sjokoladeelskeren Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 heihei ista skjedde det noe jeg synes var veldig rart (og pinlig). Jeg reiste meg og gikk inn på kjøkkenet for å finne meg noe mat, og mens jeg sto der og undret på hva jeg skulle finne å spise så kjente jeg bare plutselig at jeg ble kliss våt i trusa og det rannt litt nedover beina. Jeg tenkte med en gang at "nå har jeg blødd kraftig gjennom!" siden jeg fikk mensen i dag. Men da jeg gikk på badet var det slettes ikke blod. Jeg vasket trusa før jeg tenkte på å lukte på den for å kjenne om det var tiss eller noe annet, så det vet jeg ikke. Jeg vet det kan vær vvanlig med litt urinlekkasje når man f.eks nyser, hoster, hopper, trener osv men der og da var det ingenting som skulle tisi at noe sann skulle skje. noen som har peiling på hva det kan vær? eller opplevd noe lignende? - hilsen jente, 18
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Eggløsning Helt vanlig å ha mere utflod da (og gjerne blankere og tynnere), på noen så mye så man kjenner det plopper ut og renner, andre litt mindre. Jeg får også sånn at det plutselig blir klissvått i trusa når jeg har eggløsning, og går helst med papir eller truse innlegg de par dagene som det er eggløsning siden det ikke er alltid man får mulighet til å gå rett på do å tørke seg i trusa og mellom leppene med en gang. Anonymous poster hash: e11d1...e6d
sjokoladeelskeren Skrevet 8. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2015 Eggløsning Helt vanlig å ha mere utflod da (og gjerne blankere og tynnere), på noen så mye så man kjenner det plopper ut og renner, andre litt mindre. Jeg får også sånn at det plutselig blir klissvått i trusa når jeg har eggløsning, og går helst med papir eller truse innlegg de par dagene som det er eggløsning siden det ikke er alltid man får mulighet til å gå rett på do å tørke seg i trusa og mellom leppene med en gang. Anonymous poster hash: e11d1...e6d Pleier ikke eggløsning å komme ca 14 dager før mens? jeg fikk mensen i dag
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Tja, jeg vet ikke. Jeg fikk ikke med meg at du skrev du fikk mensen samme dag, men da var det vel noe som kom ut i forbindelse med det da, med mindre det kom fra urinrøret. Anonymous poster hash: e11d1...e6d
sjokoladeelskeren Skrevet 9. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2015 Tja, jeg vet ikke. Jeg fikk ikke med meg at du skrev du fikk mensen samme dag, men da var det vel noe som kom ut i forbindelse med det da, med mindre det kom fra urinrøret. Anonymous poster hash: e11d1...e6d ja, jeg aner ikke, det var vel det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå