AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Leste en gammel tråd på et annet forum om ei som hadde itt typen sin runkeforbud fordi han hadde lav sexlyst, og at det var flere somvar nysgjerrig på om det kom til å fungere på lysten hans. Men ts rakk aldri å svare Er det noen som har prøvd det med typen sin her inne? Kan det hjelpe på å øke lysten hans på sex? Anonymous poster hash: 3e746...c7b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Leste en gammel tråd på et annet forum om ei som hadde itt typen sin runkeforbud fordi han hadde lav sexlyst, og at det var flere somvar nysgjerrig på om det kom til å fungere på lysten hans. Men ts rakk aldri å svare Er det noen som har prøvd det med typen sin her inne? Kan det hjelpe på å øke lysten hans på sex?Anonymous poster hash: 3e746...c7b Jeg kan garantere at hvis noen kvinne ønsket å kontrollere meg på den måten ville jeg ha svært liten lyst til å ha sex med henne. Noen ganger har man lyst tilå ta seg en håndjager alene uten noe ekstra styr. Det gjelder selvsagt også.for kvinner. Anonymous poster hash: ccfd8...625
Gjest lipgloss Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 går da ikke ann å gi noen forbud om å onanere,er det sprøeste jeg har hørt på lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå