AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Jeg har hatt vestibulitt i 1 år nå, ble diagnostisert for noen måneder siden på riksen. De gav meg xylocain og nevnte at antideprissiva kunne hjelpe. Nå har det gått en stund og jeg er litt bedre men langt ifra bra. Derfor har jeg søkt rundt i forumer og lagd meg en liste over hva som har hjulpet mange. Det er: -sarotex -lang diflucan kur -ovesterin østrogenkrem -xylocain -antihistaminer -tøyninger, massasje og knipeøvelser Jeg vil nå gå 100% inn for å bli ordentlig bra før dette blir værre, har en mild form som bare kjennes under samleie og sånt. Problemet er at jeg må få en respekt på dette, og jeg har mistet min fastlege da hun flyttet og blitt overført til en mannlig lege som nettopp er ferdig med turnus. Jeg regner ikke med at han kan noe spesielt om vestibulitt, siden han ikke visste hvordan ppiller en gang fungerte sist jeg var hos han. Får ikke annen lege, og for å komme til Riksen bli det venteliste på mange mnd. Har ikke råd til privat som feks Josef ekgren. Hvordan skal jeg få disse reseptene? Har dere noen erfaringer med disse medisinene? Jeg går allerede på antihistaminer så denne trenger jeg ikke. Men vil virkelig bli bra nå, så jeg må få han til å skjønne, og gi meg det jeg trenger. Går forresten også på minipillen cerazette hvis dette er av betydning! Takk for svar!!Anonymous poster hash: 4831c...b1d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jeg har hatt vestibulitt i 1 år nå, ble diagnostisert for noen måneder siden på riksen. De gav meg xylocain og nevnte at antideprissiva kunne hjelpe. Nå har det gått en stund og jeg er litt bedre men langt ifra bra. Derfor har jeg søkt rundt i forumer og lagd meg en liste over hva som har hjulpet mange. Det er: -sarotex -lang diflucan kur -ovesterin østrogenkrem -xylocain -antihistaminer -tøyninger, massasje og knipeøvelser Jeg vil nå gå 100% inn for å bli ordentlig bra før dette blir værre, har en mild form som bare kjennes under samleie og sånt. Problemet er at jeg må få en respekt på dette, og jeg har mistet min fastlege da hun flyttet og blitt overført til en mannlig lege som nettopp er ferdig med turnus. Jeg regner ikke med at han kan noe spesielt om vestibulitt, siden han ikke visste hvordan ppiller en gang fungerte sist jeg var hos han. Får ikke annen lege, og for å komme til Riksen bli det venteliste på mange mnd. Har ikke råd til privat som feks Josef ekgren. Hvordan skal jeg få disse reseptene? Har dere noen erfaringer med disse medisinene? Jeg går allerede på antihistaminer så denne trenger jeg ikke. Men vil virkelig bli bra nå, så jeg må få han til å skjønne, og gi meg det jeg trenger. Går forresten også på minipillen cerazette hvis dette er av betydning! Takk for svar!!Anonymous poster hash: 4831c...b1d Da må du bytte lege. Du kan ikke kreve medisiner som legen ikke mener du trenger Anonymous poster hash: 7f71f...7b7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Xylocain kan du få uten resept. Anonymous poster hash: e14f1...fcb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Jeg skrev at jeg ikke har råd til privatlege. Jeg har allerede fått xylocain og vet det ikke er på resept. Jeg vil ikke presse han til å gi meg reseptene, men har dere erfaringer med disse? Noe mer jeg kan dra frem for å få han til å forstå? TsAnonymous poster hash: 4831c...b1d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jeg skrev at jeg ikke har råd til privatlege. Jeg har allerede fått xylocain og vet det ikke er på resept. Jeg vil ikke presse han til å gi meg reseptene, men har dere erfaringer med disse? Noe mer jeg kan dra frem for å få han til å forstå? TsAnonymous poster hash: 4831c...b1d Da bytter du fastlege. Anonymous poster hash: 966a3...971
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå