AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Jeg opererte inn silikon i brystene for ca 7 år siden, har ca 250 i hvert bryst. Har vært sånn passelig fornøyd, de er fine og ser naturlige ut, men det er ganske tungt selv om det ikke er så store innlegg. Feks ved fysisk aktivitet føler jeg at jeg må holde på dem, noe som ser litt teit ut Topper er ofte altfor trange over puppene, jeg bruker 70G og finner sjelden gode bher. Itillegg har jeg fått problemer med nakken, noe jeg mistenker er de dumme implantatene sin feil.. Nå har jeg blitt mamma og fikk bare til å delamme barnet, det var liksom ikke nok plass til melk. Nå lurer jeg på å fjerne hele dritten og gå tilbake til min 70A-byste Er det noen her som har fjernet implantatene? Hvor lang tid brukte du på å komme deg kontra da du opererte inn silikon? Fikk du tilbake følelsen helt? Har du ammet med og uten silikon? Hvordan var forskjellen? Anonymous poster hash: e6b6b...e19
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Dette lurer jeg også på. Dytter litt:-)Anonymous poster hash: 1652f...8da
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg opererte inn silikon i brystene for ca 7 år siden, har ca 250 i hvert bryst. Har vært sånn passelig fornøyd, de er fine og ser naturlige ut, men det er ganske tungt selv om det ikke er så store innlegg. Feks ved fysisk aktivitet føler jeg at jeg må holde på dem, noe som ser litt teit ut Topper er ofte altfor trange over puppene, jeg bruker 70G og finner sjelden gode bher. Itillegg har jeg fått problemer med nakken, noe jeg mistenker er de dumme implantatene sin feil.. Nå har jeg blitt mamma og fikk bare til å delamme barnet, det var liksom ikke nok plass til melk. Nå lurer jeg på å fjerne hele dritten og gå tilbake til min 70A-byste Er det noen her som har fjernet implantatene? Hvor lang tid brukte du på å komme deg kontra da du opererte inn silikon? Fikk du tilbake følelsen helt? Har du ammet med og uten silikon? Hvordan var forskjellen? Anonymous poster hash: e6b6b...e19 Gikk du fra 70a til 70g med innlegg på 250cc?Anonymous poster hash: b4d73...971
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Fjernet 150cc etter over 10 år, ble absolutt flat, de fluffet opp til 65b i løpet av uker til måneder. De så bittelitt rare ut en periode, men endte med helt naturlig utseende uten heng. Hadde oppå muskel. De var knapt noe såre etter operasjonen, selvfølgelig lette smerter i sårene. Nerver kuttes jo over, så jeg har litt redusert følelse i huden på nedsiden av brystene, lite merkbart. Brystene føles mye mer erotiske ved berøring etterpå, når jeg ikke kjenner utstoppingen lenger! Mannen min elsker det også. Jeg har ikke barn enda, men når jeg så hvor skadet og forvitret brystvevet var etter trykket (nesten ingenting like etter fjerning, mye flatere enn før implantasjon og ingen substans), er jeg litt bekymret for om jeg vil produsere melk. Jeg hadde mye komplekser for knapt tilstedeværende pupper da jeg var ung, men modnet på årene som har gått og har det fint med mine små nå. Lykke til!Anonymous poster hash: c9d98...10b
Gjest Silje1 Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 (endret) .. Feil Endret 9. august 2015 av Silje1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Fjernet 150cc etter over 10 år, ble absolutt flat, de fluffet opp til 65b i løpet av uker til måneder. De så bittelitt rare ut en periode, men endte med helt naturlig utseende uten heng. Hadde oppå muskel. De var knapt noe såre etter operasjonen, selvfølgelig lette smerter i sårene. Nerver kuttes jo over, så jeg har litt redusert følelse i huden på nedsiden av brystene, lite merkbart. Brystene føles mye mer erotiske ved berøring etterpå, når jeg ikke kjenner utstoppingen lenger! Mannen min elsker det også. Jeg har ikke barn enda, men når jeg så hvor skadet og forvitret brystvevet var etter trykket (nesten ingenting like etter fjerning, mye flatere enn før implantasjon og ingen substans), er jeg litt bekymret for om jeg vil produsere melk. Jeg hadde mye komplekser for knapt tilstedeværende pupper da jeg var ung, men modnet på årene som har gått og har det fint med mine små nå. Lykke til!Anonymous poster hash: c9d98...10b Takk for at du svarte Så godt å lese at de fikk et naturlig utseende. Dette med berøring er noe jeg savner, det kjennes så rart ut nå. Har nesten ikke følelse i brystvorten. Håper du får til å amme når den tid kommer, så lenge de ikke har kuttet der de ikke skal kutte kommer det nok melk. Hadde man enda klart å se at små pupper er vel så fint og sexy som store når man var ung.. Anonymous poster hash: e6b6b...e19
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Gikk du fra 70a til 70g med innlegg på 250cc?Anonymous poster hash: b4d73...971 Ja, utrolig nok.. Trodde jeg skulle bli en C, som jeg ba om, men de ble litt større enn hva jeg hadde håpet på. Anonymous poster hash: e6b6b...e19
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Ja, utrolig nok.. Trodde jeg skulle bli en C, som jeg ba om, men de ble litt større enn hva jeg hadde håpet på.Anonymous poster hash: e6b6b...e19 Sprøtt, har 400 cc og bruker 75 c, men det virker som om det er veldig individuelt hvor store de blir. Anonymous poster hash: 1a8d2...656
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Sprøtt, har 400 cc og bruker 75 c, men det virker som om det er veldig individuelt hvor store de blir.Anonymous poster hash: 1a8d2...656 Virker som det er stor forskjell ja, her ble de litt større enn hva jeg ville. De ser heldigvis ikke så enorme ut som det høres ut som, men jeg kan ikke gå med push-up og utrigning uten å se helt teit ut.. Anonymous poster hash: e6b6b...e19
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Takk for at du svarte Så godt å lese at de fikk et naturlig utseende. Dette med berøring er noe jeg savner, det kjennes så rart ut nå. Har nesten ikke følelse i brystvorten. Håper du får til å amme når den tid kommer, så lenge de ikke har kuttet der de ikke skal kutte kommer det nok melk. Hadde man enda klart å se at små pupper er vel så fint og sexy som store når man var ung.. Anonymous poster hash: e6b6b...e19 Hvis du har mistet følenerver til brystvortene vil nok ikke det bedre seg ved at du blir skåret i en gang til, dessverre. Mine ble mer erotiske fordi jeg ikke kjenner fremmedlegeme og for høy fasthet i dem lengre.Anonymous poster hash: c9d98...10b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #11 Skrevet 18. juni 2016 Dytter litt på denne Kan man amme etter å ha fjernet silikonimplantater? Anonymkode: 29ddf...770
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 Den Saturday, June 18, 2016 at 23.19, AnonymBruker skrev: Dytter litt på denne Kan man amme etter å ha fjernet silikonimplantater? Anonymkode: 29ddf...770 Jeg hadde ikke nok melk de første ukene, og måtte gi erstatning i tillegg i ca 1 måned, så produserte jeg nok selv. Dette var ca 6 år etter at implantatene ble fjernet, og jeg tror problemene hadde en annen årsak. Anonymkode: 05308...424
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Jeg la inn 275 under muskel og bruker bh str 80 B 😀 Anonymkode: 018c7...e6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå