AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Aksepterer dere at mannen deres kommer for tidlig? Lever dere med det, eller vil det føre til at forholdet avsluttes? Anonymous poster hash: e19b3...0a4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Aksepterer dere at mannen deres kommer for tidlig? Lever dere med det, eller vil det føre til at forholdet avsluttes? Anonymous poster hash: e19b3...0a4 Jeg hadde ikke orket å finne meg i det-over lang tid.Da hadde jeg nok avsluttet forholdet. Anonymous poster hash: 9eb93...57c 4
Gjest Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 At det skjer i ny og ne har jeg null problem med. Men jeg kunne ikke vært sammen med en mann som aldri holdt ut mer enn 30 sekunder. 1
Gothminister Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Aksepterer dere at mannen deres kommer for tidlig? Lever dere med det, eller vil det føre til at forholdet avsluttes? Anonymous poster hash: e19b3...0a4 Ja det er selvsagt en stor skilsmisse grunn. Riv opp hus og hjem, få delt omsorg for barna. Mannen kommer for tidlig og det er verdens undergang. Man må jo være minst 16 år for og mene noe slikt. Det er sørgelig hvor lite omløp som faktisk eksisterer blant enkelte mennesker her i landet. 12
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 For tidlig til hva da? Anonymous poster hash: af72a...f8a 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Er ikke noe som heter "for tidlig" i dette huset. Vi har sex og nyter det. Av og til kommer bare den ene, andre ganger kommer begge Anonymous poster hash: 1e87d...910 11
Trøndermann Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Hva er å komme for tidlig da ? Er det snakk om noen sek. eller ? Jeg synes det er best å vente til dama kommer,da kjenner jeg orgasmen hennes så mye bedre 1
Gothminister Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Er ikke noe som heter "for tidlig" i dette huset. Vi har sex og nyter det. Av og til kommer bare den ene, andre ganger kommer begge Anonymous poster hash: 1e87d...910 Ja for ellers hadde du vel tatt ut skilsmisse. Man kan jo ikke akseptere om mannen kommer for tidlig. Bedre å skille seg en og jobbe med dette «problemet» som de fleste menn i løpet av livet vil oppleve, sammen med dårlig potens. Jeg trodde det var 18 års aldersgrense på dette forum. Men jeg tok tydeligvis feil når man ser TS og andre i denne tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Ville gitt det en sjanse, men om det ikke ble bedre kunne jeg ikke levd med det. Heldigvis kan sånt trenes opp, og de fleste menn er uansett klar over i dag at kvinnen får mest nytelse ut av slikking og fingring, og ikke bare penetrering, sånn at det går helt fint ann å ha sex uten lang penetrering også så lenge man gir godt nok fokus og innsats på andre metoder. Jeg syns en kjappis av og til er helt greit, foreksempel på kjøkkenbenken eller mens jeg står å pusser tenner kan jeg se meg fornøyd med en kjappis på 4-5 minutter. Jeg KOMMER ikke av det, men liker spenningen med slik tlifeldig og spontan litt "upasselig" sex. Om vi derimot setter av tid til en seanse i sengen og den ikke varer i mer enn 5-10 minutter er alt bortkasta for min del (30min-1,5 time er perfekt). Har ikke rukket å bli ordentlig tent engang på det og føler meg bare som en kald dukke eller robot som får sæd og svette på seg. Er også mentalt veldig kleint og ubehagelig, føler meg brukt og neglisjert - og ikke minst skuffet. Tenk om hver gang du skulle ha sex, endte opp med å bli like skuffet som hvis du trodde du hadde vunnet i lotto og gikk for å hente premien og de sier at de hadde ringt til feil person? Og dette skjer gang på gang. Da hadde du til slutt blitt så forbanna på lotto at du slutta å kjøpe det og aldri ville ha noe med dem å gjøre igjen. Men som sagt, heldigvis går sånt an å trene opp, så på samme måten vi damer legger inn daglig innsats til knipeøvelser bør også mannen legge inn daglig trening for å holde tilbake ejakulasjon og orgasme. Det handler om tid og selvdisiplin. Det finnes mange tips og øvelser til dette på nett. Man kan trene på egenhånd, eller med partner. Anonymous poster hash: 0bffb...ac5 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Ja for ellers hadde du vel tatt ut skilsmisse. Man kan jo ikke akseptere om mannen kommer for tidlig. Bedre å skille seg en og jobbe med dette «problemet» som de fleste menn i løpet av livet vil oppleve, sammen med dårlig potens. Jeg trodde det var 18 års aldersgrense på dette forum. Men jeg tok tydeligvis feil når man ser TS og andre i denne tråden. hæ? Jeg sa jo nettopp at det ikke er noe som vi definerer som et problem. For oss handler det ikke om når eller om vi kommer. Det handler om å være nær og nyte hverandre. Anonymous poster hash: 1e87d...910 5
Gjest HarryDotter Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 (endret) Til dere jenter (Ja jenter...ikke damer) som mener det ikke er akseptabelt at mannen kommer tidlig. Drøvtygg litt på denne setningen her: - Dersom dama aldri får orgasme når vi har sex, pakker jeg sakene mine og går! Når hun ikke setter mer pris på det jeg gir henne av seksuell nytelse gidder jeg ikke å ha noe mer med henne å gjøre. Herregud så patetisk! - Hvordan får dette dere til å føle? Provoserer det littegran? Hva tenker dere om en slik mann med en slik tankegang? Snu så denne settingen helt rundt og begynn å tenk litt på hva du faktisk presterer å lire av deg og hvor ekstremt umodent det er å mene noe slikt. Ja selvfølgelig kan det være veldig kjipt for henne at mannen kommer tidlig, men dette er ikke noe mannen velger selv! Han er født følsom. Han ønsker garantert å holde lenger, og det dreier seg ikke om latskap og ikke å gidde her. Ja det kan trenes opp til å bli noe bedre, men det tar år å fixe. Desuten kan man gjøre mye annet under sex for å tilfredstille henne også. Endret 9. august 2015 av HarryDotter 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Til dere jenter (Ja jenter...ikke damer) som mener det ikke er akseptabelt at mannen kommer tidlig. Drøvtygg litt på denne setningen her: - Dersom dama aldri får orgasme når vi har sex, pakker jeg sakene mine og går! Når hun ikke setter mer pris på det jeg gir henne av seksuell nytelse gidder jeg ikke å ha noe mer med henne å gjøre. Herregud så patetisk! - Hvordan får dette dere til å føle? Provoserer det littegran? Hva tenker dere om en slik mann med en slik tankegang? Snu så denne settingen helt rundt og begynn å tenk litt på hva du faktisk presterer å lire av deg og hvor ekstremt umodent det er å mene noe slikt. Ja selvfølgelig kan det være veldig kjipt for henne at mannen kommer tidlig, men dette er ikke noe mannen velger selv! Han er født følsom. Han ønsker garantert å holde lenger, og det dreier seg ikke om latskap og ikke å gidde her. Ja det kan trenes opp til å bli noe bedre, men det tar år å fixe. Desuten kan man gjøre mye annet under sex for å tilfredstille henne også. Om det provoserer? Nei, for det var et urasjonelt forsøk på et argument. Om det er sånn så kommuniserer man om det og finner fram til noe som gir begge nok nytelse til at man kan si seg fornøyd. Kvinnekroppen fungerer ikke på lik måte som mannekroppen, og alle bør vite at en kvinne trenger tid for å både bli tent og bygges opp til klimaks. Får ikke dama orgasme er det _som oftest_ fordi mannen ikke bruker nok tid på sexen (som nevnt, - hvis du leser alt, dette kan også innebære fingring og slikking), men det finnes såklart de som aldri evner å komme uansett hvor lang tid de får fordi de har mentale sperrer eller fysisk sykdom - er man blandt de, så regner jeg med at partner får vite om dette. Altså , communication is key. Uansett om det er mannen som er "problemet" eller kvinnen som er "problemet". Om en mann ikke er villig til å være åpen for å endre seksuelle rutiner og bruke tid på å trene seg opp, så er det faktisk han som er og blir problemet i tilfeller der han har sex med en ellers frisk kvinnekropp. Anonymous poster hash: 0bffb...ac5 2
Gothminister Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 hæ? Jeg sa jo nettopp at det ikke er noe som vi definerer som et problem. For oss handler det ikke om når eller om vi kommer. Det handler om å være nær og nyte hverandre. Anonymous poster hash: 1e87d...910 Det høres bra ut.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Ja det er selvsagt en stor skilsmisse grunn. Riv opp hus og hjem, få delt omsorg for barna. Mannen kommer for tidlig og det er verdens undergang. Man må jo være minst 16 år for og mene noe slikt. Det er sørgelig hvor lite omløp som faktisk eksisterer blant enkelte mennesker her i landet. Jeg tror muligens at dersom dette virkelig var et problem i hjemmet, ville nok den konklusjonen komme FØR man evn får barn og kjøper hus sammen... Anonymous poster hash: bf4ed...e45
Gothminister Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Jeg tror muligens at dersom dette virkelig var et problem i hjemmet, ville nok den konklusjonen komme FØR man evn får barn og kjøper hus sammen... Anonymous poster hash: bf4ed...e45 Og ellers har du kunnskap om menn og seksualitet. Du tror ikke at problemer med potens og utløsning er noe som kan komme seinere i livet. Les litt om tema du, så snakkes vi da.
Florence Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Så lenge han ikke sa seg fullstendig ferdig så fort han kom hadde det ikke vært noe problem, eventuelt noe vi kunne jobbe med sammen. 1
Gorgonzola Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 Aksepterer dere at mannen deres kommer for tidlig? Lever dere med det, eller vil det føre til at forholdet avsluttes? Anonymous poster hash: e19b3...0a4 Siden verden nå en gang er slik at kvinner ligger, enten i himmelsenga eller i sacco-sekken, alternativt sitter de på pidestallen og lar seg oppvarte og betjene, så vurderes deretter opplevelsen med "tommelopp" eller "tommelned". Sistnevnte aksepteres ikke. Mer du lurte på? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 Og ellers har du kunnskap om menn og seksualitet. Du tror ikke at problemer med potens og utløsning er noe som kan komme seinere i livet. Les litt om tema du, så snakkes vi da. Du må seriøst ta deg sammen. Anonymous poster hash: bf4ed...e45 4
Rosewood Skrevet 9. august 2015 #20 Skrevet 9. august 2015 Det er noe som kan jobbes opp, så nei. Av og til holder han ut helt sykt lenge, andre ganger ikke så veldig lenge. Men ville jeg slått opp med ham på grunn av det? Nei, for jeg gir ikke opp et ellers kjempebra forhold fordi han kom litt for tidlig. Folk gir opp forhold alt for lett i dag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå