AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Satt på do og tenke på en ting... tørker menn tissen etter at de har tisset? Vi kvinnfolk kan jo riste ut de siste dråpene vi også.. men vi tørker oss. Gjør menn det også? Alltid trodd at menn bare rister, og ikke tørker. Anonymous poster hash: c24a4...5dc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Satt på do og tenke på en ting... tørker menn tissen etter at de har tisset? Vi kvinnfolk kan jo riste ut de siste dråpene vi også.. men vi tørker oss. Gjør menn det også? Alltid trodd at menn bare rister, og ikke tørker. Anonymous poster hash: c24a4...5dc Vet ikke, men på de pissoarer jeg har sett, henger det ikke toalettpapir innen rekkevidde...Så... Anonymous poster hash: 72241...fb7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Satt på do og tenke på en ting... tørker menn tissen etter at de har tisset? Vi kvinnfolk kan jo riste ut de siste dråpene vi også.. men vi tørker oss. Gjør menn det også? Alltid trodd at menn bare rister, og ikke tørker. Anonymous poster hash: c24a4...5dc Kanskje de føhner den tørr i håndtørkemaskinen (slike maskiner som finnes på de steder det ikke finnes tørkepapir) Anonymous poster hash: 72241...fb7 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Vet ikke, men på de pissoarer jeg har sett, henger det ikke toalettpapir innen rekkevidde...Så... Anonymous poster hash: 72241...fb7 sett det jeg også. Gir jo ikke så mye mening da.. hvorfor de ikke tørker men vi gjør det... Vi kan jo riste like godt som de kan ts Anonymous poster hash: c24a4...5dc 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 De færreste gjør det. Det er heller ikke nødvendig. En kan riste/melke ut siste dråpe. Noen ganger bare tørker jeg hvis jeg har papir tilgjengelig. Anonymous poster hash: a6717...841 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 I badet, selvfølgelig... Er jeg i en situasjon som foreksempel ute i vilmarka, så blir det som regel ikke. Man kan riste så mye som man vil, men om man ikke tørker seg så vil det alltid ligge igjen rester som kan lukte med mindre man dusjer rett etter. Bruker ikke offentlige toaletter ofte, men der kan jeg ikke bruke toalettpapir akkuratt...Anonymous poster hash: 8e90d...ac9 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 I badet, selvfølgelig... Er jeg i en situasjon som foreksempel ute i vilmarka, så blir det som regel ikke. Man kan riste så mye som man vil, men om man ikke tørker seg så vil det alltid ligge igjen rester som kan lukte med mindre man dusjer rett etter. Bruker ikke offentlige toaletter ofte, men der kan jeg ikke bruke toalettpapir akkuratt...Anonymous poster hash: 8e90d...ac9 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 72241...fb7 2
Arabella Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 sett det jeg også. Gir jo ikke så mye mening da.. hvorfor de ikke tørker men vi gjør det... Vi kan jo riste like godt som de kan ts Anonymous poster hash: c24a4...5dc Det tviler jeg sterkt på, men må også si at den tanken aldri har slått meg. 2
Gjest i am who i am Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Virker egentlig ganske hendig å ha utovertiss! Just shake & go! 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Æsj. Synes det er griseekkelt at de fleste menn bare "rister" den og kaller det for "tørking". Anonymous poster hash: 73126...107 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Jeg tørker, bare å riste resulterer i våt truse. :/Anonymous poster hash: 57086...761 1
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Mulig de har tenk: Om de går for samme papiret samtidig, ukonsa, drita, hvem vet, hender kan berøre hverandre, og med tissen hengende ute, kan det fort bli ubehagelig. lol
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Virker egentlig ganske hendig å ha utovertiss! Just shake & go! Og så får de dama til å suge den senere på kvelden... Anonymous poster hash: a5a39...11f 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Det tviler jeg sterkt på, men må også si at den tanken aldri har slått meg. Når vi er ute og må tisse ute, så rister vi jo også... Men så kommer det én dråpe i undertøyet, det samme skjer med menn, ergo vi rister like godt som dem. Ser for meg at det begynner å lukte om de ikke tørker vekk alt. Synes det er litt ekkelt. Husker jeg var på en fest en gang, så var meg en fyr inne på toalettet (ikke noe hanky-panky) og han tisset og ristet. Så spurte jeg han om hvorfor han ikke tørket seg så sa han "Jeg er jo mann for svarte". Anonymous poster hash: c24a4...5dc 2
Gjest i am who i am Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 (endret) Og så får de dama til å suge den senere på kvelden... Anonymous poster hash: a5a39...11f De som ikke er så nøye på det kanskje. Men tror flesteparten foretrekker en nyvasket tissemann. Dvs det er ikke uvanlig at partneren går en tur på badet før han får en BJ. Endret 8. august 2015 av i am who i am 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Og så får de dama til å suge den senere på kvelden... Anonymous poster hash: a5a39...11f Finnes det damer som suger en tiss som ikke er dusjet?? Æææææsj Anonymous poster hash: d18c5...49f 1
Arabella Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Når vi er ute og må tisse ute, så rister vi jo også... Men så kommer det én dråpe i undertøyet, det samme skjer med menn, ergo vi rister like godt som dem. Anonymous poster hash: c24a4...5dc Jeg har alltid papirlommetørklær tilgjengelig, selv om jeg må tisse bak en busk i skogen. Jeg ser ikke for meg hvordan vi damer skulle riste.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Nei, de bare rister og svælper urindråper rundt. Og så må vi vaske etter dem. Anonymous poster hash: ad221...ac4 5
PaperFlower Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Har spurt kjæresten min om dette tidligere, og han sa at han aldri tørker og at det fungerer å bare riste litt. Men jeg ser for meg at om jeg plutselig hadde fått en penis klistret på meg hadde jeg måtte tørket, bare så det er 100% tørt. Vet med erfaring fra å må tisse i naturen uten dopapir at det er veldig plagsomt å ha noen dråper igjen som gjør undertøyet e.l. vått. Ugh.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Forøvrig så syntes jeg det med risting er ganske oppskrytt. Jeg vrenger og drar for å presse ut det som måtte være igjen av urin i urinrøret, så tørker jeg den siste dråpen delikat av med en liten bit toalettpapir. Evt. tørker dråpen av med fingertuppen, og slikker den så av fingeren med tungespissen - skulle det være på et pissorar eller liknende, der man ikke har toalettpapir lett tilgjengelig. Anonymous poster hash: adc8c...600 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå