AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Jeg har 2 komplekser som jeg sliter med. Spesielt den ene. - Kviser på brystet og ryggen. Jeg har slit med dette i årevis. På brystet er det nå kun nupper/småkviser. Men på ryggen, store kviser og byller! Mest på skuldrene. Dette er utrolig kjipt. Hvert fall nå på sommeren. Har jo ikke lyst å på stranda Men skal til hudlege i oktober. Får håpe han kan hjelpe. Strekkmerker på magen. Når man har født 3 barn, så endrer kroppen seg. Jeg har både hvite og røde strekkmerker på magen. Mest hvite. Har heldigvis en mann som elsker meg uansett hva, men sliter jo på selvtilliten min dette her Hva er dine? Anonymous poster hash: 5d992...63f
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Skjegg (jeg er kvinne) Aaaaalt for mye magefett Arr, strekkmerker og mørke flekker mellom lårene
Gjest Rose11 Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Små pupper. Silikon er uaktuelt og det har jeg ikke råd til. Men jeg synes nå puppene er litt for små da. Finnes jo push up bh og greier, men dumt de er så forbanka små Neglene mine. Jeg biter negler og det er så stygt! Jeg bruker noen ganger falske negler (når neglene er ekstra stygge) men skulle ønske jeg hadde lange og vakre negler naturlig.
Nanami Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Ikke direkte komplekser, men synes iblant at rumpa mi kan se litt firkantet ut. Har høye hofteben og er veldig tynn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Alt fettet mitt legger seg øverst på lårene.. Er ganske fornøyd med meg selv, men dette kunne jeg vært foruten. Vanskelig å finne bukser siden jeg ellers har syltynne legger. Anonymous poster hash: ffc97...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Er generelt skeiv i hele kroppen. Skeive kinnbein, fingre, nese osv. Plager meg helt enormt. Slapp rumpe selv om jeg trener mye styrke, skoliose, stygge fingre, altfor mye hår i ansiktet, stygg hake, lav, for mye fett på magen, cameltoe, har måne, masse arr. Er vel generelt stygg Anonymous poster hash: 2a725...a65
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Synes rumpa mi er litt for flat. Den blir ikke noe større/rundere uansett hvor hard styre jeg kjører. Det irriterer meg veldig faktisk. Ikke fint med flat rumpe Anonymous poster hash: 990d2...b38
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Skjeve lepper, tunge øyelokk, ikke fornøyd med rumpa, til tider dårlig hud (kviser), celluitter.Anonymous poster hash: ff6c5...ac8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Kviser For mye fett på mage og lårAnonymous poster hash: e07e3...4ff
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Skjeiv hake, stor hake, stor nese, skjeivt ansikt (penere på venstre side enn høyre), grov kroppsbygning, store føtter, store legger, pære forma kropp, for små lepper, stygg mus, altfor svai i ryggen, stygge tær og fingrer. Har i tillegg ufattelig sensitiv hud, så reagerer på så å si alt av hudkremer/sminke. Har ufattelig sensitiv mage også, så er faen ikke en dritt jeg kan spise. Møkkaliv.Anonymous poster hash: 2372f...f8e
sol87 Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Akkruat nå er det at jeg har blitt så tjukk, men jobber med saken, og det har gått bra så langt! Da jeg var yngre hadde jeg komplekser for alt. Jeg var overbevist om at jeg hadde oppstoppernese (i stil med en tidligere leder av frp), at mine store øyne var noe stygt, at jeg var kjempetjukk (da brukte jeg str. 38). Nå har jeg innsett at det var en del vrangforestillinger ute og gikk... 3
sol87 Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Skjeiv hake, stor hake, stor nese, skjeivt ansikt (penere på venstre side enn høyre), grov kroppsbygning, store føtter, store legger, pære forma kropp, for små lepper, stygg mus, altfor svai i ryggen, stygge tær og fingrer. Har i tillegg ufattelig sensitiv hud, så reagerer på så å si alt av hudkremer/sminke. Har ufattelig sensitiv mage også, så er faen ikke en dritt jeg kan spise. Møkkaliv.Anonymous poster hash: 2372f...f8e Wow! Gir den svaie ryggen deg plager? Hvis ikke må jeg informere deg om at de fleste ser på de som pent. Pæreform er en fordelaktig kroppsbygning helsemessig sett. Fettet bør legge seg på lår og hofter, heller enn mage. Tær er aldri vakkert på noen, negler på tær og fingre kan man altids lakke i ei fin farge. Hudkremer er unødvendig, men fuktighetskrem uten parfyme er lurt om man er tørr i huden. Håper du føler deg bedre en gang. :/ 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 små øyne med henge-øyenlokk, sensetiv hud, den lille fettklumpen på magen og rundt hoftene, de stygge deformerte puppene mine, stygt hår, litt for tynne lepper, rumpa mi har alt for mye fett og totalt formløs. Gud det var deilig å få ut. Anonymous poster hash: d703a...ff0
Florence Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Magen min har aldri vært flat, uansett hvor slank jeg har vært. Hater nesen min, den er altfor stor.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Føler meg tjukk. Mye hårvekst (overalt. Heldigvis lyst) Strekkmerker Liker ikke rumpa... eller musa igrunn. Puppene er for små for resten av kroppen. Føler meg generelt helt deformert. Anonymous poster hash: 07808...344
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Strekkmerker - over alt Rød hud i ansiktet Små øyne og bollekinn - klarer ikke at folk ser på ansiktet mitt Kviser og nupper Mørk hud mellom bena og "byller" og arr misfargede tenner nupper på armer og ben Stor rumpe - irriterende Store bryster - irriterende og klin umulig å skjule Egentlig hele meg. Det er ikke én positiv ting med kroppen min. Anonymous poster hash: 4e8b0...66b
Gjest Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 viker. for stor kuk. ellers fornøyd Viker er hot. Synd du har for stor kuk. 3
following_angels Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Fett på magen, fett under haken, stygg hake, små øyne, lyse vipper, feite lår, altfor høy, små pupper, rare hofter, flat rumpe... Osv, osv
WubWub Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Viker er hot. Synd du har for stor kuk. ja det har vært et problem i nesten alle mine forhold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå