Gå til innhold

Captain Hook's sexiness.


Gjest Captain Hook

Anbefalte innlegg

Gjest Captain Hook

Lager meg en dagbok jeg. Om meg selv og mitt sexy liv. Hva jeg driver med og sånt. 

 

I dag har jeg ikke gjort en dritt kost litt med hunden, men nå i kveld skal venninna mi komme før hun reise på ferie i en uke. Tenk det. En uke uten henne. En uke uten sex med henne. Hvordan skal det gå? Jeg har nå mine triks. Så skal kose meg ekstra mye i kveld/natt. Håper dere også koser dere.

 

Ha en fin kveld videre ;*

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Captain Hook

I dag føler jeg meg ensom. Ingen har tid å komme på besøk for de skal på jobb i morgen, eller de har andre ting å gjøre enn å gi meg kos og prat, og venninna mi er reist bort. Dessuten har jeg begynt å røyke igjen. Lenge siden sist. Var vel 20 eller noe når jeg tok siste røyk. Nå er jeg 25. Kjeder meg så hva annet kan jeg gjøre? Jeg trenger også min daglige dose s** men ingen har tid. Huff. Livet er ikke enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Captain Hook

Å røyke er ikke sexy. Fy

Joda, gjelder bare å ta godt vare på tennene ;) Det er ikke så mye farligere enn alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

I dag har vert en bra dag. Var først og handlet noen klær. Ikke for å skryte, men jeg har god smak når det gjelder klær. Så var jeg og noen kompiser og noen jenter som ville være med og badet. Kaldt, men deilig. Vi lekte i vannet som små barn. Hun ene jenta er søskenbarnet til bestekompisen min. Så gikk vi hjem til han og henne som er på besøk før skolestart. Hun skal begynne på påbygg. Vi lagde oss god middag, spiste, drakk øl og koste oss. Når kompisen min gikk på do, så fikk jeg en blowjob av søskenbarnet hans. Hun syntes jeg var så pen. Fint å høre :) Blir alltid glad for å høre det. Kompisen min kom inn og spurte om hun var god. Vi skvatt begge to, men lo av det etterpå. Var ikke meningen han skulle se, men det gjorde ikke han noe. Ja hun var super god. Etter litt mer prat så gikk jeg hjem, med et smil om munnen. En fin dag altså. Håper dere også har hatt en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...