt fra om du har gjemt en flaske vann på deg til om du har en klokke med skjult knivblad i. Det er mer om en øvelse for de ansatte, enn et angrep på deg som person. Slapp av og ro ned rasistnervene dine! 4
avida30 Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Rainbow kom meg i forkjøpet med et godt svar der ^
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Og fordi du er lys og blond så anser du deg som hevet over enhver kontroll? Anonymous poster hash: cd56d...390 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Du ble tatt ut i tilfeldig kontroll, ikke fordi de skulle sjekke om du var terrorist. Jeg blir ofte tatt ut i tilfeldige kontroll, og ja jeg er blond, blåøyd og etnisk norsk. Anonymous poster hash: 60aca...ca8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke for å sjekke om du er terrorist eller ikke. De ser hovedsaklig etter andre gjenstander det er restriksjoner mot, alt fra om du har gjemt en flaske vann på deg til om du har en klokke med skjult knivblad i. Det er mer om en øvelse for de ansatte, enn et angrep på deg som person. Slapp av og ro ned rasistnervene dine! Det er ikke rasistisk å innse fakta. Muslimer er statistisk sett oftere terrorister enn norske blondiner. Anonymous poster hash: bb2ef...210
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Og fordi du er lys og blond så anser du deg som hevet over enhver kontroll? Anonymous poster hash: cd56d...390 Hvis du skal gjette om det var jeg eller han som skulle sprenge et fly, hvem hadde du gjettet på? PK er selvvalgt dumhet. Anonymous poster hash: bb2ef...210
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Det er maskinen som plukker ut til tilfeldig kontroll... basert på tilfeldighet. Anonymous poster hash: b6b66...971 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke rasistisk å innse fakta. Muslimer er statistisk sett oftere terrorister enn norske blondiner. Anonymous poster hash: bb2ef...210 ABB var blond, lys i huden og hadde blå øyne. Mener du at de skal sjekke alle muslimer? Tror du ikke terrorister da bare verver blonde, lyse blåøyde personer? Så slipper de alt av kontroller ifølge deg? Omg. Jeg er lys (helt kritthvit) i huden, brunt hår og har blå øyne. Jeg har blitt tatt ut i tilfeldig kontroll 4 ganger de siste 2 årene. Hvilken gruppe terrorister mener du jeg hører til?Anonymous poster hash: 30fb3...ff1 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Hvis du skal gjette om det var jeg eller han som skulle sprenge et fly, hvem hadde du gjettet på? PK er selvvalgt dumhet. Anonymous poster hash: bb2ef...210 Å ha tilfeldig kontroll dreier seg ikke om PK eller ikke, men at man ser bort fra bias og tar stikkprøver. Og med de holdningen du viser i denne tråden så hadde det ikke forundret meg om du hadde vært i stand til å gjøre faenskap. Anonymous poster hash: cd56d...390 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Jeg er lys og har blå øyne og blondt hår. I dag skjedde det noe merkelig på flyplassen. Jeg ble plukket ut til såkalt tilfeldig kontroll. De ville vel sjekke om jeg var terrorist. Det som er ekstra rart er at foran meg i køen var det en muslim med sånn rar muslimhatt, mannekjole og langt svart skjegg. Han ble ikke plukket ut. Burde de ikke heller valgt ut denne mannen? Eller skal vi være så politisk korrekte at vi later som om hvem som helst kan være terrorister, og at det like godt kan være en blond nordmann som en som åpenbart er muslim? Anonymous poster hash: bb2ef...210 Så du mener at folk med nordisk utseende ikke kan være terrorister. Har du hørt om ABB...? Anonymous poster hash: d336d...23d 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke rasistisk å innse fakta. Muslimer er statistisk sett oftere terrorister enn norske blondiner. Anonymous poster hash: bb2ef...210 Og norske blondiner kan ikke være muslimer fordi..? Anonymous poster hash: 9008f...80a 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 ABB var blond, lys i huden og hadde blå øyne. Mener du at de skal sjekke alle muslimer? Du henger deg opp i det ENE unntaket. Dere skal alltid bruke ABB som et eksempel på at etniske nordmenn er like ille. Nei, jeg mener ikke at de skal sjekke alle muslimer, men hvis de skal plukke ut noen til test så bør det være medlemmer av den gruppen som har vist seg å være den største trusselen. Anonymous poster hash: bb2ef...210 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 I rest my case. Anonymous poster hash: bb2ef...210
Gjest Daenerys Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Daenerys, mod.
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 http://time.com/3934980/right-wing-extremists-white-terrorism-islamist-jihadi-dangerous/ 3
The Kitten Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Jeg er lys og har blå øyne og blondt hår. I dag skjedde det noe merkelig på flyplassen. Jeg ble plukket ut til såkalt tilfeldig kontroll. De ville vel sjekke om jeg var terrorist. Det som er ekstra rart er at foran meg i køen var det en muslim med sånn rar muslimhatt, mannekjole og langt svart skjegg. Han ble ikke plukket ut. Burde de ikke heller valgt ut denne mannen? Eller skal vi være så politisk korrekte at vi later som om hvem som helst kan være terrorister, og at det like godt kan være en blond nordmann som en som åpenbart er muslim? Anonymous poster hash: bb2ef...210 Du kødder nå sant? Jeg har blitt plukket ut til tilfeldig kontroll utallige ganger, de gjør jobben sin. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå