AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hei jeg begynner på jobb om 3 timer, og må kjøre om ca 2 timer. Skal kjøre i en halvtime. Har ikke sovet noenting denne natten. Er litt bekymret mtp bilkjøring, når jeg ikke har sovet i hele natt. Noen tanker?Anonymous poster hash: 1ba66...459
Gjest Mocchhaa Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Det er ikke anbefalt å kjøre når du er trøtt, og det er jo en grunn for det.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Er du bekymret, så kjører du selvfølgelig ikke Anonymous poster hash: 0e9bf...bab 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Ville du kjørt med promille? Søvnløshet kan gi samme virkning som promille på 0,5. Anonymous poster hash: 90342...472 2
Gjest Coolaid Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Hei jeg begynner på jobb om 3 timer, og må kjøre om ca 2 timer. Skal kjøre i en halvtime. Har ikke sovet noenting denne natten. Er litt bekymret mtp bilkjøring, når jeg ikke har sovet i hele natt. Noen tanker?Anonymous poster hash: 1ba66...459 Det er like farlig som å kjøre med promille. Det er også et mulig lovbrudd da det du gjør er uaktsomt og med overlegg. Ta en syke eller feriedag.
Pinkee Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Hvis du faktisk har førerkort, så vet du også at du ikke har lov å kjøre bil i en slik tilstand. For det lærte du under kjøreopplæringen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Hvis du faktisk har førerkort, så vet du også at du ikke har lov å kjøre bil i en slik tilstand. For det lærte du under kjøreopplæringen. selvfølgelig finnes det ingen regler mot at du ikke kan kjøre i forhold til søvnmønster. Hvordan mente du det skulle måles liksom? Få i deg noe kaffe og kjør forsiktig så går det bra. Anonymous poster hash: 68bab...0f3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 TS har nok funnet ut av dette for lenge siden... Anonymous poster hash: 11988...bec
Pinkee Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 selvfølgelig finnes det ingen regler mot at du ikke kan kjøre i forhold til søvnmønster. Hvordan mente du det skulle måles liksom? Få i deg noe kaffe og kjør forsiktig så går det bra. Anonymous poster hash: 68bab...0f3 Har noen sagt noe om kjøring i forhold til søvnmønster? Man skal ikke kjøre hvis man ikke er opplagt og klar i hodet(husker ikke akkurat hva som står, noen år siden jeg kjørte opp) Men, det er noe i den stil. Har man ikke sovet om natten, så er man ikke våken og oppmerksom nok til å kjøre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå